Telecom News - לקראת פסח שדרגה מד"א את האפליקציה שלה להזמנת סיוע רפואי בכל העולם

לקראת פסח שדרגה מד"א את האפליקציה שלה להזמנת סיוע רפואי בכל העולם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> לקראת פסח שדרגה מד"א את האפליקציה שלה להזמנת סיוע רפואי בכל העולם
לקראת פסח שדרגה מד"א את האפליקציה שלה להזמנת סיוע רפואי בכל מקום בעולם
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.16, 15:09מד"א
 
נמצאים בגרמניה וזקוקים לפינוי לביה"ח? יושבים לקפה בשאנז אליזה ומרגישים רע?  כעת תוכלו להזמין אמבולנס מקומי מהאפליקציה של מד"א ולקבל מידע על מונחים להזנקת אמבולנס ולזיהוי מיקום בשפה מקומית. עודכנו גם הוראות הזהירות של מד"א לניקיונות פסח.
 
עם בואו של חג הפסח, מתמלא נמל התעופה במאות אלפי ישראלים המנצלים את החופשה הארוכה לנופש בחו"ל. אולם, לא תמיד הטיול מתפתח כפי שתוכנן ויש מקרים בהם יש צורך להזדקק לסיוע רפואי גם בחו"ל.
 
מה עושים? למי פונים? ואיך מתקשרים עם כוחות ההצלה במדינה זרה?
 
כדי לספק מענה לשאלות החשובות הללו השיקה מד"א שירות חדש לציבור הרחב: סיוע בהזמנת שירותי חירום רפואיים בחו"ל.
 
האפליקציה צוידה ביישום חדש המאפשר בלחיצת כפתור להתקשר לשירותי ההצלה המקומיים בכל מקום בעולם ולקבל מידע מעל צג הנייד על דרך הביטוי של מונחים להזנקת אמבולנס ולזיהוי המיקום בשפה המקומית, כדי שניתן יהיה להסביר בצורה פשוטה לכוחות המקומיים היכן נמצאים וכיצד ניתן לסייע.
 
בנוסף לשירות המיוחד, ניתן להתעדכן באפליקציה בהוראות הזהירות של מד"א לניקיונות חג הפסח הכוללים הסבר מפורט על הדרכים להימנע מפגיעה במהלך השהייה בבית או בחוץ במהלך ימי החג.
 
במקביל לתכנים הקיימים המשתמשים באפליקציה יכולים להתעדכן בהדרכות בנושאי החייאה והגשת עזרה ראשונה וללמוד על מערך "נאמני החיים" של מד"א. יתרונה של האפליקציה הוא, שהיא אינה דורשת חיבור לאינטרנט ולאחר ההורדה הראשונית כל התכנים נשמרים בזיכרון המכשיר הנייד ותופסים מקום מועט בזיכרון.
 
 אלי בין, מנכ"ל מד"א: "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל אנו עושים את המרב על מנת לסייע לתושבי ישראל בכל מקום בו יהיו. הפיתוח החדש באפליקציה מיועד לתת תחושת ביטחון שיש מי שדואג להם גם כאשר הם לא נמצאים על אדמת ישראל. אני קורא לציבור הרחב להתעדכן באפליקציה המתקדמת ולהכיר את התכנים הקיימים בה שעשויים לעשות ברבים ממקרי סכנת החיים את ההבדל בין חיים למוות".
 
הורדה בחינם לאנדרואיד –כאן
הורדה בחינם לאייפון- כאן
 
מסך אפליקציית מד"א
 
 



 
 
Bookmark and Share