Telecom News - כנס Start in Germany: הזדמנות פריצה לשוק הגרמני עם המיזמים מישראל

כנס Start in Germany: הזדמנות פריצה לשוק הגרמני עם המיזמים מישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> כנס Start in Germany: הזדמנות פריצה לשוק הגרמני עם המיזמים מישראל
כנס Start in Germany: הזדמנות פריצה לשווקים הגרמנים עם המיזמים הישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.16, 16:02גילי צגלה
 
כנס EuropeDays Start in Germany השני התקיים בת"א בהשתתפות 120 יזמים, מפתחים וסטארטאפים מישראל, שפגשו מומחים, משקיעים ונציגי חברות מגרמניה כדי ׳להתחבר׳ ל-200 מיליון יורו המיועדים להשקעה בטכנולוגיה  ול-82 מיליון משתמשים בשוק הגרמני.
 
כ-120 יזמים וסטארטאפים התכנסו בשבוע החולף בתל אביב, תחת הכותרת  EuropeDays, Start in Germany, למפגשים והרצאות של 24 מומחים מגרמניה ונציגי חברות גרמניות. המטרה: לשמוע כיצד הם יכולים ׳להתחבר׳ ל-200 מיליון יורו המיועדים להשקעה בטכנולוגיה באירופה ואיך מגיעים ל-82 מיליון המשתמשים בשוק הגרמני.
 
הסטארטאפים, שהגיעו לאירוע, נהנו מתובנות וטיפים בנושאים דוגמת הזדמנויות מימון בגרמניה, לוקליזציה, אקסלרטורים, כיצד לעבוד נכון מול תאגידים גרמניים, פעילות תקשורתית ויח"צ בגרמניה, איזו תמיכה ממשלתית ניתן לקבל, מה קורה בזירה הטכנולוגית בגרמניה כי קיימות עוד ערים מלבד ברלין, ואיזה אירועים טכנולוגיים בגרמניה אסור לפספס. במהלך הכנס נערכו פאנלים בנושאים שונים עם כ-20 מרצים מגרמניה
.
בכנס היה ניתן לפגוש אנשים מזירת הטכנולוגית הגרמנית, כולל נציגים של:
 
 קרן ההשקעות של High-Tech Gründerfonds, קרן של 560 מיליון יורו המוקדשים להשקעה בסטארטאפים מתחילים,
 
מנכ״ל האקסלרטור של  Metro AG, חברת הקמעונאות הגדולה באירופה, בבעלותה מותגים כגון Media Markt, Saturn, ו-Metro ומאות סניפים ברחבי היבשת,
 
מנכ״ל Digital Media Products מקבוצת Ströer אחת מקבוצות המדיה הגדולות בגרמניה, החברה נקנתה לאחרונה מ-Deutsche Telekom בעסקה ששוויה 300 מיליון יורו,
 
נציגת NextMedia, אקסלרטור המדיה המוביל בגרמניה המבוסס בהמבורג,
 
נציגי מחלקות הסטאראטאפ והדיגיטל של עיריות ברלין, קלן והמבורג,
 
מנכ״ל חברת LeROI המתמחה באופטימיזציה של הכנסות ממדיה דיגיטלית,
 
נציג RWE - מחברות האנרגיה הגדולות בגרמניה,
 
נציג של חברת Bosch - מובילה עולמית בתחומי IoT, אינטרנט תעשייתי, רכב ואוטומציה.
 
החלק השני של הכנס הוקדש לנטוורקינג מונחה על בירה, שבמהלכו ישבו היזמים עם מומחים בתחומים שונים, ל׳צלילת עומק׳ בתחומי העניין שלהם. בין הנושאים שכוסו: FoodTech, Retail, אינטרנט תעשייתי ,IoT, מדיה, אינטרנט ווב, ומובייל.
 
מארגנת הכנס הייתה חברת Novawind, שמתמחה בפיתוח וחדשנות עסקית, ומתמחה בשווקי אירופה וישראל. בין נותני החסות לכנס: עיריית קלן, עיריית ברלין, DWF, לופטהנזה, ו-Metro Accelerator.
 
גילי צגלה, (בתמונה למעלה), מנכ״ל Novawind, מייסד הכנס, יזם ומשקיע המתמחה בשווקים אירופאים: ״אירופה בכלל וגרמניה בפרט מהווים הזדמנות חבויה לסטראטאפים ישראלים. במרחק 4 שעות טיסה, עם הבדל זמן של שעה, קיימות הזדמנויות אדירות ליזמים ישראלים. האירוע נולד כחלק מצורך הולך וגובר של יזמים ישראלים במידע, כלים וקשרים לקראת הצעדים הראשונים לפעילותם בגרמניה.
 
האירוע, אליו הגיעו בכירי התעשייה מגרמניה ממגוון תחומים, סייע ליזמים, יזמיות, ולסטארטאפים לקבל מידע מועיל ובניית קשרים עסקיים עם החברות והגופים הגרמניים. אני מאמין, שהשילוב של פיתוחים ורוח היזמות הישראלית עם התעשיה והחברות הגרמני מייצר סינרגיות הנותנות דחיפה משמעותית לסטארטאפים הישראלים ולחברות ולתעשיה בגרמניה".

 
ישראל גרמניה
 
 



 
 
Bookmark and Share