Telecom News - יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ופתרונות לארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!

יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ופתרונות לארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ופתרונות לארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!
האקסלרטור האמריקאי - יהודי (JFE Accelerator) פתח הרשמה לסטארטאפים ישראליים בתחומי ה-B2B ופיתוח יישומים לארגונים, בתכנית בת 3 חודשים, שתתקיים בסן-פרנסיסקו (ארה"ב), עם גישה לכל המשקיעים הגדולים וכל החברות הגדולות ביותר בארה"ב. סטארטאפים, שחפצים בכך, יוכלו לפעול בניו יורק. הוצגו 2 סטארטאפים ישראלים בוגרים.
מאת: אבי וייס, 27.4.16 ,13:10ג'ני - מייסדת JFE

ארגון JFE (ר"ת: Jews For Enterprenurship) נולד ב-2009 בארה"ב בחוף המערבי מיוזמתן של 2 ישראליות לשעבר: ג'ני בלוטסרקובסקי (Jenny Belotserkovsky), (בתמונה) ומיכל טברובסקי (Michal Tavrovsky), מתוך מטרה לקדם יזמות של יהודים וישראלים, שנוכחותם די בולטת בסצנת הסטארטאפים האמריקאית.

בהמשך, הוקם אקסלרטור יהודי בסן פרנסיסקו, ומנהלות -מייסדות JFE הגיעו לישראל וקיימו מפגש הכרות, שהתקיים באקסלרטור SOSA ת"א, שבו הן הציגו את התכנית של האקסלרטור וגם הציגו כמה מהבוגרים הישראלים של המחזורים הקודמים באקסלרטור. המחזור הקרוב ימקד בתחוםה-B2B וההרשמה אליו נפתחה (באתר).

מיכל טברובסקי (בתמונה משמאל): "ארגון JFE והאקסלמיכל - מייסדת JFEרטור שבו הוא שער הכניסה הטוב ביותר עבור יזמים ישראלים לארה"ב. לא מעט סטארטאפים, שהוקמו ע"י יהודים מארה"ב ומישראל, כבר עברו באקסלרטור והתחלנו לקבל יזמים יהודים מכל העולם והם יכולים להעיד בקולם, מה התכנית שלנו עשתה עבורם. 

אנו פועלים כבר 7 שנים ובאקסלרטור שלנו עברו כבר 107 סטארטאפים, שגייסו בעת שהם היו במסגרת שלנו מעל ל-90 מיליון דולרים. 5 סטארטאפים כבר עשו אקזיט. כך, שכל אחד יכול לראות את ההשגים של הסטארטאפים, שעברו דרכנו. זאת, בנוסף לאין ספור של הסכמים, שת"פים ומכירות, שבוצעו עם חברות אמריקאיות, בכל השווקים בארה"ב וגם ברחבי העולם, כי ארה"ב היא שער לכל העולם.

אנו מקיימות פעילות סביב כל ימות השנה כולל מיטאפים, האקתונים, אירועים רבי משתתפים לרבות אירועים הנעשים בארה"ב בשת"פ עם משרד הכלכלה הישראלי והמדען הראשי.

יש לנו כיום סניף חדש בניו-יורק. כך, שאנו יכולות להעביר סטארטאפ, שחפץ בכך, מסן-פרנסיסקו לניו-יורק באותם תנאים, אם השוק שלו נמצא בחוף המזרחי של ארה"ב. אנו מסייעות ליזמים בייעוץ בכל הקשור ליציאה שלהם לארה"ב ויש לנו את כל בעלי המקצוע - לכל צורך. 

האקסלרטור לא במקרה נמצא בסן-פרנסיסקו. זו העיר עם הצמיחה הגדולה ביותר בארה"ב ועם כמות הסטארטאפים והמשקיעים הגדולה ביותר בארה"ב. התכנית שלנו היא בת 3 חודשים ואנו כל הזמן מחליפות את המיקוד לפי הצורך העולה מהתעשייה, שאנו קשורות איתה: תעשיית המשקיעים כולל אנג'לים ותעשיות ההייטק והחברות הגדולות ביותר בארה"ב.

לכן המיקוד במחזור הקרוב הוא על תחום ה-B2B, כשאנו עובדות לפי תכנית סדורה, שנבנתה על סמך הניסיון הרב, שצברנו מאז 2009. אנו נפגיש את היזמים עם ראשי קרנות ההון סיכון הכי גדולות הקיימות בחוף המערבי ועם ראשי החברות הכי גדולות הקיימות בארה"ב. 

