Telecom News - דור החירום החדש: ניהול דיגיטלי של מצבי חירום בלחיצת כפתור עבור עסקים

דור החירום החדש: ניהול דיגיטלי של מצבי חירום בלחיצת כפתור עבור עסקים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> דור החירום החדש: ניהול דיגיטלי של מצבי חירום בלחיצת כפתור עבור עסקים
דור החירום החדש: ניהול דיגיטלי של מצבי חירום בלחיצת כפתור עבור עסקים וארגונים
מאת: מערכת Telecom News, 30.3.16, 18:44חירום

כלי דיגיטלי חדש מאפשר לכל ארגון ועסק להיות מוכן לשעת חירום, למזער נזקים כלכליים וליצור שרידות עסקית, אבטחת מידע ויתרון תחרותי בלחיצת כפתור.

בימים אלה משיקים חברת שלומי אדר ושות', מומחים למצבי חירום בשיתוף חברת התוכנה טופ סלושנס כלי מבצעי חדשני, שמאפשר את המשך הפעילות והתפקוד התקין לאורך זמן לארגון ולעסק בזמן משבר ואירוע חירום. כלי זה מבוסס על מתודולוגיה וטכנולוגיה לניהול המשימות בשגרה ובחירום באופן דיגיטלי בזמן אמת באמצעות לחיצת כפתור.

הכלי החכם מספק פתרון פרואקטיבי מקיף לניהול מכלול אירועי חירום  פוטנציאליים, שעלולים להתרחש, באמצעות יישום צעדים מובנים בצורה נגישה ויעילה לטיפול, סיכול ומניעה ואף צמצום היקף הנזק. החל מרעידת אדמה, שריפה, הצפה, הפסקות חשמל, פגעי מזג האוויר, התקפת טילים, מתקפת טרור ועוד.

כיום זה ההבדל עבור כל עסק בין להיות או לחדול בזמן משבר. הכלי הדיגיטלי החדש מאפשר לכל ארגון, חברה או רשות לקחת בחשבון את כלל מימדי הפעילות להמשך רציפות תפקודית מבפנים ומבחוץ ולהתחשב בכל הגורמים השונים מולם הוא פועל.

עד היום, רוב הארגונים מנהלים את מערך החירום באופן ממוחשב אך ללא יד מכוונת, בשלל רב של  סוגי מידע אלקטרוניים, שמתורגמים  בד"כ להפעלה ידנית. שיטה זו מסורבלת ומקשה על שמירת יכולת השליטה והניהול של הרציפות התפקודית בעת משבר, זי גם הסיבה העיקרית, שארגונים, חברות  ועסקים רבים נמנעו מהכנה מקיפה ומספקת לזמן חירום עוד בימי שגרה.

בפועל, שימוש בכלי החדש מאפשר לכל ארגון /חברה/רשות חיסכון כלכלי, עמידה בדרישות רגולציה, אופטימיזציה של תהליכי ההכנה והתנהלות תקינה בזמן משבר ואף הזדמנות עסקית.

המודול החדש מסייע לכל עסק לנהל את מערך החירום בלחיצת כפתור ללא כשלים כדי לשמור על חוסנו בזמן משבר. באמצעותו ניתן להגדיר מראש את נקודות התורפה, להצליב את המידע ולסנכרונו עם תהליכי העבודה הנדרשים ולמעשה מספק את מכלול הכלים לתפקוד רציף ואפקטיבי במהלך מצב החירום עצמו. בסיום המשבר החזרה לשגרה וההתאוששות ממנה תהיה מהירה ופשוטה יותר.

שלומי אדר: "הטורח בשגרה לקראת מוכנות במצבי משבר יעמוד איתן וחזק גם בעת חירום. חברות וארגונים רבים השכילו לשנות את דפוסי פעילותם השוטפת עי"כ, שהחלו לפעול בימי שגרה כדי להיערך בשעת חירום מתוך ראיה, שמצב חירום עלול להתרחש עכשיו ומיד ומוטב להיערך אליו ככל שניתן בקפידה וביסודיות".

 איל ברנע, משנה למנכ"ל טופ סולושנס: "הפתרון מספק פלטפורמה טכנולוגית לניהול ומעקב שוטף ומבצעי אחר כלל המשימות הנדרשות במצבי החירום וההחלמה העסקית באופן האפקטיבי ביותר עפ"י תרחישי הייחוס והסיכונים מייחדים את ישראל".
היערכות לחירום



 
 
Bookmark and Share