Telecom News - שת"פ בין מתחם היזמות Lighthouse ללאומי קארד יסייע לסטארטאפים

שת"פ בין מתחם היזמות Lighthouse ללאומי קארד יסייע לסטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> שת"פ בין מתחם היזמות Lighthouse ללאומי קארד יסייע לסטארטאפים
שת"פ בין מתחם היזמות Lighthouse ללאומי קארד יסייע לסטארטאפים ומפתחים
מאת: מערכת Telecom News, 4.4.16, 12:17עמוס טלמור
 
הסיוע יינתן ליזמים מתחומי ה-Fintech וה-Cyber ותחומים משיקים אחרים לבחינה ׳בתנאי שטח׳ של פתרונות טכנולוגיים פיננסיים. מומחי לאומי קארד יעניקו ייעוץ ליזמים ולמפתחים וישמשו כמנטורים.
 
ראשונים לדווח: שיתוף פעולה עסקי, שנחתם בין מתחם היזמות Lighthouse וחברת האשראי לאומי קארד, יאפשר לסטארטאפים,מפתחים ויזמים ישראלים, שיפעלו במתחם ברעננה, להתחבר ׳בטבור׳ לסביבה העסקית הפיננסית ולבחון בתנאי שטח את הפתרונות שפיתחו בתחומי הפינטק (Fintech) הסייבר (Cyber) ותחומים משיקים אחרים.
 
Lighthouse, שמוקם בימים אלה על שטח של כ-1500 מ״ר באזור ההייטק של רעננה, ע"י עמוס טלמור, (בתמונה  למעלה), עם עידו מנור וששי גבע כמייסדים במשותף, וליאורה הורביץ כסמנכ"לית הפיתוח העסקי, כפי שדיווחנו על מתחם היזמות לראשונה – כאן, מהווה את ה-SCALERATOR הראשון בארץ למתחמי העבודה הייעודיים, שמציע סביבה תומכת בחדשנות ומקום, שיספק פעילות עניפה של תמיכה ביזמים.
 
המקום מיועד לסטארטאפים בשלבים המוקדמים, שפעילים במספר תחומי מפתח דוגמת IoT, מובייל, מכשור רפואי, דיגיטל, סייבר ופינטק. חברת לאומי קארד מציעה כיום מגוון רחב של שירותי אשראי ונחשבת מהמובילות בשוק הסליקה בישראל.
 
עפ"י ההסכם, ללאומי קארד תהיה נוכחות קבועה במתחם והיא תעמיד לרשות היזמים והסטארטאפים את מיטב המומחים ואנשי המקצוע בתחומי פיתוח עסקי, שיווק, יעוץ ארגוני, אבטחת מידע ועוד.
 
נציגי החברה יצטרפו לקבוצת מנטורים נבחרים, שילוו את היזמים מיומם הראשון ב-Lighthouse ועד לשלב המוצר/פתרון - כולל ההכנות לפגישה עם משקיעים. ביכולתם להתאים לכל אחד ואחת את התוכנית האופטימלית להצלחה.
 
החברה אף תעמיד לרשות המעוניינים שרת וירטואלי ("שרת לבן"), שיאפשר לחברות הצעירות לבחון בתנאי אמת ולבדוק את האלגוריתמים שפיתחו וכן לבצע בחברה פיילוט למוצר שפיתחו ( (Proof of Concept עבור ולידציה למוצר, מה שיאפשר להם להגדיל את הסיכוי שלהם לגייס השקעות מגופים פיננסיים מובילים ישראליים וגם מגופים פיננסיים ובנקאיים בינ"ל בשיתוף לאומי קארד.
 
עמוס טלמור: ״מעבר לחלל העבודה המשותף, מעטפת אדמינסטרטיבית ומגוון שירותי בסיס, המטרה שלנו היא לספק ליזמים נוכחות קבועה בשטח, קשרים עניפים ופעילות יומיומית בקהילת ההון סיכון הישראלית וחיבור ישיר של החברות, שתקומנה במתחם אל הצמרת העסקית הישראלית לטובת גיוס השקעות חכמות.
 
שיתוף הפעולה שלנו עם לאומי קארד ייתן לאנשים במתחם חשיפה לאנשי מפתח מתעשיית הרלוונטית להם, יפתח להם פתח לקראת חשיפה לשווקים בינלאומיים בזכות שיתופי הפעולה, שיש לחברה עם גופים בחו״ל והחברה, אף יוכל להוות פוטנציאל ללקוח ראשון״.
 
אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד: "החיבור לפעילות החברה והנוכחות בשטח יאפשרו לזהות רעיונות חדשים, שאף יוכלו להשתלב, אם יימצאו הולמים, בסביבה העסקית של החברה.
 
אנו עוברים בהדרגה מעידן כרטיס הפלסטיק לעידן הדיגיטלי, למובייל, לשירות העצמי, על כל האתגרים שבכך ולפתרונות של החברות הצעירות, שיישבו ב- ,Lighthouse בהחלט יכול להיות מקום במהפכה הזו.
 
בנוסף, לאומי קארד מקיימת שיתופי פעולה בתחום החדשנות עם מובילים גופים פיננסיים בחו"ל. הייעוץ, שהיא תעניק לסטארטאפים בתחום ה-Fintech ב- Lighthouse, עשויים לעניין גם את שותפינו בחו"ל וליצור הזדמנויות לפריצה גלובלית של היזמים״.
 
בתמונה משמאל: עמוס טלמור יחד עם ששי גבע ועידו מנור.
קרדיט צלם: רוני פרל.
LIGHTHOUSE



 
 
Bookmark and Share