Telecom News - Citi ventures ביצעה השקעה בסטארטאפ הפינטק הישראלי BlueVine

Citi ventures ביצעה השקעה בסטארטאפ הפינטק הישראלי BlueVine

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Citi ventures ביצעה השקעה בסטארטאפ הפינטק הישראלי BlueVine
ventures Citi ביצעה השקעה אסטרטגית בסטארטאפ הפינטק הישראלי BlueVine
מאת: מערכת Telecom News, 27.4.16, 18:22אייל ליפשיץ
 
השקעת Citi Ventures תתמוך בצמיחה של הסטארטאפ הממשיך להרחיב את פלטפורמת ההון החוזר מבוססת הענן המיועדת לעסקים קטנים ותסייע לחברה להתרחב למגזרי שוק נוספים.
 
הסטארטאפ BlueVine מעניק פתרונות מימון לעסקים קטנים לצורך רכישת מלאי, כיסוי הוצאות והרחבת פעילות, כדי לתת מענה לתזרים מזומנים לא-סדיר ומחזורי תשלומים ארוכים המעיקים על ההון החוזר של אותם עסקים. הסטארטאפ היה הראשון, שהשיק פלטפורמה מקוונת לגמרי ומבוססת ענן למימון חשבוניות, מהלך המוכר גם בשם "פקטורינג", שמאפשר להעניק לעסקים מקדמות מהירות על חשבון חשבוניות, שטרם נפרעו. הפתרון המהיר, הפשוט והמקוון מאפשר לעסקים קטנים לקבל תשלום מיידי לחשבוניות, שמועד פירעונן הוא בין 15 ל-90 יום.
 
המשקיעים ב-BlueVine הם Lightspeed Venture Partners, 83North, Correlation Ventures, Menlo Ventures, Rakuten FinTech Fund ומשקיעים פרטיים נוספים. היום הודיע הסטארטאפ על השקעה אסטרטגית מ-Citi Venture. הפרטים הפיננסיים של ההשקעה לא נמסרו.
 
השקעת Citi Ventures תתמוך בצמיחה של הסטארטאפ הממשיך להרחיב את פלטפורמת ההון החוזר מבוססת הענן המיועדת לעסקים קטנים ותסייע לחברה להתרחב למגזרי שוק נוספים.
 
Citi Ventures מבצעת השקעות אסטרטגיות בסטארטאפים דינמיים ומשתפת פעולה עם חברות הפורטפוליו שלהם ועם פעילותה הגלובלית של Citi בהאצת צמיחתן ויכולתן להתרחב. השקעה זו מתווספת ל-40 מיליון דולרים, שגייסה BlueVine בסיבוב שלישי בינואר 2016.
 
בנוסף, הודיע הסטארטואפ BlueVine על מינויה של אנה סירבו, לשעבר מנהלת ב-Google Capital לסגנית נשיא לכספים ואסטרטגיה ועל השקת Flex Credit, הרחבה של הפלטפורמה, שמציעה לעסקים קטנים אשראי מתגלגל. הסטארטאפ פועל לספק גישה למימון הון חוזר של יותר מ-200 מיליון דולרים במהלך 2016.
 
אייל ליפשיץ, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל BlueVine: "עם תיק השקעות הכולל את Square, Betterment, DocuSign ו-Optimizely, ניתן לראות, ש-Citi Ventures משקיעה בחברות מובילות הממציאות מחדש ענפים שלמים. אנו נרגשים מכך, שמשקיע אסטרטגי כה גדול בחר להשקיע בנו ומאמינים, שזו עדות נוספת למובילותה של BlueVine באספקת הון לעסקים קטנים. המומחיות העסקית של Citi ובסיס הלקוחות הגדול שלה הופכים אותה לשותפת השקעות אידיאלית בהגברת מאמצינו להעמיד הון חוזר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים".
 
ארבינד פורושותאם, מנכ"ל Citi Ventures: "הפלטפורמה של BlueVine מספקת מענה לבעיות בניהול תזרים המזומנים בשוק הגדל של עסקים קטנים הזקוקים למימון. אנו שמחים להוביל ולהאיץ את צמיחתה של חברה המציבה סטנדרט חדש לתעשייה במתן גישה להון באמצעות פלטפורמה דיגיטלית קלה לשימוש".

 
גיוס



 
 
Bookmark and Share