Telecom News - ההגנה המושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף

ההגנה המושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> ההגנה המושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף
חברת NordVPN התקינה פתרון אבטחה מוחלט ברמה צבאית: שרת הצפנה לגולשים בישראל כדי לספק גלישה מאובטחת, מוגנת ובטוחה בכל רחבי רשת האינטרנט בסלולר ובקווי, לכל מקום בעולם, במחיר מצחיק ובכיסוי לכל מערכות ההפעלה הניידות והנייחות. מומלץ להתנסות (לעסקים ולגולשים פרטיים). 
מאת: מערכת Telecom News, 2.4.16, 19:10

החשיפות של סנאודן וריבוי ההתקפות של האקרים הוכיחו (למי שלא היה משוכנע בכך קודם), שהגלישה באינטרנט לא רק שאינה בטוחה, היא חשופה להאזנה, חיטוט וריגול מצד כל גופי הביון והמודיעין בעולם, החל מה-NSA האמריקאי וכלה בסינים וכמובן מכל גופי האכיפה בכל העולם (כולל בישראל).

פתרונות האבטחה והסייבר הרציניים הקיימים בשוק אינם מתאימים (מבחינת תמחור ותפעול) לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים עד בינוניים, שמעוניינים להגן על ההתעבורה שלהם ולהגן על המידע שלהם והפרטיות שלהם, קצה לקצה.

פתרונות הגנה מקומיים על המחשב או הסמארטפון דוגמת אנטי-וירוס ו-Firewall הם חשובים אך הם אינם מגינים בכלל על התעבורה ברשת האינטרנט בכל רחבי הרשת ופתרונות ההגנה הרשתיים של ה-ISP אינם מגינים על הגלישה מחוץ לרשת של ה-ISP הספציפי הזה, ובגלישה לרחבי העולם וגם אינם מספקים הגנה על הפרטיות. כל ה-ISP (גם בישראל) מנוטרים קבוע ע"י גופי הביון ומשתפים פעולה באופן שוטף עם גופי האכיפה למינם, בהתאם לכתוב ברישיונן ובחקיקה המקומית.

שירותי IP-VPN של ספק התקשורת מחברים רק בין הנקודת המחוברות ל-VPN ברשת הפנימית של אותו ספק תקשורת והן לא מספקות כל הגנה מכל סוג על הגלישה והשימוש באינטרנט הציבורי. שימוש ב"גלישה אנונימית" בדפדפן לא מגינה על כל היישומים האחרים ברשת האינטרנט ולא מגינה בכלל על המחשב או הסמארטפון ועל כל החיבורים לשירותי האינטרנט, שאינם עוברים דרך הדפדפן. 

הגלישה הסלולרית לא מוגנת בכלל, גם לא ברשת ספק הסלולר וגם לא ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית אליה מגיעים הגולשים הניידים. פתרונות ההגנה למכשירי הסלולר (MDM) מתאימים לארגונים גדולים (בגלל העלויות והצורך בניהול מסובך).

במציאות, מחקרים מראים, שמעט מאוד אנשים (לרבות מעט מאוד עובדים) מגינים על המכשיר הנייד שלהם (סמארטפון או טאבלט) בעת הגלישה באינטרנט. 

גם השימוש בשירותי ענן, שנמצאים בחו"ל (דוגמת אמזון, גוגל, אפל, מיקרוסופט, דרופבוקס וכיו"ב), אינם מוגנים לאורך כל הדרך בין המכשיר (מחשב או סמארטפון) לענן שנמצא אי שם בעולם. פתרונות של Proxy לרבות פרוקסי חופשי, אינם עונים בכלל לצרכי האבטחה והאנונימיות ברמה מתקבלת על הדעת. הסברים נוספים יש בפרק על הפרוקסי באתר החברה

חברת NordVPN פתחה לאחרונה שרת הצפנה מקומי לישראלים, כדי לספק גלישה מאובטחת, מוגנת ובטוחה לכל העולם. המטה של החברה מצוי בפנמה, כדי  להיות מחוץ לסמכות השיפוט של החוקים והתקנות המאפשרים לגופים ממשלתיים דוגמת ה-NSA ושאר גופי הביון בעולם, לאסוף מידע ולהאזין לגולשים באשר הם, ומחוץ להישג ידם של כל מערכות האכיפה, לרבות מערכות המיסים, שמקבלות צווי האזנה וחיטוט במידע ברשת האינטרנט לכל אחד. 

