Telecom News - איך מנווטים? איך שרוצים! נחשף שירות חדש לניווט לעסקים

איך מנווטים? איך שרוצים! נחשף שירות חדש לניווט לעסקים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> איך מנווטים? איך שרוצים! נחשף שירות חדש לניווט לעסקים
איך מנווטים? איך שרוצים!  נחשף שירות חדש לניווט לעסקים
מאת: מערכת Telecom News, 28.3.16, 22:30SPS LOGO
 
שירות חדש בגרסאות לאנדרואיד ולאייפון מאפשר למאה אחוז מהלקוחות והמוזמנים לנווט ליעד ישירות מהפורטל, גם בתחבורה ציבורית. מאות חברות בישראל החלו להשתמש בשירות SPS המאפשר לכלל הלקוחות שלהם לנווט בקלות ובדרך המתאימה להם, בכל תוכנת ניווט.
 
מה משותף לבנק הפועלים, מכבידנט, המכביה, easy2give ועוד עשרות חברות לאישורי הגעה לאירועים? עד היום, חלק מהעסקים בישראל מוסיפים לינק לניווט של WAZE או של מפות גוגל להודעות ה-SMS הנשלחות על ידם, לאתרי האינטרנט שלהם וכו'.
 
הדבר אכן יעיל, אך לא מספק: רוב האנשים בישראל אמנם משתמשים במערכת הניווט של WAZE, אך ה"רוב" הזה הוא רק מקרב נוסעי הרכבים הפרטיים.
 
מה לגבי אלה הנוסעים בתחבורה ציבורית מכל סוג ורוצים לנווט, לדוגמה, עם אפליקציית MOOVIT? כ-40% מאזרחי ישראל משתמשים בעיקר בתחבורה ציבורית. לצערם, לינק ל-WAZE לא יפתור להם את הבעיה... ולגבי שוק הרכבים הפרטיים: לפי נתוני אמת, שנאספו ממשתמשי פרוטוקולSPS  בישראל ב-2015, 28% ממשתמשי אנדרואיד ו-38% ממשתמשי אייפון מעדיפים לנווט בתוכנת ניווט שונה מ-WAZE, כדוגמת  Apple Maps או Google Maps, וכן תוכנת Yandex הצוברת פופולריות בקרב חברי הקהילה הרוסית. עולם הניווט הולך ומתרחב מדי יום והתחרות על לב הלקוחות עולה מדרגה.
 
כיצד מאפשרים לכל לקוח להגיע ליעד אליו הוא מוזמן באמצעות מערכת הניווט המועדפת עליו, מבלי לדחוק בו להשתמש במערכת ניווט ספציפית, שכלל לא בטוח שמסייעת לו?

SPS, מערכת שיתוף מיקומים נייטראלית, מהווה פתרון יעיל ופשוט לבעיה. מצגת מקיפה על המיזם החדש הזה - להורדה מכאן.
 
SPS הוא פרוטוקול עולמי חדש המאפשר לכל עסק למפות עצמו בחינם. מיפוי באמצעות מערכת SPS יוצר לינק קצר, שלחיצה עליו מובילה לדף Web. דף זה הוא חלק ממערכת SPS, \שמחוברת לכלל מערכות הניווט הפועלות בישראל, כולל למערכות סגורות דוגמת iGO ו-MOOVIT. זאת, לאחר ש-SPS הגיעה להסכמים עם אותן חברות.

באמצעות הוספת לינק לניווט של SPS יכולים העסקים, חברות אישורי ההגעה וכו' להיות בטוחים, שהם מאפשרים לכולם להגיע בקלות לעסק / לאירוע אליו הוזמנו, ובדרך הנוחה מבחינתם.
 
יתרה מכך: לא רק שהמערכת מאפשרת ניווט בכל דרך ובכל מערכת ניווט, אלא שעל גבי הדף יכולים המשתמשים לקבל הערכת זמני הגעה ליעדם בכל דרך: ברגל, באופניים, באוטובוס וברכב. בהתאם להערכת זמני ההגעה, יוכלו המשתמשים לבחור האם להוציא את האוטו מהחניה או לוותר ולתפוס אופניים, כי הבדל הזמנים אינו משמעותי.

SPS מהווה פתרון  נוח: מדובר במערכת אינטרנטית, שאינה מצריכה הורדת אפליקציה מראש (אם כי מומלץ להשתמש באפליקציה, יש גרסאות חינמיות לאייפון ולאנדרואיד). כך, מצטרפת SPS למגמה עולמית רחבה יותר,  שלא להכריח משתמשים להוריד מערכות נוספות. זאת, לאור ההבנה, שהסמארטפונים כבר עמוסים לעייפה.
 
כך, במקום שבעל עסק יציין רק את כתובת המיקום של העסק ויאלץ את הלקוחות לחפש אותה בעצמם במערכת הניווט שלו, באמצעות לינק לניווט של SPS ישירות מהאתר הנייח או הנייד, יוכלו הלקוחות לנווט ישירות - בלחיצת כפתור. זאת ועוד, מעבר דרך דף הניווט יאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות נוספים דוגמת צפייה בהערכת זמני הגעה בכל כלי תחבורה, לשתף את המיקום עם חברים, לצפות בו על גבי מפה וכו', והכל ללא צורך בהתקנת אפליקציה מראש.

SPS מיועדת לחברות הפצת הודעות, לחברות אישורי הגעה, למערכות CRM, למתאמי פגישות, לחברות בעלות סניפים, לאתרי אינטרנט, לכתבי תרבות ותיירות, לפורטלים, ליחצ"ני מסיבות ואירועים, לאולמות אירועים, לאפליקציות מבוססות מיקום, לאנשים פרטיים ולכל הזדמנות בה רוצים להקל על מוזמנים לנווט למיקום מבוקש.
.
השימוש ב-SPS הוא חינמי, לא רק למשתמשים, אלא גם לעסקים המעוניינים למפות את עצמם. יתרה מכך, המערכת אינה מציגה פרסומות. לינק לאתר לרישום עסקים: כאן
 



 
 
Bookmark and Share