Telecom News - 019-מובייל תחל לספק שירותי סלולר ב-LTE על רשת פרטנר מ-1.5.16

019-מובייל תחל לספק שירותי סלולר ב-LTE על רשת פרטנר מ-1.5.16

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> 019-מובייל תחל לספק שירותי סלולר ב-LTE על רשת פרטנר מ-1.5.16
בלעדי: עזריה סלע, מנכ"ל חברת ה-MVNO, שנמצאת בצמיחה מהירה: "סיימנו את כל ההכנות וסיכמנו עם פרטנר, שאנו מפעילים שירותי דור 4 -LTE ללקוחותינו החל מ-1.5.16.  אנו החברה היחידה בשוק הסלולר, שמבטיחה מחיר קבוע ל-3 שנים קדימה".
מאת: מערכת Telecom News, 20.4.16, 08:00עזריה סלע

חברת הסלולר 019-מובייל מקבוצת טלזר-019 היא חברה מסוג Full MVNO (היחידה בישראל. דהיינו: יש לה את כל המתגים, השרתים והציוד הסלולרי מלבד האנטנות). המנכ"ל - עזריה סלע, בתמונה משמאל, מדווח, שהחל מ-1.5.16, לאחר סיום ההיערכות גם מצידה של טלזר וגם מצד פרטנר, לקוחות 019-מובייל יקבלו שירות מלא על רשת דור 4 (LTE) האיכותית והמהירה של פרטנר.

לאחרונה חשפנו, שעזריה סלע פנה למשרדי האוצר והתקשורת לקבל את אותם תנאים כמו גולן טלקום, כיוון שלטענתו, מצבו הרגולטורי זהה למצב גולן טלקום (דהיינו: חברה עם מתגים סלולריים אבל ללא רשת סלולרית). לדבריו, טלזר-019 יכולה להיות מפעיל הסלולר החמישי בישראל ומחולל התחרות, במקום גולן טלקום.

עזריה סלע: "אם מביטים על השוק הסלולרי לטווח ארוך. אנו כבר מחוללי התחרות, ביושר ובהגינות. בכל תחום, שנכנסו אליו ב-16 השנים, שחלפו מאז שנכנסנו לשוק התקשורת, הוכחנו הצלחה והבאת ערך ללקוחות שלנו.

אנו היחידים בשוק הסלולר, שמבטיחים 3 שנים של מחיר קבוע, מה שמספק 'שקט נפשי' ללקוחות שלנו בשוק הסלולר הסוער ,שבו אנו נמצאים כיום.  גם לאחר תחילת השירות ב-LTE אין שינוי במחירים שהיו עד כה כפי שהם מוצגים באתר.

לקוחות חברות אחרות, שחוששים מעליית מחירים, או חוששים מעתיד החברה בה הם מצויים כיום, יכולים למצוא אצלנו את החבילה המתאימה לצרכים שלהם ולתקציב שלהם. אנו נכנסו לשוק התקשורת עם ראייה לטווח ארוך. אנו לא הולכים להיעלם בשום מצב.

אני קם כל בוקר בשעה 05:00 כדי לתת שירות נאמן ללקוחות שלנו ולהמשיך ולפתח את החברה. התחלנו ממש מאפס והיום אנו עם מעל ל-120 עובדים. אין מאחורינו שום טייקון. הכל עשינו בעצמנו ובנינו במו ידינו, בעבודה קשה ומתוך אמונה מלאה בדרך שבחרנו בה".

בקרוב נציג את התכנית של עזריה סלע לחילוץ שוק הסלולר בישראל מהמשבר אליו השוק הזה נכנס בשנים האחרונות, כפי שהציג לאחרונה לצמרת משרד התקשורת. 
 
019



 
 
Bookmark and Share