Telecom News - ישראל נבחרה כ'מדינה אורחת' בתערוכה המובילה והגדולה בעולם ה-IT במדריד

ישראל נבחרה כ'מדינה אורחת' בתערוכה המובילה והגדולה בעולם ה-IT במדריד

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> ישראל נבחרה כ'מדינה אורחת' בתערוכה המובילה והגדולה בעולם ה-IT במדריד
ישראל נבחרה כ'מדינה אורחת' בתערוכה המובילה והגדולה בעולם ה-IT במדריד
מאת: מערכת Telecom News, 16.3.16, 12:10כנס במדריד

סטארטאפים וחברות מישראל בתחומי: מחשוב ענן, מובייל, IoT, ביג דאטה, אנליטיקס, Social Business, מציאות מדומה, AI, טכנולוגיות רפואיות ומדעיות, ערים חכמות, כל נושאי הIT, פינטק, סייבר, תיירות, צרכנות וסחר אלקטרוני, תחבורה, לוגיסטיקה, מדיה ועוד, יזכו להטבות בתערוכת DES2016. אירוע חשוב למנכ"לים, מנהלי IT, יזמים, משקיעים ומנהלים המחפשים פתרונות כדי להפוך את העסק שלהם לדיגיטלי.   

התערוכה המובילה בעולם בתחום טרנספורמציה דיגיטלית לארגונים ולעסקים מכל רחבי העולם: DES2016 - Digital Enterprise Show, שתיערך ב- 24-26 למאי 2016 במדריד (ספרד), הציגה ביום 15.3.16 במכון היצוא הישראלי בתל אביב את ההטבות להן תזכנה חברות טכנולוגיה ישראליות, שתשתתפנה בתערוכה, בה הוגדרה ישראל כ'מדינה אורחת' לשנה זו. פרטים נוספים על סוגי החברות והארגונים מישראל המוזמנים להשתתף באירוע מצויים כאן וכוללים, בין היתר, מחשוב ענן, מובייל, IoT, ביג דאטה, אנליטיקס, Social Business, מציאות מדומה, AI, טכנולוגיות רפואיות ומדעיות, ערים חכמות, כל נושאי הIT, פינטק, תיירות, צרכנות וסחר אלקטרוני, תחבורה, לוגיסטיקה, מדיה, סייבר ועוד.    
 
זה אירוע של 3 ימים מלאים בכנסים ומפגשים אודות איך הטכנולוגיה משנה את הדרך בה אנו עושים עסקים היום, עם שפע של השראה לקהל של מעל ל- 18,000 מנהלים בכירים, שיגיעו לאירוע מכל רחבי העולם.

כ"כ, תתקיים תערוכה בה חברות כמו IBM, גוגל, אינטל, HPE, אקסנצ'ר, לנובו, אריקסון ורבים אחרים תצגנה את הפתרונות שלהן ותתוונה את הדרך לכל הארגונים ולמגזר הציבורי, איך להתחיל את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.
 
לואיס אלטס, מנהל האסטרטגיה של התערוכה והכנס הסביר, שזה לא אירוע טכנולוגי אלא אירוע על אסטרטגיה עסקית. חוזה מריה בלסקו, הנספח המסחרי בשגרירות ספרד הסביר, שהכלכלה הדיגיטלית בספרד תופסת מקום מרכזי בנוף הבינלאומי וספרד חותרת להוביל את התחום הזה.
 
ספרד וישראל חגגו השנה 30 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין 2 המדינות. אם מוסיפים את העובדה, שלמעלה מ-50% מהיצוא התעשייתי של ישראל נובע מתעשיות ההייטק ומדעי החיים, ישראל נבחרה ל'מדינה אורחת' ב- Digital Enterprise Show של 2016 עם צפי לנוכחות מרשימה של חברות טכנולוגיה מכל הסוגים בתערוכה.
 
כך, ב- 24-26 למאי 2016, העיר מדריד תארח כמות עצומה של מנהלים בכירים מרחבי העולם, מכל הענפים, בין היתר במטרה שמנהלים יוכלו למצוא את השותף הטכנולוגי שלהם באירוע, תודות ליותר מ-200 חברות IT משתתפות. האירוע הזה צפוי להיות הצלחה בינלאומית לא פחותה מהאירוע, שהתקיים זה לא מכבר בברצלונה, לתחום הטלקום.
 
האירוע המכין, שהתקיים בישראל ב-15.3.16, הוא אחד מפעילויות הקידום, שהנהלת האירוע מספרד עושה ברחבי העולם כדי להגיע לקהילות טכנולוגיה מקומיות. האירוע, שהתבצע במכון הייצוא הישראלי, זוכה לתמיכה של מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה של ישראל, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) ושגריר ספרד בישראל פרננדו קרדררה, שגם פתח את האירוע בברכה לנציגי החברות הנוכחים.
 
Digital Enterprise Show במדריד הולך להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית העסקית באירופה, תוך מתן דגש לא רק על טכנולוגיה, אלא על אסטרטגיה של המנהלים בכל הארגונים והעסקים שישתתפו בו. DES 2016 יעמיד את הבירה הספרדית בתור בירת העולם של טרנספורמציה דיגיטלית באָבִיב הקרוב. זה אירוע חשוב לכל מנהל בכיר הדואג ומחפש פתרונות, כיצד להפוך את הארגון שלו לדיגיטלי.
 
תערוכת Digital Enterprise Show מיוצגת בישראל ע"י חברת בינה. לפרטים ניתן לפנות לדן בר לבכאן, או באתר האירוע – כאן.  
 
בתמונה (משמאל לימין):
Michael Admon, Director of Hi-Tech Department of IEI, Fernando Carderera, Ambassador of Spain to Israel, Lluís Altés, Digital Enterprise Show strategic Director, Dan Bar Lev, Sales Representative of DES in Israel:
המפגש לקראת הכנס במדריד ספרד



 
 
Bookmark and Share