Telecom News - הסטארטאפ הישראלי NUVIAD הגיע מאפס לחצי מיליון טרנזקציות בשנייה

הסטארטאפ הישראלי NUVIAD הגיע מאפס לחצי מיליון טרנזקציות בשנייה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הסטארטאפ הישראלי NUVIAD הגיע מאפס לחצי מיליון טרנזקציות בשנייה
הסטארטאפ הישראלי NUVIAD הגיע מאפס לחצי מיליון טרנזקציות בשנייה תוך שנה 
מאת: מערכת Telecom News, 10.4.16, 14:29רפי טון

הסטארטאפ השיג צמיחה יוצאת דופן ע"י מינוף אחיזתו הגלובלית של AWS בענן ושימוש בפלטפורמת AWS.
 
הסטארטאפ הישראלי NUVIAD, שהוקם ב-2015 ע"י רפי טון, (בתמונה), נמרוד שוורץ ודורון גז, פיתח פלטפורמת מדיה, שמסייעת למשווקים במובייל, לרוכשי מדיה, לבורסות ולרשתות פרסום, לנהל אופטימלית קמפיינים שיווקיים, תוך אופטימיזציה אלגוריתמית מתקדמת, ניתוח אנליטי והפנייה לקהלי יעד. פעילות זו מבוססת על ידע אנושי מתקדם בטכנולוגיות ועל ניתוחי ביג דאטה.

מאז ההשקה של מערכת NUVIAD RTB Meta DSP במאי 2015, נהנה הסטארטאפ מגידול אקספוננציאלי בתעבורה, מאפס ל-500 אלף טרנזקציות בשנייה על הפלטפורמה של AWS (אמזון ווב סרוויסס)

NUVIAD מקושר ל-20 בורסות פרסום, ויש לו מאות לקוחות, עם עשרות אלפי משתמשים. הסטארטאפ הצליח להשיג צמיחה יוצאת דופן זו ע"י מינוף אחיזתו הגלובלית של AWS בענן ושימוש בפלטפורמת AWS, תוך ניצול EC2, RedShift, ELB, Elastic Cache, S3 ו-CloudFront ללא כל הפסקות שירות.

NUVIAD משתמש ב-AWS EC2 spot instances (תחרות תמחירית על משאבי  EC2עודפים) עבור תהליכים קריטיים, עם אופטימיזציית תמחור spot instances למיזעור עלויות.

יותר מ-50% מהלקוחות הם בארה"ב, והסטארטאפ לוטש עיניים להתרחבות לשוק האירופי. התרחבות זו לא אמורה לייצר כל בעיית latency (שיהוי), מאחר של-AWS יש כיום אזורי זמינות (regions) בפרנקפורט, דבלין, ובקרוב גם בלונדון.

רפי טון, מנכ"ל NUVIAD: "המטרה שלנו הייתה להשיג סקלאביליות מוחלטת ולכן בחרו ב-AWS, לא רק כפלטפורמת אירוח, אלא כפלטפורמה מרובת-שירותים בנוסף.

תהליך הפריסה כולו הוא אוטומטי ופשוט לתחזוקה. כחברה קטנה, אנו פועלים לאוטומציה ככל האפשר, תוך בדיקה מתמדת של המערכת. אין לנו נקודת כשל יחידנית. כל דקה בה  המערכת אינה פועלת, מתורגמת להפסד כספי. אם רכיב אינו תקין, הוא חייב להיות מוחלף בתוך דקה אחת. אנו זקוקים לשירות מתמשך ולפעולה סביב השעון לאורך כל השנה. כך, שאמינות השירות חשובה ביותר עבורנו, וזה מה שאנו מקבלים מ-AWS.

ל-AWS טכנולוגיות מעניינות רבות. אנו חברה קטנה של 10 אנשים. לכן, אנו לוקחים מ-AWS כל דבר שביכולתנו, ומפעילים אותו בכוחות עצמנו.

מכיוון שבבורסות בין קונים ומוכרים latency (השהיה) היא קריטית, אנו חייבים להגיב לרשתות פרסום מהר ככל האפשר, לכן החלטנו על 10 אלפיות השנייה, כולל כל הפעילות שלנו.כך, שניטור מדד זה הוא קריטי. גם את זה אנו עושים עם AWS.

יתרון חשוב נוסף של עבודה עם AWS הוא היכולת לקשור את ההיקף הפיזי של המערכת להכנסות שלנו, עם הוספה או צמצום שרתים עפ"י המכירות שלנו. אנו מגדילים או מקטינים את משאבי צריכת המחשוב מסביב לשעון כדי להגיב במהירות האפשרית למכרזי פרסום שמתפרסמים.

אנו משתמשים ב-spot instances   - AWSשרתים, שניתן להשתמש בהם בכל רגע נתון. בנינו את המערכת כך, שתהיה אגנוסטית לסוגי השרתים הזמינים. זה מאפשר לנו למצוא את השרתים הזולים ביותר בכל נקודת זמן נתונה, ואנו יודעים איך להשיג את התועלת המרבית מהם, כשאנו משלמים רק 10% ממה שמישהו ללא אופטימיזציה משלם. זה מהווה חסכון עצום בעלויות".
 
צמיחה מהירה



 
 
Bookmark and Share