Telecom News - הישג ל-i4drive הישראלית בעולם הרכב העתידי: שת"פ עם Ricoh היפנית

הישג ל-i4drive הישראלית בעולם הרכב העתידי: שת"פ עם Ricoh היפנית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הישג ל-i4drive הישראלית בעולם הרכב העתידי: שת"פ עם Ricoh היפנית
הישג ל-i4drive הישראלית בעולם הרכב העתידי: שת"פ עם Ricoh היפנית
מאת: חיים חביב, 1.5.16, 15:16עדי גורן

הסטארטאפ ישתף פעולה עם חברת הענק היפנית בפיתוח מערכת תצוגה אופטית לתעשיית הרכב, כחלק מתכנית שיתוף הפעולה ישראל-יפן.

הסטארטאפ הישראלי i4drive בבעלות עדי גורן, (בתמונה למעלה), ראובן אולמנסקי, (בתמונה מתחת משמאל), ודוד (דודי) כהן, (בתמונה למטה), מפכ״ל המשטרה לשעבר, שמתמחה בפיתוח מערכות בטיחות לרכב הודיע היום על שת"פ ייחודי עם חברת הענק Ricoh היפנית לייצור מוצרי אלקטרוניקה (מחזור מכירות ב-2015 כ-18 וחצי מיליארד דולרים).

השת"פ נועד לפיתוח מערכת בטיחות ייעודית בעלת יכולות תצוגה מתקדמות לתעשיית הרכב. הטכנולוגיה של i4drive תוטמע במערכות האופטיות של Ricoh לצורך הגברת בטיחות הנהג ושיפור חוויית הנהיגה.

פיתוח המוצר יתבצע במסגרת תכנית שיתוף הפעולה ישראל-יפן, שנתמכת ע"י משרד המדען הראשי וארגון NEDO היפני. המערכת מיועדת לשוק יצרני הרכב ולשוק המשני. בנוסף לבטיחות הנהג, תשלב המערכת מגוון יכולות אינפוטיינמנט (מידע ובידור), סיוע לנהג ורכב מחובר.ראובן אולמנסקי

שוק הבטיחות ADAS - Advanced Driver Assistance Systems גדל בצורה משמעותית בשנים האחרונות וצפוי להגיע לשווי של כ-60 מיליארד דולרים עד 2020.

עדי גורן, מייסד ומנכ״ל i4drive: ״שיתוף הפעולה עם Ricoh הוא עוד צעד חשוב עבור i4drive בהרחבת היצע המוצרים שלה לשווקים חדשים. אנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה בין 2 החברות״.

ד״ר טרואקי מיצויה, מנכ״ל טכנולוגיות ההדמיה ב-Ricoh: ״אנו מרוצים משיתוף הפעולה עם i4drive. יחד עם היכולת הטכנולוגית של i4drive נוכל לספק מוצרים מתקדמים ביותר לתעשיית הרכב. אני סמוך ובטוח, ששיתוף הפעולה ביננו יניב פירות״.

 
דודי כהן



 
 
Bookmark and Share