Telecom News - סיסקו מצטרפת ל-Microsoft Accelerator בישראל

סיסקו מצטרפת ל-Microsoft Accelerator בישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סיסקו מצטרפת ל-Microsoft Accelerator בישראל
סיסקו מצטרפת ל-Microsoft Accelerator בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 2.5.16, 17:07הצטרפות
 
היא תתמקד בסטארטאפים בתחומי ה-IoT, ענן, ביג דאטה, סייבר ואבטחה ו-Data Center
 
סיסקו מצטרפת ל- Microsoft Accelerator  בהרצליה, שהוא שותף אסטרטגי לסטארטאפים (ולא משקיע), שעוזר ליזמים באמצעות תכנית, שאורכה 3-6 חודשים, להתמודד עם מכשולים של הקמת חברה, מציאת לקוחות והתרחבות לשווקים גלובליים. ההצטרפות נועדה לתמוך בסטארטאפים העוסקים בתחומי ה-IoT, ענן, ביג דאטה, סייבר ואבטחה ו-Data Center.

סיסקו בחרה לתמוך באקסלרטור של מיקרוסופט לאחר בחינה מעמיקה של שוק האקסלרטורים בישראל כדי לעזור ליצירת אקוסיסטם בישראל לחברות הנמצאות בשלבים מוקדמים.

המשתתפים באקסלרטור ירוויחו מהתמיכה אותה תעניק להם סיסקו, באמצעות מומחים ומנטורים מטעמה, כאשר היא תקשר אותם ללקוחות, תספק גישה למעבדות ולציוד של סיסקו ותסייע להם להגיע לשווקים רלבנטיים.

עד היום קיים האקסלרטור בהרצליה 7 מחזורים בהם השתתפו כ-90 חברות, כאשר 85% מהן גייסו מימון חיצוני בתוך שנה מהמועד בו שסיימו את התכנית.

דייוויד וורד, סמנכ"ל בכיר ו-CTO הנדסה של סיסקו: "סיסקו מאמינה, ששיתוף הפעולה בין תאגידים הוא קריטי ליצירת אקוסיסטם תוסס לסטארטאפים בישראל. ע"י השתתפות ב-Microsoft Accelerator בישראל, סיסקו תשתף פעולה עם חברות חדשניות ותספק להן ייעוץ, משוב והזדמנויות כדי לעזור להן להאיץ את הפיתוח והצמיחה שלהן".

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל: "אנו מברכים על הצטרפות סיסקו כשותפה בכירה באקסלרטור שלנו בישראל. 2 החברות מתמחות בהובלת סטארטאפים בתחומים החמים והחדשניים ביותר בשוק הבינלאומי ואין לי ספק, שהיזמים באקסלרטור שלנו ירוויחו מאוד מהידע, שסיסקו מביאה לשולחן. ידע וניסיון כזה יהיו נכס לאקסלרטור שלנו".

לסיסקו רקורד מוכח בתמיכה באקוסיסטם של הסטארטאפים בישראל. עד היום השקיעה סיסקו בחברות, שנוסדו בארץ כ- 6.5 מיליארד דולרים באמצעות השקעה או רכישה.
 
 



 
 
Bookmark and Share