Telecom News - הסטארטאפ MANAGE YOUR TRIP זכה בפעם השניה במימון המדען הראשי

הסטארטאפ MANAGE YOUR TRIP זכה בפעם השניה במימון המדען הראשי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ MANAGE YOUR TRIP זכה בפעם השניה במימון המדען הראשי

הסטארטאפ MANAGE YOUR TRIP זכה בפעם השנייה במימון המדען הראשי
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.16, 18:41רפאל אמזלג

הסטארטאפ הישראלי MYT זכה שוב במימון המדען הראשי לפיתוח הפלטפורמה שלו בתחום תיירות הקבוצות.

הסטארטאפ הישראלי MANAGE YOUR TRIP, שפיתח פלטפורמה המציעה פתרון לכל ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות, זכה השבוע בפעם השנייה ברציפות במימון של מיליון ש"ח מהמדען הראשי.

את המימון קיבלה החברה להמשך פיתוח מערכת שיתוף הנתונים מבוססת    ,CRMשהיא מעין לב פועם המרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר.

רפאל אמזלג, (בתמונה), יזם ומנכ"ל MYT: "מערכת שיתוף הנתונים מבוססת הענן מספקת גישה מיידית לפעילויות בעבר ובהווה ומאפשרת למפעילים להשוות נתונים סטטיסטיים וניתוח רווחיות. כל המידע הדרוש להם נגיש בקלות ובכלל זה מידע על כל לקוח, שיעורי רווחיות, שביעות רצון לקוח ותיעוד של כל הטיולים הקודמים, כדי שיוכלו לקבוע אם פעילות מסויימת היא כדאית או שנכון להחליפה בפעילות אחרת מתאימה יותר.  

לכל גורם, ממשק משלו, שמחובר לאותו 'לב' היושב בענן ומאפשר לו לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים.

המערכת נועדה לייעל תהליכים ולקצר את זמן העבודה תוך דגש על חווית המשתמש מה שיאפשר לחברות שתשתמשנה בפלטפורמה להגדיל את התפוקות וההכנסות שלהן".

 קרדיט תמונה עליונה: ברונו שביט.
 

טיול




 
 
Bookmark and Share