Telecom News - אקסלרטור Mesh וסקלרטור-Lighthouse בשת"פ לחיזוק הסטארטאפים

אקסלרטור Mesh וסקלרטור-Lighthouse בשת"פ לחיזוק הסטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקסלרטור Mesh וסקלרטור-Lighthouse בשת"פ לחיזוק הסטארטאפים
אקסלרטור Mesh וסקלרטור-Lighthouse משתפים פעולה לחיזוק הסטארטאפים
מאת: מערכת Telecom Newsמשה פורת, 11.4.16, 16:01

הם יאפשרו לסטארטאפים שימוש חופשי במתחמי העבודה ברעננה ובמודיעין.

מתחם היזמות Mesh ממודיעין והסקלרטורLighthouse  מרעננה ישתפו פעולה ויאפשרו ליזמים מ-2 הערים להתארח זה אצל זה וליהנות ממגוון השירותים לרבות שימוש במתחמי העבודה המשותפים, חדרי הישיבות, מפגשי המנטורינג ותכניות ההאצה השונות של שני המתחמים.
 
הם הכריזו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, שמטרתו חיזוק קהילת הסטארטאפים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה יתאפשר ליזמים תושבי מודיעין ליהנות מכלל שירותי הסקלרטור Lighthouse, שיפתח במהלך מאי 2016 ברעננה, וליזמים מרעננה לעשות שימוש במתקנים שבמודיעין. היזמים מ-2 הערים יוכלו להשתמש באופן חופשי במתחמי העבודה המשותפים ב-2 הערים.
 
משה פורת, (בתמונה למעלה), מנכ"ל Mesh: "בכל העולם יש תחרות בין סטארטאפים ובין מתחמי עבודה משותפים שונים. אנו רוצים להפוך את התמונה וליצור רשת, אריג של שיתופי פעולה, שיאפשרו להזניק את היזמים קדימה. זו כבר לא עסקת נדל"ן. היזמים של Mesh ו- Lighthouse יוכלו לנתק את עצמם ממגבלות פיזיות של מקום, חניה או פקקים ופשוט לעבוד, להיפגש ולהתקדם".  
עמוס טלמור
 
עמוס טלמור, (בתמונה משמאל), ויו"ר Lighthouse: "המטרה של Lighthouse להעלות, ובצורה משמעותית, את אחוזי ההצלחה של הסטארטאפים הישראליים עולה בקנה אחד עם גישת המצוינות של  Mesh.

היזמים ממודיעין ומרעננה מדברים את אותה שפה, הם ממוקדים ומפוקסים. המשימה שלנו לספק להם קשרים ענפים ופעילות יומיומית בקהילת ההון סיכון הישראלית וחיבור ישיר אל צמרת ההון סיכון הישראלית לטובת גיוס השקעות חכמות".
 
 
 




שת"פ
 
 
 



 
 
Bookmark and Share