Telecom News - סטארטאפ הסייבר הישראלי TrapX Security גייס 5 מיליון דולרים

סטארטאפ הסייבר הישראלי TrapX Security גייס 5 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפ הסייבר הישראלי TrapX Security גייס 5 מיליון דולרים
Strategic Cyber Ventures השקיעה 5 מיליון דולרים בסטארטאפ הסייבר הישראלי   TrapX Security
מאת: מערכת Telecom News, 24.4.16, 13:11גיוס
 
בנוסף לצמיחה תלת ספרתית בעולם, מונו בטרפקס, שמתמחה בטכנולוגיות הטעייה, 3 סמנכ"לים - אנטוני ג'יימס, אורי בך ודורון כהן, כדי להרחיב את סל המוצרים ולהגביר מכירות.
 
הסטארטאפ הישראלי TrapX Security להגנת ואבטחת סיבר, ובמיוחד לטכנולוגיות הטעייה, הכריז על צמיחה במהלך 2015. המומנטום הונע ע"י ביקוש מצד לקוחות חדשים וע"י השקעה נוספת של 5 מיליון דולרים מצד Strategic Cyber Ventures, קרן השקעות המשקיעה במוצרי אבטחת מידע וחברות שירותים העומדות בפני השפעה נרחבת על השוק, מה שמביא את סך גיוס סדרהB  שלו ל-14 מיליון דולרים. ביולי 2015 גייס הסטארטאפ 9 מיליון דולרים בגיוס הראשוני של סדרה B, בהובלת אינטל קפיטל וליברטי ישראל, יחד עם קבוצתBRM  וקרן אופוס קפיטל בארה"ב.
 
בשנה הפיננסית, שהסתיימה ב-31.12.15, סך ההזמנות השנתי שילש את עצמו, ובכך שיקף שיעור צמיחה של 300% לערך. צמיחה זו הונעה ע"י ביקוש לתוכנת DeceptionGrid של החברה.
 
טום קלרמן, סמנכ"ל סטראטג'יק סייבר: "DeceptionGrid של Trapx נצבת בחזית הטכנולוגיה של הטעיית התוקף. סטראטג'יק סייבר בחרה להשקיע ב-Trapx עקב עליונות ארכיטקטורת אבטחת המידע, שתתמוך במערך ההגנה של אמריקה התאגידית נגד פשעי סייבר. התנופה של החברה, בייחוד בתחום בריאות, מיצבו את Trapx כספקית של טכנולוגיית הטעייה לבתי חולים, מתקני סיעוד מסביב לשעון (skilled nursing facilities), מרכזי אם.אר.איי ורנטגן וארגוני רופאים גדולים. אנו אופטימיים לגבי Trapx ומצפים, שהחברה תרחיב את פעילותה אל שווקים אנכיים נוספים, כולל ענף הפיננסים והתשתית החיונית".
 
הסטארטאפ הודיע, שהוא ממנה את הסמנכ"לים הבאים:

אנטוני ג'יימס, סמנכ"ל שיווק. לפני הצטרפותו לטרפקס, הוא שימש סגן נשיא מוצרים ושיווק ב-Cyphort. בנוסף, הוא שימש כסגן נשיא במספר עמדות ב-NetCidal, FireFly, Blue Coat Systems  ו-Fortinet.

אורי בך, סמנכ"ל מוצרים. לפני הצטרפותו לטרפקס הוא  הועסק ע"י IBM Trusteer ו-NICE-Actimize, כמו גם ע"י גופיים ממשלתיים, בכללם משרד המשפטים ומשרד הביטחון (צה"ל).

דורון כהן, סמנכ"ל מחקר ופיתוח. לפני הצטרפותו לטרפקס הוא הוביל את חטיבת הארכיטקטורה, תכנון ופיתוח פתרונות עסקיים עבור Gemalto Identity Protection,
 
גרג אנריקז, מנכ"ל :Trapx "אימוץ פלטפורמת DeceptionGrid של Trapx ע"י עסקים עולה בקצב קבוע. אנטוני, אורי ודורון מביאים לטרפקס תובנות עסקיות וטכניות עמוקות, כמו גם בתחום הלקוחות, מה שיאפשר לנו לנצל את ההזדמנות, שמציב השוק הגדל הזה, להאיץ את הרחבת קו המוצרים ולהניע את תנופת המכירות לתוך שווקים אנכיים חדשים".
 
 
התקפת סייבר



 
 
Bookmark and Share