Telecom News - מוטורולה תפתח מרכז חדשנות בארץ לתחומי סייבר, מובייל, אנליטיקה ו-IoT

מוטורולה תפתח מרכז חדשנות בארץ לתחומי סייבר, מובייל, אנליטיקה ו-IoT

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מוטורולה תפתח מרכז חדשנות בארץ לתחומי סייבר, מובייל, אנליטיקה ו-IoT
מוטורולה תפתח מרכז חדשנות בארץ לתחומי סייבר, מובייל, אנליטיקה ו-IoT
מאת: מערכת Telecom News, 14.4.16, 22:51IOT

רוה"מ בנימין נתניהו ליו"ר מועצת המנהלים של מוטורולה סולושנס: "אתה במקום הנכון, במדינה הנכונה ובעסק הנכון". החברה תשקיע בסטארטאפים ישראלים ותגייס עובדים נוספים.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם יו"ר מועצת המנהלים של מוטורולה סולושנס גרג בראון. בפגישה, הכריז בראון על השקעות בסטארטאפים ישראלים והקמת מרכז חדשנות של החברה בישראל, שיעסוק בתחומים של סייבר, אנליטיקה, מובייל ואינטרנט של הדברים (IoT).

 בנימין נתניהו: "אתה במקום הנכון, במדינה הנכונה, ובעסק הנכון. זה זיווג מצוין. אני מקווה, שחברות רב-לאומיות בתחום פיתוח טכנולוגיות תבואנה לישראל, כי הן תפקנה מכך תועלת. טוב לראותך שוב. אתם עושים דברים נפלאים".

גרג בראון: "אנו נרגשים להיות פה. טוב לראותך, כמו תמיד, חבר יקר. הסיבה העיקרית לביקורי, בין היתר, היא לומר לך, שאני חושב, שיש דרכים, שבהן נוכל להעמיק את השותפות בינינו, במיוחד בנושא של מרכז חדשנות.

כשאנו חושבים על בעלי תואר PhD, מדעני דאטה, משאבי הייטק בתחומי האנליטיקה והסייבר, מוטורולה רוצה להשקיע משאבים נוספים כאן בישראל בנוסף לארה"ב. זהו אזור יוצא מן הכלל לחדשנות, אינקובציה טכנולוגית, השקעות ביוזמות משותפות. 

החלטנו, שבנוסף לארה"ב, ובמיוחד בעמק הסיליקון, נשקיע בסטארטאפים כאן בישראל, טכנולוגיות מתפתחות בהתהוות, הדור הבא, ולדעתי זה מה שייחד אותנו, את הפתרונות שלנו ואת הטכנולוגיות שלנו, ויחזק את היעילות התחרותית של ישראל".

במוטורולה העולמית ציינו, שהם רואים את הסניף הישראלי כאסטרטגי, ושמהלך זה מביע המשך מחויבות ארוכת שנים של מוטורולה סולושנס לישראל ולתעשייה הישראלית, שהחלה עוד בשנות ה-70 עם הקמת מרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לצפון אמריקה – דווקא בישראל. משמעות הדבר הוא גיוס עובדים נוספים מתוך מאגר הכישרונות הישראלי והידוק הקשר של החברה העולמית עם אומת הסטארטאפ. על כן החברה מתכוונת להעמיק את ההשקעה בישראל ולהקים כאן מרכז חדשנות, שצפוי לייצר פיתוחים טכנולוגיים חדשים, שייוצאו לכל העולם.

ממוטורולה סולושנס מסרו, כי שמדובר בהזדמנות נוספת להתחבר לחדשנות של אומת הסטארטאפ ולמנף את הכישרון המקומי המצוין.

קרדיט צילום: לע"מ, עמוס בן גרשום

 
נתניהו ובראון



 
 
Bookmark and Share