Telecom News - בזק נלחמת על מעמדה מול משרד האוצר ורשות האוכלוסין וההגירה

בזק נלחמת על מעמדה מול משרד האוצר ורשות האוכלוסין וההגירה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק נלחמת על מעמדה מול משרד האוצר ורשות האוכלוסין וההגירה
חברת בזק הגישה היום עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד רשות האוכלוסין וההגירה (משרד הפנים) ומשרד האוצר - החשב הכללי (חשכ"ל), בגלל מכרז של רשות האוכלוסין וההגירה, שכלל תחומים של תקשורת נתונים ותמסורת, שבזק טוענת לבלעדיות במתן שירותים אלה לממשלה (לאור מכרז קודם של החשכ"ל).
מאת: מערכת Telecom News, 27.3.16, 22:30סטלה הנדלר

בלעדי: חברת בזק הגישה עתירה מנהלית (שניתן להוריד אותה מכאן, למתעניינים), לבית המשפט המחוזי בירושלים, בדרישה לבטל את החלקים ב"מכרז מערכת המחשוב" המרכזית של רשות האוכלוסין וההגירה (משרד הפנים), כיוון שהרשות הכניסה ל"מכרז מערכות המחשוב" גם את תחומי שירותי תקשורת נתונים ותמסורת, נושאים, שלדברי בזק, היא הספק הבלעדי שלהם למשרדי הממשלה. זאת, לאור זכייתה של בזק וההסכם, שהיא חתמה עם החשכ"ל, לספק את השירותים הללו לכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך הממשלתיות, ללא יוצא מן הכלל.

בזק מציינת בעתירתה, שההסכם הנוכחי שלה עם הממשלה \ חשכ"ל הוא בתוקף עד 31.8.16 וסביר להניח, שהוא יוארך, כי המכרז החדש, שיצא בנושאים שונים בתחום תקשורת הנתונים והתמסורת, נמצא רק בתחילת דרכו ואין כל סיכוי, שמכרז זה יסתיים בקרוב (טרם הוגשו בו הצעות).

כ"כ, בזק טוענת, שרשות האוכלוסין וההגירה הסתירה ומסתירה את המכרז, שהוציאה (למערכות המחשוב) מהציבור בכלל ומבזק בפרט ו"מצפצפת על כל חוק ותקנה" וגם "מצפצפת" על האוצר- חשכ"ל, שתומך בעמדת בזק.

טרם קיבלנו את תגובת משרד האוצר ורשות האוכלוסין וההגירה. ככל שתתקבל תגובה - נעדכן בהתאם.

בהערת אגב נציין, שההתנהגות הזו של רשות האוכלוסין וההגירה, ש"מצפצפת על כולם", מוכרת לנו היטב, מהטיפול ממושך של אתר זה בנושא אחר הקשור לרשות הממשלתית הזו: ה"מאגר הביומטרי"... 
 
פאשלה



 
 
Bookmark and Share