Telecom News - פתיחה של העסק של חשבון מפתחי אפליקציות באפל - התועלת והנחיות לביצוע

פתיחה של העסק של חשבון מפתחי אפליקציות באפל - התועלת והנחיות לביצוע

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> פתיחה של העסק של חשבון מפתחי אפליקציות באפל - התועלת והנחיות לביצוע
פתיחת חשבון מפתחי אפליקציות באפל - התועלת בפתיחת חשבון של העסק עצמו והנחיות לביצוע
מאת: איגור גסקו, 30.3.16, 09:53איגור גסקו
 
עסקים רבים מתמודדים עם האתגר של פיתוח אפליקציית מובייל. המאמר מתמקד בשיקולים לפתיחת חשבון מפתח באפל של העסק עצמו, שראוי שלא יסתמך על החשבון של חברת התוכנה הנשכרת לצורך ביצוע הפרויקט. מה צריך לדעת ומהן ההנחיות כאשר ניגשים לתהליך?
 
בימינו כאשר העולם הדיגיטלי מתפתח במהירות, עסקים רבים ניצבים בפני אתגר של פיתוח אפלקצית מובייל בפעם הראשונה.  פעולה ראשונה, שחשוב לסגור אותה כמה שיותר מהר, היא פתיחת חשבון מפתח באפל.
 
אתם עלולים לשאול: רגע, אנו לא חברת תוכנה, אז למה לנו לפתוח חשבון מפתח (שעולה 100דולרים מידיי שנה) ולא להסתמך על החשבון של חברת התוכנה ששכרנו לצורך ביצוע הפרויקט?
 
להלן מספר שיקולים למה כדאי לפתוח חשבון נפרד שלכם:
 
1.    שליטה מלאה באפלקציה: עדכונים, פדבקיים של משתמשים, רייטינג, אין שום סיבה שבעולם שתוותרו על שליטה זו. אלה הם המפתחות למוצר דיגיטלי שיצרתם.
2.    במידה ומשהו קורה לחברה המפתחת (פשיטת רגל, צו בית משפט, חסימת חשבון מפתח בגלל אפליקציה אחרת שלא קשורה אליכם), אתם לא צריכים לאבד יכולת להמשיך לתחזק ולפתח את האפליקציה.
3.    פרסום / מוניטין: חשבון פיתוח על שמכם יגרום לכך, ששם חברתכם יופיע בעוד מקום חשוב (חנות אפלקציות) ויקנה לכם עוד פרסום וגאווה. המוניטין שנצבר (כמות ההורדות, תגובות משתמשים) זה ערך של ממש ואין שום סיבה לוותר עליו. זה גם ימנע מכם פגיעה ממוניטין שלילי, שעלול להיווצר לאפליקציות אחרות של אותו הספק.
4.    מעבר קל בין ספקים: במידה ותחליטו להחליף ספק פיתוח,חשבון פיתוח יאפשר להעביר את המושכות לחברה חדשה בקלות.
  
למרות כל היתרונות חשוב להבין, שפתיחת חשבון מפתח באפל עבור חברות (להבדיל מאנשים פרטיים) זה תהליך ארוך, שיכול לקחת כמה חודשים (לעומת התהליך הקצר של פתיחת חשבון מפתח בגוגל). מסיבה זו מומלץ להתחיל אותו עוד בשלבי התכנון של האפלקציה ולא להמתין לתחילת הפיתוח. העברת בעלות על אפליקציה בין חשבונות זה תהליך עוד יותר מסורבל, שכרוך בהרבה ביורוקרטיה ,בזבוז זמן וכסף.
 
להלן כמה דברים שחברה ישראלית צריכה לדעת כשהיא ניגשת לתהליך:
 
1.    אפל ידרשו מכם להעלות אסמכתאות להקמת החברה. חובה לרשום שם את שם החברה באנגלית, ושאותו השם יופיע גם בחשבון שאתם רוצים לפתוח. הכינוי המקוצר עלול לא לתקבל (רלוונטי עבור שותפויות).
2.    במסגרת התהליך, תידרשו להמציא מספר DUNS בינלאומי של החברה שלכם. הפקת המספר מתבצעת בשלוחה הישראלית של מאגר חברות D&B הבינלאומי (http://www.dbisrael.co.il/). הנציגים ישלחו לכם טופס למילוי עם פרטי העסק שלכם. המספר מופק תוך מספר ימים.
3.    מסד הנתונים של השלוחה הישראלית מסתכנרן עם המסד המרכזי אחת לחודש, ו-Apple מושכים משם נתונים מידיי שבועיים. זמן ההמתנה עלול להיות עד חודש וחצי מרגע קבלת המספר DUNS, לפני שתוכלו להשלים את הרישום באפל. ניתן לעקוב אחרי עדכון המספר במסד המרכזי עם הנציג של D&,B שטיפל בכם.
4.    לאחר שמוגדר לכם חשבון אפל, אתם לא חייבים לשתף אותו עם מפתחים אחרים (אפילו, מומלץ שלא), אפשר להזמין אותם כ-Team ולתת הרשאות לפי הצורך. האפליקציה שתוגש מהחשבון שלכם תיחשב שלכם בלי קשר לזה שחברי צוות חיצוני עבדו עליה.
 
מאת: איגור גסקו, מרץ 2016,
סמנכ"ל פיתוח
 http://initech.co.il/
 
 
פיתוח אפליקציות



 
 
Bookmark and Share