Telecom News - האפליקציה הישראלית Tiger במקום 1 בכנס התעשיות הביטחוניות האמריקאי

האפליקציה הישראלית Tiger במקום 1 בכנס התעשיות הביטחוניות האמריקאי

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> האפליקציה הישראלית Tiger במקום 1 בכנס התעשיות הביטחוניות האמריקאי
האפליקציה הישראלית Tiger זכתה במקום הראשון בכנס התעשיות הביטחוניות האמריקאי
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.16, 17:29לוגו

האפליקציה של הסטארטאפ הישראלי LYNX TFG מאפשרת להפוך את הסמארטפון למצלמת IP ולהעביר שידור בזמן אמת ישירות אל מרכז הבקרה והשליטה בגופי בטחון, הצלה, רפואה ורשויות.  

 הישג לטכנולוגיה הישראלית: אפליקציית Tiger, שמאפשרת להפוך את הסמארטפון למצלמת IP להעברת שידור וידאו וקול בזמן אמת למרכז שליטה, זכתה בפרס איגוד התעשיות הביטחוניות האמריקאי SIA בכנס שלו בסוף השבוע כמוצר החדש הטוב ביותר לשנת 2016.

אפליקציית Tiger, שפותחה ע"י הסטארטאפ מכוכב יאיר לינקסLYNX TFG , שהוקם ע"י יוצאי מערכת הביטחון במטרה לספק פתרונות לתחום ה Home land security, הופכת כל סמארטפון למצלמת IP ניידת ובכך מאפשרת העברת שידור סטרימינג מבוסס וידאו וקול בזמן אמת ממספר רב של מצלמות ניידות של המשתמשים בשטח אל מרכז הבקרה/שליטה.

השידורים מתקבלים במרכז השליטה והבקר יכול לצפות בעד 100 שידורים חיים בו-זמנית ומיקומם בשטח. בצורה כזו יכולים כוחות בטחון, צבא, הצלה, רפואה, רשויות מקומיות וכדומה לקבל החלטות מושכלות יותר על בסיס תמונת המצב של המתרחש בשטח. כמו כן, ניתן להקליט ולתעד את השידורים המתקבלים וכך לתחקר את האירוע ולהסיק מסקנות כדוגמת אירועי חירום וזירות פיגועים.  

למערכת אופציות מתקדמות המאפשרות להתמודד עם איכויות רשת ותנאי סביבה משתנים כגון התאמה של איכות הווידאו לפי רוחב הפס, אפשרויות לחיבור מצלמות חיצוניות כדוגמת מצלמת קסדה, סיבוב אוטומטי של הצילום ועוד.

המערכת מתממשקת למערכות הווידאו והרשתות הקיימות באתר הלקוח ובכך מאפשרת הקמה מהירה תוך מספר שעות בודדות.

מלינקס נמסר: "הזכייה בפרס של התעשיות הביטחוניות האמריקאי היא הבעת אמון יוצאת דופן ביכולות של פתרון ה-Tiger לספק מענה לגורמי בטחון, רשויות ושירותי הצלה וכבר זכה להתעניינות עצומה מצד גורמים אמריקאים שונים. אנו נמצאים בימים אלה בתהליך מואץ של כניסה לשוק האמריקאי וללא ספק, שהתואר מעניק לנו מנוף חשוב למהלך זה. כיום, המערכת נמצאת בבחינה של מספר ארגוני ביטחון והצלה ורשויות מקומיות בארץ  וזוכה לשבחים רבים על יעילותה ואיכות הצילום שהיא מספקת בזמן אמת".
 
מסך Tiger



 
 
Bookmark and Share