השירות העולמי של NordVPN, שמסופק במחיר מצחיק (כעת במחיר מבצע של 4 דולרים לחודש, למי שמזמין שירות לשנה [לזמן מוגבל יש באתר מצד ימין קופון ל- 3 דולרים לחודש], או 8 דולרים לחודש אחד, או 5 דולרים לחודש לחצי שנה), מייצר חיבור מאובטח ומוצפן בין המחשב או הסמארטפון ורשת האינטרנט, שומר על המידע העובר ברשת ועל המכשיר שבידי המשתמש, שומר באופן מוחלט על הפרטיות, על כל מידע עסקי או פרטי חשוב ועל חופש הגלישה באינטרנט. המשתמש בשירות מקבל שירות באינטרנט, שאינו תלוי מקום.

השירות הזה גם מאפשר להגן מפני התקפות "מניעת שירות" (DDoS) החביבות על האקרים מרחבי העולם ובמיוחד ממדינות האיסלם ומגופים דוגמת "אנונימוס", שמנסים (ולעיתים גם מצליחים) להפיל אתרים ישראליים ולנתק שירותים עסקיים מקוונים בישראל. 

כל המידע, שעובר ברשת העולמית של NordVPN, עובר ב"תעלה מוצפנת" ופרטית ובלתי נגיש לאיש. אין יכולת כמעט לשום גוף בעולם לפרוץ את ההצפנה הזו. למי שהמידע שלו רגיש במיוחד, יכול ליצור חיבורים "קצה לקצה" ב-2 שיטות של הקצה העליון המבטיחות, שאפילו ה-NSA לא תוכל לפצח אותן: TORoverVPN ו-DoubleVPN. המעבר לשירותים המיוחדים הללו הוא לפי בחירת המשתמש וללא עלות נוספת. הלקוח הוא זה שבוחר את הנתבים המתאימים לו בנתיב שאליו הוא מעוניין בהצפנה כפולה או במעבר ברשת TOR, שמספקת את ההגנה הגבוהה ביותר שניתן לספק בעולם. 

המידע, שעובר ב"תעלה המוצפננת", מצפין כל דבר (גם שיחות ברשת האינטרנט, תמונות, וידיאו, משחקים מקוונים, דוא"ל ומסרים מיידים), ולכן שום מידע אישי לא יכול להגיע לצד ג' ולמי שהמשתמש לא מרשה לו לקבל את המידע הזה. זה מספק גם הגנה בגלישה וגם הגנה על מכשירי הקצה. 

אם לא די בכך, שימוש ב-VPN מוצפן מבטל לגמרי את השיוך הגיאוגרפי של הגולש. כך, שכל המשתמש במערכת יכול להשתמש בתכנים תלויי גלישה ב-NordVPNמיקום, למשל בשידורי טלוויזיה המוגבלים למדינה מסוימת (מאוד פופולרי בצפייה בתכנים של שידורי OTT מארה"ב החסומים לגולשים זרים).

זה מאפשר לצפות בתכני מקומיים גם כשהמשתמש נמצא בחו"ל, בכל מדינה אליה הוא מגיע ומתחבר לרשת האינטרנט.

אפשר להגיע לכל אתר בכל מקום בעולם בעת שנמצאים בחו"ל ע"י בחירת שרת NordVPN באותה מדינה בקלות על מסך התוכנה (ואז הגולש נראה לאתר בתור גולש של אותה מדינה).כ"כ, ניתן להתחבר לשרתים המיוחדים של NordVPN, שהותקנו בכמה מקומות בעולם, כדי להאיץ תכני וידיאו וטלוויזיה כבדים והמוגבלים מדינתית (סה"כ כיום ל-NordVPN יש 511 שרתי הצפנה מסוגים שונים בכל רחבי העולם). 

הפתרון של NordVPN זכה לשבחים מכל מי שבדק את השירות הזה בעולם וזה פורסם במגזינים יוקרתיים. לאחרונה השירות הזה קיבל את הציון העליון Editor Choise מהמגזין היוקרתי האמריקאי PC Magazine. השירות הוא ידידותי ביותר למשתמש וקל לשנות בו את נתיב החיבור לרשת האינטרנט לפי המיקום והארץ בו נמצאים (כפי שנראה בתצלום).

