Telecom News - הושק Hii Mobile – מותג סלולרי חדש לצעירים המתארח על רשת פלאפון

הושק Hii Mobile – מותג סלולרי חדש לצעירים המתארח על רשת פלאפון

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הושק Hii Mobile – מותג סלולרי חדש לצעירים המתארח על רשת פלאפון
הושק Hii Mobile  – מותג סלולרי חדש לצעירים המתארח על רשת פלאפון
מאת: מערכת Telecom News, 12.4.16, 02:30חבילה

המותג החדש יפעל לצד 2 מותגים אחרים של פלאפון - וואלה מובייל ויופון. המחירים החל מ-29 ש"ח בחודש עם הטבות לצעירים.
 
חברת "לונאמי מובייל בע"מ" היא היזמית והמקימה של המותג Hii Mobileמותג סלולר לצעירים. את החברה מנהל יעקב קדמי, מומחה בינלאומי לשיווק, בעל נסיון בארץ ובחו"ל בתחום הסלולר, ממקימי "פרטנר" והמותג "אורנג'" בישראל וממקימי חברות סלולריות בבעלות האצ'יסון העולמית באוסטרליה, אירופה וסקנדינביה.ל א מדובר במפעילה וירטואלית, אלא במותג בלבד בבעלות פרטית של חברת לונאמי, המשמשת כמשווק של פלאפון. המותג החדש ייפעל לצד 2 מותגים אחרים של פלאפון - וואלה מובייל ויופון.

Hii Mobile הוא מותג סלולר הפונה לצעירים ושכזה מציע לצעירים הצעות ערך המתאימות להם. אבל בעיקרון כל אחד מבני המשפחה יכול להצטרף. את בונוס נפח הגלישה יקבלו רק צעירי  וסטודנטים, שישלחו צילום תעודת הזהות/חייל סדיר/סטודנט.

אין התחייבות מ ובכל עת ניתן להתנתק. המחיר ב-3 התוכניות "ללא הגבלה" מובטח לשנה ולאחר מכן עולה בהדרגה לפי התוכנית המפורטת בטבלה להלן.

 החבילה הזולה ביותר כוללת שיחות והודעות SMS "ללא הגבלה" עם 5GB גלישה במחיר חודשי של 29 ש"ח לשנה. בתום שנה, המחיר יעלה ל-39 ש"ח ובתום שנתיים המחיר יעלה ל-59 ש"ח. מנויים צעירים (גילאי 15 עד 25), סטודנטים או חיילים ייזכו בתוספת חודשית קבועה של 1GB לחבילה. יש גם חבילה עם 8GB במחיר חודשי של 39 ש"ח וחבילה עם 10GB במחיר חודשי של 49 ש"ח. ב-2 החבילות יש תוספת חודשית קבועה של 2GB לחבילה ללקוחות צעירים, חיילים וסטודנטים. לקוחות של פלאפון, וואלה מובייל ויופון יוכלו לעבור לאחת מחבילות היי מובייל במחיר חד פעמי של 59 ש"ח. בנוסף, ינתנו 3 שירותים בחינם: אפליקציות המוזיקה והטלוויזיה של פלאפון ו-100 ג'יגה בייט לאחסון בענן וגם כרטיס קניות נטען ברשתות לצעירים של 10% הנחה.
 
תקופה 5+1 GB   8+2  GB 10+2 GB
שנה 29 ש"ח לחודש ש"ח 39   לחודש  ש"ח 49  לחודש
החל מהחודש  ה- 13 
ועד החודש ה- 24
39 לחודש ש"ח    59 לחודש ש"ח 69 לחודש ש"ח
החל מהחודש ה- 25 ואילך 59 לחודש ש"ח 79 לחודש ש"ח 89  לחודש ש"ח
 
 
איך מצטרפים להיי מובייל?

אפשרות ראשונה:
רוכשים את כרטיס ה- SIMשל Hii Mobile באחת מחנויות רשת "סופרפארם" בקמפוסים השונים או בחנויות המפורטות ברשימה באתר החברה. נכנסים לאתר,החברה  מקישים על הכפתור "להפעלת ה-SIM שרכשתי" ועוקבים אחר ההוראות המופיעות באתר ובמארז כרטיס ה-SIM. הרישום כולל כמה שלבים בהם צריך לבחור אחת מהתוכניות, למלא את הפרטים, לנייד את המספר או לבחור מספר חדש, למלא את פרטי כרטיס האשראי ובסיום מקבלים הודעת אישור הצטרפות למייל.

אפשרות שניה במידה ואין כרטיס:SIM 
נכנסים לאתר,החברה  מקישים על הכפתור "עדיין אין לי SIM". הרישום כולל כמה שלבים בהם צריך לבחור אחת מהתוכניות, למלא את הפרטים, לנייד את המספר או לבחור מספר חדש, למלא את פרטי כרטיס האשראי ובסיום מקבלים הודעת אישור הצטרפות למייל והודעה נוספת, שכרטיס ה-SIM נשלח לכתובת, שמולאה, באמצעות דואר ישראל עד 8 ימי עסקים.

לאחר הגעת ה- SIM יש להפעיל אותו באתר עפ"י ההוראות המגיעות עם כרטיס ה-SIM כולל ניוד המספר הקיים או בחירת מספר חדש. ה-SIM  מתאים לכל המכשירים ויש עליו הנחיות איך להתאימו לכל גודל נדרש.

ניתן לבצע ניוד של המספר לHii Mobile- וכך גם לשמור עליו. ברגע שמבצעים ניוד יתבצע ניתוק של הקו אצל המפעיל הקודם. אם מבצעים את תהליך הניוד דרך היי מובייל המספר ישמר לאחר הניוד. אם מתקשרים למפעיל בו מנויים ומבקשים להתנייד המפעיל מבטל את המספר.
.
לחילופין, ניתן לבחור מספר חדש עם הקידומת 050. בתהליך ההצטרפות באתר יוצגו מספר אפשרויות לבחירת המספר.

במידה והמכשיר נרכש בכרטיס אשראי כל התשלומים עבורו  ימשיכו לרדת באותו אופן גם לאחר שעוברים ל- .Hii mobile

מספרי הטלפון במרכז התמיכה והשירות - כאן

 

היי מובייל
 


 



 
 
Bookmark and Share