Telecom News - מרכז ה"פינטק" הישראלי "The Floor" ייפתח במתחם הבורסה בת"א

מרכז ה"פינטק" הישראלי "The Floor" ייפתח במתחם הבורסה בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מרכז ה"פינטק" הישראלי "The Floor" ייפתח במתחם הבורסה בת"א
מרכז ה"פינטק" הישראלי "The Floor" ייפתח במתחם הבורסה בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 27.3.16, 23:20 

אקסלרטור (Hub) חדש, שיתפרש על פני שטח של כ-800 מ"ר בשם The Floor, לסטארטאפים בתחום הפינטק, יתמקם בבניין הבורסה לניירות ערך ברחוב אחוזת בית 2 בתל אביב. מרחב העבודה השיתופי לחברות פינטק הוא (לדברי היזמים) הראשון מסוגו בישראל לחברות העוסקות בתחום.

חברת FinTech Next חתמה על הסכם שכירות עם הבורסה, במסגרתו תשכור את השטח המתפרש על קומה שלמה, לתקופה של 5 שנים, עם אופציה להארכה של 3 שנים נוספות. במתחם מתוכננים להתמקם כ-25 חברות פינטק בשלבים שונים של בשלות המיזמים.
 
בין המייסדים הראשונים של The Floor ניתן למצוא כמה מהבנקים הגדולים ביותר בעולם ובכללם: Banco Santander , HSBC Intesa Sanpaolo ו-RBS, לצד קרן סינית-ישראלית בשם Pando Group, שנוסדה ב-2015, ומתכוונת להשקיע עד כמיליארד ש"ח במיזמים וחברות ישראליות. הקרן השקיעה ב-The Floor סכום התחלתי של 2 מיליון דולרים.  
    
ה-HUB החדש יכלול מתחם עבודה שיתופי לחברות שתתמקדנה בעולם הפינטק, משרדים פרטיים, תוכנית צמיחה ייחודית ליוזמות בתחום ומרכז מו״פ. המבנה החדש של הבורסה לניירות ערך ממוקם בסמוך לשדרת רוטשילד בתל אביב. בנייתו הושלמה ביולי 2014.
 
גל לנדאו-יערי, (בתמגל לנדאו-יעריונה משמאל), משנה למנכ"ל הבורסה לניירות ערך: ״הבורסה לניירות ערך מברכת על כניסתו של The Floor לבניין הבורסה. אנו מאמינים, שמתחם הבורסה הוא בית טבעי ונכון לשילוב בין עולם הפיננסים לטכנולוגיה ולחדשנות הישראלית ומקווים, שסטארטאפים של היום יוכלו לצמוח לחברות גדולות ומשמעותיות ,שבבוא העת תצטרפנה לבורסה כחברות מן המניין״.
 
אבי כהן, גיל דבורה, ומשה כהן, שותפים מנהלים ב-FinTech Next: ״ב-The Floor אנו גאים להוביל מיזם פינטק ייחודי וראשוני מסוגו, בו יזמים וסטארטאפיסטים יזכו לעבוד בתוך בניין הבורסה לניירות ערך עצמה.

כ-HUB  לחברות פינטק, אנו מוצאים את המקום אידיאלי עבורנו, שכן הבורסה תמיד הייתה באופן מסורתי מוקד העניינים ומרכז משיכה בעולם הפיננסי.

המיקום בלב ליבה של מבנה הבורסה הישראלית יספק ערך מוסף ליזמים ולשותפים, ויחזק  את מעמד המתחם כנקודת גישה מרכזית ליזמות בתחום הפינטק בארץ״.
 
The Floor צפויה להיות מושקת רשמית בבניין הבורסה לניירות ערך ביולי 2016. לפרטים נוספים ולהרשמה, יזמי וחברות פינטק מוזמנים ליצור קשר באתר
להוציא כסף מהמיזם...



 
 
Bookmark and Share