מה שאנו מחפשות הם יזמים עם 2-3 אנשי צוות, שיתאימו למחזור הקרוב, שייפתח ביוני 2016. אנו משקיעות בכל מיזם כ-20 אלף דולרים תמורת כ-5% מהמניות. אנו מצפות, שהיזמים יגיעו עם ידע טכני בתחום שבו הם מפתחים, מאוד חשוב לנו לראות צוות מגובש, שיודע מה הוא רוצה ושארה"ב היא היעד של הפיתוח. חשוב להכיר את השוק האמריקאי ומה השוק הזה יכול לתת למיזם.

אנו מחפשות בעיקר 'טכנולוגיות הרסניות' שפונות לשווקים גדולים עם פוטנציאל צמיחה ברור. חשוב לנו שהיזמים יהיו בעלי 'ראש פתוח' ונכונות לקבל פידבק ועצות. מהניסיון הרב שלנו, עודף 'אגו ישראלי' הוא המחסום הכי גדול של כניסת מיזמים ישראליים לארה"ב.

אנו מספקות ליזמים את הדרך הטובה ביותר להתנסות בה עם מוצר או שירות בארה"ב ולהרגיש את הלקוחות ממש קרוב, להיפגש איתם פנים מול פנים ולהיות נגישים לבצע גיוס ברמת ה-Seed ועד רמת A. 

סן-פרנסיסקו היא כיום בירת הצעירים בארה"ב ולכן העיר הזו הפכה מהר מאוד לבירת ההייטק של ארה"ב. יש בה הכי הרבה VC, ו-VC גדולים, עם המון התמחויות בהשקעות בתחומים ספציפיים, ואנו נכווין את הסטארטאפים למקום הנכון והמתאים להם. 

בסן-פרנסיסקו יש את מערכת המיזוגים והרכישות הגדולה ביותר בארה"ב, הרבה יותר מהסיליקון ואלי הסמוך לנו, שאנו מאוד מקושרות שם. רוב היוניקורנים (סטארטאפים עם שווי של מעל למיליארד דולרים) נולדו וחיים בסן-פרנסיסקו. אם להזכיר כמה יונקורנים בולטים שיש לידנו: Uber, WhatsApp ו-Airbnb. כך, שיש ממי ללמוד איך ניתן להצליח ובשביל זה אנו עומדות לרשות היזמים. יש לנו מעל ל-100 מבכירי המנטורים בארה"ב ואנו מחוברות למעל ל-1,200 משקיעים".

שני סטארטאפים ישראליים בוגרי JFE הציגו את עצמם:

א. LinkBig - נקראו Instore עד לכניסתם לאקסלרטור. הפיתוח נועד לפתור את הבעיה, שברשת החברתית אינסטגרם אין יכולת לבצע רכישות ומסחר אלקטרוני. הפתרון הוא של One Link Shop, שהותאם לאינסטגרם בגישת ה-Native App. כך, שיתאים לכל סוחר. המערכת מתאימה ליישום גם בפייסבוק, למי שמעוניין. הפתרון מאפשר בעיקר קשר טלפוני לעסקים, למשל להזמין מקום במסעדה, ישירות מהתמונה הקיימת באינסטרם. בנוסף, פותח מודול בשם Click-2-Brick המאפשר למצא עסקים במקום בו נמצאים פיזית. לדברי היזמים, ב-3 החודשים בהם שהו ב-JFE, הם נפגשו עם כל הלקוחות הכי גדולים, שחשבו שהם המתאימים לפתרון שלהם, ולאר הקשר עם הלקוחות הללו, שינו את המודל העסקי וגם את השם של החברה ופיתחו את המוצר בכיוונים חדשים. 

ב. Akross - פתרון לאיתור מסיבות המתאימות לך אישית באיזור המגורים או העבודה שלך. מדובר לא רק בזיהוי של חברים לפי תחומי עניין, אלא באספקת מידע בזמן אמת על כל מסיבה ובר, האם כדאי להגיע ולהיכנס אליו, מה יש בו ומי יש בו. במהלך השהייה באקסלרטור גוייס Seed של חצי מיליון דולרים והמערכת תושק כאן (בת"א) ביוני 2016 ואח"כ היזמים יחזרו לארה"ב לבוסטון, כדי להריץ אותה שם.  

 
הצלחה


 



 
 
Bookmark and Share