ל-NordVPN יש תוספת של פתרון חומרה, מעבר לפתרון בתוכנה למשתמשים. זאת, כדי לספק הגנה על הנתבים העסקיים או הביתיים עצמם וגם לספק הגנה לגולשים שאין להם תוכנת NordVPN על המכשיר שלהם והם גולשים דרך הנתבים הללו ב-WiFi (למשל אורחים או בני משפחה, שמקבלים רשות לגלוש ב-WiFi בבית, או במקום העבודה בו הם נמצאים באותו רגע). הפתרון זה מתאים לשורה ארוכה של נתבים (רשימה מצויה באתר השירות), הניתנים לשדרוג, או שניתן לרכוש את הנתבים המאובטחים הללו מהחברה. 

הפתרון של NordVPN מספק יכולות מגוונות לפי הצרכים של הלקוחות השונים ורמת ההגנה שהם זקוקים לה בגלישה ובכללם: DoubleVPN שמספק הצפנה כפולה, Anti-DDOS ,TOR Over VPN ,P2P ,UltraFast TV ועוד. בנוסף, ניתנת הגנה מיוחדת שמונעת חשיפת ה-DNS, כדי למנוע גילוי של הניתוב של המידע דרכו הגולש עובר. 

ניתן לחבר עד 6 מכשירי קצה (ל-6 בני המשפחה, או ל-6 עובדים במשרד), על חשבון חיבור אחד. יש גרסאות "תוכנת משתמש" לכל מערכות ההפעלה הניידות והנייחות הנפוצות. תשומת לב, שלשירות יש מדיניות של No-Log, דהיינו: לא נעשה שום רישום של הגולשים באיזה שרת בעולם. כך, שלא נשמר שום מידע על הגולשים במערכת הזו והאנונימיות והפרטיות נשמרות גם כלפי ספק השירות.

סיכום היתרונות והסיבות לבחור או להתנסות בשירות NordVPN:
  • 6 חיבורים תחת חשבון אחד ובמחיר אפסי, שווה לכל נפש. 
  • מעל ל-500 שרתים ב-47 מדינות בעולם (כולל בישראל).
  • תמיכה ושירות 24X7X365. 
  • אין שום מגבלות על רוחבי הפס.
  • מדיניות ברורה של Zero Logs לפרטיות מוחלטת, גם בתוך הרשת.
  • הצפנה ברמת צבאית (Military Grade).
  • אפליקציות למערכות ההפעלה: חלונות (כולל "חלונות מובייל"), לינוקס, MacOS, אנדרואיד ו-iOS.
  • התקנה קלה ביותר. תפעול פשוט שלא דורש שום ידע או לימוד, "חוויית שימוש" מעולה שלא ניתן למצוא כמותה בשוק של פתרונות הגנה ואבטחה.
  • יכולת התקנה על מוצרי קצה מיוחדים דוגמת: XBox ,SmartTV והתקנים דומים, כדי להגן גם עליהם.
  • הגנה מלאה על נתבים פרטיים ועסקיים מותאמים למערכת ההצפנה וגלישה ב-WiFi בנתבים המוגנים הללו, גם כשלמשתמש והגולש ב-WiFi דרכם אין את "תוכנת המשתמש".
  • מתן שירות ברשתות הצפנה מיוחדות, שמספקות הגנה של "הקצה העליון", למענה לכל צורך של הגנה ברמה עליונה למשתמשים פרטיים ועסקיים: DoubleVPN, TORoverOVN.
  • מתן גישה לשירותי OTT ללא תלות במיקום גיאוגרפי תוך האצת הווידיאו, גם כשהוא מוצפן: UltraFast TV. 
  • תומך ב-P2P. 
  • מחיר מנצח לתקופה מוגבלת, עם אפשרות ביטול והחזרת הכסף ללא שאלות מיותרות (בסגנון המקובל בארה"ב). 
  • ניתן לשלם בכל שיטות התשלום המוכרות כולל ב-PayPal ואף לשלם בביטקוין (למי שיש ביטקוין).
גלישה ב-NordVPN



 
 
Bookmark and Share