Telecom News - 2 סטארטאפים ישראלים בתחום המובייל מתמזגים: ClicksMob+AppGrade

2 סטארטאפים ישראלים בתחום המובייל מתמזגים: ClicksMob+AppGrade

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 2 סטארטאפים ישראלים בתחום המובייל מתמזגים: ClicksMob+AppGrade
2 סטארטאפים ישראלים בתחום המובייל מתמזגים: ClicksMob עם AppGrade
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.16, 09:44חן יהב לבנון
 
AppGrade ויכולות הווידאו שלו יוכל להעשיר את חבילת הפתרונות ש-ClicksMob מציע ולתרום גם למפתחי אפליקציות, שמחפשים לייצר הכנסות מפרסום באופן, שמשפר את חווית המשתמש, וגם למפרסמים, שמחפשים למצוא את המשתמשים המתאימים ביותר.
 
 הסטארטאפ ClicksMob הודיע היום על מיזוג עם הסטארטאפ  .AppGrade
 
ClicksMob נוסד בינואר 2013 ע"י 4 יזמים והפך את הפרסום מבוסס הביצועים במובייל למוצר חדשני ומוביל. הטכנולוגיה והשירות שלו מאפשרים למפרסמים לרכוש משתמשים במודל מבוסס תוצאות, ולמקורות תנועה למקסם הכנסותיהם מפרסום. לסטארטאפ יש משרדים בת"א, סן פרנסיסקו וניו יורק.
 
חן יהב לבנון, (בתמונה למעלה), (32), מנכ"לית ClicksMob, החליטה לסיים את תפקידה לאחר שהשלימה את ההכנות למיזוג ותמשיך לשמש כנשיאת החברה עד לעזיבתה המתוכננת במהלך החודשים הקרובים.
 
הסטארטאפ  AppGrade נוסד ב-2014 כדי לספק פתרונות פרסום וידאו למפתחי האפליקציות המובילות בעולם. הטכנולוגיה של החברה חדשנית ומבוססת על יכולות עמוקות של התאמת הווידאו הנכון למשמש הנכון בזמן הנכון. החברה מספקת יכולות מוניטיזציה מתקדמות במיוחד, שמוטמעות באופן ישיר אצל מפתחי אפליקציות גדולים.
 
מאחר ש-AppGrade מתמחה במוניטיזציית ווידאו למובייל, המיזוג יאפשר לClicksMob- להעצים את יכולות השיווק שלה במובייל כאשר תצטייד מעתה גם בפלטפורמת הפרסום בווידאו המתקדמת של AppGrade. AppGrade  ויכולות הווידאו שלה יוכלו להעשיר את חבילת הפתרונות ש-ClicksMob מציעה ולתרום גם למפתחי אפליקציות, שמחפשים לייצר הכנסות מפרסום באופן, שמשפר את חווית המשתמש, וגם למפרסמים, שמחפשים למצוא את המשתמשים המתאימים ביותר במחיר המתאים ביותר.
אבישי שושן 
לנוכח המיזוג,, למנכ"ל החברה הממוזגת ימונה אבישי שושן, (35), (בתמונה משמאל), שעד כה שימש כמייסד ומנכ"ל AppGrade.

 
חן יהב לבנון, מנכ"לית ClicksMob: "תחום הווידאו במובייל צמח באופן דרמטי בשנה האחרונה ואנו צופים, שימשיך לצמוח אף יותר ולהוות מרכיב מרכזי בתמהיל ערוצי הפרסום ב-2016.
 
לצד יכולות האופטימיזציה ומניעת הונאה המתקדמות שפיתחנו, עשינו קפיצת מדרגה מהותית ביכולת לפרסם למשתמש את האפליקציות, שהכי מתאימות לו, תוך הקפדה על חוויה טובה הרבה יותר. באופן הזה אנו מביאים ערך עצום למפרסמים, שמקבלים בדיוק את המשתמשים, שאותם הם מחפשים, תוך שיפור מהותי בכל מדדי השימושיות באפליקציות.
 
חווית המשתמש והיכולת להפגיש בינו ובין המפרסם המתאים ביותר הם הערך המרכזי העומד לנגד עינינו. על כן, אנו מביעים סיפוק רב כאשר אנו רואים שהשוק זז לכיוון של פרסום עשיר עם וידאו כמרכיב משמעותי. המיזוג עם AppGrade יאפשר לנו להביא איכות יוצאת דופן וערך גבוה משמעותית גם למפרסמים, גם למשתמשים וגם למקורות התנועה".
 

אבישי שושן, מנכ"ל AppGrade: "AppGrade הוקמה עם מטרה ברורה לספק את חוויית הפרסום בווידאו הטובה בעולם. הצוות שלה משלב ניסיון בשיווק בעולם המובייל לצד שליטה בטכנולוגיות חדשניות, שתאפשרנה ל-ClicksMob להציע פתרונות פרסום ומוניטיזציה מהמתקדמות בעולם.

אנו שמחים להביא את היכולות האלו ל-ClicksMob וביחד להוביל את עולם הפרסום במובייל, לרבות בתחום הווידאו. אנו נרגשים להצטרף לצוות של ClicksMob ולהיות חלק מאחת מחברות הפרסום במובייל המובילות בעולם".
 
מיזוג



 
 
Bookmark and Share