Telecom News - הוגשה תביעה ייצוגית כנגד סלקום בעניין חבילת הטריפל

הוגשה תביעה ייצוגית כנגד סלקום בעניין חבילת הטריפל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הוגשה תביעה ייצוגית כנגד סלקום בעניין חבילת הטריפל
בבית המשפט המחוזי במחוז מרכז הוגשה תביעה ייצוגית נגד סלקום בעניין "חבילת הטריפל", בטענה של הטעיית הצרכנים, גם במחיר (המחיר האמיתי: 159 ש"ח ולא 149 ש"ח, ככתוב בכל הפרסומות של סלקום) ובתנאי החבילה, שלא תואמים לפרסומים.
מאת: מערכת Telecom News, 15.3.16, 23:10טריפל סלקום

ראשונים לדווח: בבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה תביעה ייצוגית (מצויה כאן להורדה, למתעניינים [מס' התיק 27473-03-16]) נגד סלקום על-סך 6 מיליון ש"ח בנושא חבילת הטריפל של סלקום, ועיקרי הטיעונים בתביעה הייצוגית הזו הם:

א. מחיר החבילה לצרכן הוא 159 ש"ח לחודש ולא 149 ש"ח לחודש, כי כל לקוח חייב לשכור ב-10 ש"ח לחודש את הנתב נטבוקס של סלקום, כדי להפעיל את הטריפל אצלו בבית. 

ב​. ההבטחה בפרסום של סלקום, שמקבלים קו טלפון ללא הגבלה, אינה נכונה, כי יש הגבלה בהיקף השיחות, הגבלה שמגלים אותה רק אחרי שמקבלים את החשבון החודשי הראשון... 

ג. חבילת הטריפל של סלקום מפורסמת בניגוד לכללים, עם הסייגים לחבילה, שמפורסמים באותיות זעירות מדי והסייגים באותיות הזעירות הללו גם מטעים את הצרכנים ומציגים לו מידע לא נכון. 

את תגובת סלקום לתביעה הייצוגית טרם קיבלנו. ככל שנקבל, נעדכן בהתאם. 

לדעתנו, התובעים בתביעה הייצוגית כאן שכחו כמה נושאים, שנוגעים לחבילת הטריפל, שחשפנו בכמה כתבות למשל:

א. הטלוויזיה והאינטרנט מסופקים ללקוחות באמצעות ציוד תקשורת ישן ביותר (זבל אלקטרוני ישן, כך כינינו זאת).

ב. הביצועים של האינטרנט (וגם של הטלוויזיה) אין להם כל דימיון למה שרשום בחבילה בתור "הטריפל הכי משתלם בישראל", כי סלקום (כמו שאר ה-ISP ב"שוק הסיטונאי") "מעמיסה" כ-200 לקוחות לפחות על כל חיבור יחיד של 100 מגה, כך שבשעות השיא לקוח יכול לקבל בממוצע 0.5 מגה... 

תביעה ייצוגית



 
 
Bookmark and Share