Telecom News - Reporty - ריפורטי - אפליקציה בחינם לשידור וידאו בזמן אמת מאירועי חירום

Reporty - ריפורטי - אפליקציה בחינם לשידור וידאו בזמן אמת מאירועי חירום

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Reporty - ריפורטי - אפליקציה בחינם לשידור וידאו בזמן אמת מאירועי חירום
מאת: מערכת Telecom News
17/03/16,  13:44
מטרת / הייעוד של התוכנה: הגברת הביטחון האישי ע"י דיווח וידאו חי ממקום אירוע החירום.
שם התוכנה: Reporty - Emergency Video Calls
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם Reporty נועדה למקסם תגובה מדויקת של הרשויות לאירוע חירום, לקצר את זמן תגובתן ולהציל חיים. היא מספקת למשתמש  אמצעי פיקוח על הביטחון האישי שלו ועל ההגנה שלו. האפליקציה החברתית מאפשרת בלחיצת כפתור שידור חי בזמן אמת לרשויות וגם מאפשרת חיבור בין המשתמש לבני משפחה וחברים. כך, שהסיוע המתאים יגיע מהר ככל האפשר. זאת, מאחר שגופי החירום יקבלו תמונת מצב ויזואלית מדויקת על המתרחש ועל המיקום המדויק של האירוע. כבר מעת ההשקה אתמול  יכולים המשתמשים לשדר וידאו בזמן אמת מכל הארץ למוקדי מד"א.

אהוד ברק השקיע בסטארטאפ הזה באופן אישי 1 מיליון דולרים. הפרטים על הסטארטאפ הזה ועל הצוות שלו - כאן.

עדכון 28.1.18, 17:05: הסטארטאפ Reporty משנה את שמו ל-Carbyne (קרביין) ומרחיב את סל המוצרים שלו בתחום הסיוע בשעת חירום.
כעת האפליקציה מאפשרת לפתוח דיווח חכם עם וידאו ומיקום מדויק מקבלת פיצר חדש, שיציג על מפה את כל הדיווחים הנכנסים למערכת ברגע נתון. ניתן ליצור רשת חברים, שיקבלו התראה אם חבריהם דיווחו על אירוע כלשהו. למוקדי חירום ונותני שירות תאפשר המערכת לראות את כל הדיווחים הנכנסים בו זמנית ולתעדף אותם לפי חשיבות. בעזרת טכנולוגית מיצוב בתוך מבנה ניתן יהיה לאתר מיקום מדויק של מדווח בדיוק של מטר ברמת קומה ומספר דירה. המערכת תספק להם איסוף נתונים לאופטימיזציה, שנועדה להוביל לניתוח של דיווחים, כדי להסיק כיצד להתנהג.
 

מסך Reporty

מסך Reporty

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share