Telecom News - נפתחה ההרשמה למחזור 3 של אקסלרטור SigmaLabs בניהול תאיר קובלסקי

נפתחה ההרשמה למחזור 3 של אקסלרטור SigmaLabs בניהול תאיר קובלסקי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה ההרשמה למחזור 3 של אקסלרטור SigmaLabs בניהול תאיר קובלסקי
נפתחה ההרשמה למחזור השלישי של האקסלרטור SigmaLabs בניהולה של תאיר קובלסקי
מאת: מערכת Telecom News, 24.4.16, 16:54תאיר קובלסקי

האקסלרטור מחפש כעת צוותים בשלבים מוקדמים הכוללים מפתח אחד לפחות מתחומי ה- Fintech, video, Enterprise SaaS, Marketplaces.

SigmaLabs היא תכנית אקסלרציה פתוחה ליזמים בשלבים מוקדמים, שמתמקדת במיזמים מתחומי Fintech, video, Enterprise SaaS, Marketplaces. התכנית אורכת 4 חודשים ומתאפיינת במנטורינג עמוק, שוטף ואינטנסיבי של מנכ"לים ויזמים, שכוללים את אבי אייל, יזם ומשקיע, דיויד ג'קסון, יזם מייסד Seeking Alpha, עידו יבלונקה, יזם ומייסד Claritiray ומנהל YAHOO תל אביב, עומרי מורן, יזם ומייסד KitLocate, שנרכשה ע"י Yandex, רועי נהיר, יזם ומייסד ,Adience שנמכרה לטדי שגיא, שמלווים כל צוות באופן אישי על בסיס שבועי. התכנית כוללת את ה-CTO, אלכס ליברנט כיזם בקבע, זמין למייסדים היושבים במגדל משה אביב ברמת גן ומאפשרת גם גישה לטכנולוגיות של Yahoo.

תאיר קובלסקי, (בתמונה), מונתה למנהלת האקסלרטור לאחר שהקימה את HAC - האסקלרטור האורבני והמוניציפאלי הראשון בעולם בהרצליה. במסגרת תפקידה היא תרחיב את פעילות האקסלרטור לאזורים נוספים בארץ ובאירופה, יחד עם ערן בילסקי, מ-Entrée Capital.

השבוע נפתחה ההרשמה למחזור השלישי של SigmaLabs, שתיסגר ב-31.5.16. התכנית לא דורשת אחוזים או התחייבויות כלכליות מצד היזמים והוקמה מתוך אג'נדה ציונית ויזמית של השותפים והמייסדים של SigmaLabs .

אבי איל: "כיזם אני מבין את הצרכים של יזמים מתחילים ואיך ניתן להאיץ את התקדמותם. ההשקעה בישראל חשובה לי ממניעים ציוניים ולכן אני רואה ערך גדול גם בתכנון הרחבת התכנית לאזורים נוספים בישראל, שאינם במרכז. כתכנית ללא התחייבויות כלכליות מצד היזמים, אנו יכולים לסייע לכלכלה הישראלית לצמוח וליזמים הישראלים להצליח".  

האקסלרטור מחפש כעת צוותים בשלבים מוקדמים, במשרה מלאה, שכוללים מפתח אחד לפחות. התכנית מעניקה מנטורינג עמוק ואישי, גישה למערכות Yahoo וקשר קרוב לקרן Entrée  Capitalהבינלאומית וליווי של קרנות נוספות, לצד תכנית גיוס פוטנציאלית ומרחב עבודה משותף לכל התקופה.

תאיר קובלסקי: "כשהתחלתי את דרכי תמכה בי התעשייה הנהדרת הזו בצורה שלא יכולתי לצפות. מאז כאג'נדה, אני פוגשת בכל מי שמעוניין לפגוש אותי ולסייע לו כפי שסייעו לי ללמוד את התעשייה בעבר וגם היום. אני מזמינה כל יזם לנסות להתקבל לתכנית ולפנות אליי בכל שאלה". 

לפרטים נוספים והרשמה:  https://www.f6s.com/Sigmalabsaccelerator/apply או Tair@sigmalabs.co

 
אקסלרטור



 
 
Bookmark and Share