Telecom News - מיליארדר אמריקאי ישקיע ביזמים בגילאי 45+ בתחרות +Entrepreneurs 45

מיליארדר אמריקאי ישקיע ביזמים בגילאי 45+ בתחרות +Entrepreneurs 45

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מיליארדר אמריקאי ישקיע ביזמים בגילאי 45+ בתחרות +Entrepreneurs 45
מיליארדר אמריקאי ישקיע ביזמים בגילאי 45+ בתחרות Entrepreneurs 45+
מאת: מערכת Telecom News, 2.5.16, 18:21פול מיראז'
 
המיליארדר היהודי אמריקאי פול מיראז' מגיע לישראל לשפוט בתחרות היזמות Entrepreneurs 45+ אליה נרשמו 200 יזמים ולהשקיע ביזמים עתירי ניסיון וידע בגילאי 45 ומעלה.
                   
המיליארדר והפילנטרופ האמריקאי פול מיראז', (בתמונה), מגיע לארץ ב-8.5.16 כדי להצטרף לחבר השופטים בתחרות היזמות ,Entrepreneurs 45+ שייסד בישראל לפני 3 שנים, כדי לסייע ליזמים עתירי ניסיון וידע, שבעידן החדש מקבלים פחות מקום בשוק ההייטק.
 
פול מיראז', מייסד ויו"ר קרן מיראז', הקים ב-1975 ביחד עם אחיו את ChefAmerica , סטארטאפ של מזון קפוא. תוך זמן, הפכה החברה לאחת מחברות המזון בבעלות פרטית הגדולות והרווחיות בארה"ב. החברה (שהעסיקה מעל 2,000 עובדים) נמכרה ב-2002 לחברת Nestle עבור 2.6 מיליארד דולרים. כמו כן, הוא פעיל בבית הספר לעסקים על שם פול מיראז' באוניברסיטת קליפורניה כיו"ר הוועד המנהל של הוועדה המייעצת של הדיקן.
 
הצלחתה של תחרות "Entrepreneurs 45+" בשנתיים האחרונות מבחינת היקף הנרשמים, התגובות שנרשמו וההצלחה של הזוכים, הניעה את פול מיראז' ומנהלי קרן מיראז' (Merage) שייסד, לקיים את התחרות גם השנה ובאותה המתכונת. קרי, פתיחתה בפני יזמים ויזמיות בגילאי 45 ומעלה שבעידן החדש מקבלים פחות מקום בשוק ההייטק וזאת על אף השכלתם, ניסיונם הרב, כישוריהם והידע שצברו. מעבר לפרס, יסייע פול מיראז באופן אישי ובאמצעות הנהלת הקרן לזוכה להיפגש עם בכירי ענף ההייטק והביומד בארה"ב ובישראל, שחלקם חברים בוועדה המייעצת של התחרות.
 
השנה נרשמו לתחרות כ-200 יזמים כששלב הגמר יערך ביום ב-8.5.16 במלון דן פנורמה באירוע פתוח לציבור הרחב (בהרשמה מראש דרך המייל rsvp@merageinstitute.org).
 
ישי אייזיק, מנהל קרן Merage, "בשנתיים הראשונות של התחרות בישראל נרשמו אלפי יזמים, שלפחות אחד מחברי הצוות הוא בגיל 45 ומעלה. נתונים אלה המחישו לנו, הלכה למעשה, את הצורך העז הקיים בישראל בקרב בני 45 ומעלה, לנסות ולהתחיל משהו חדש באופן עצמאי, בין אם זה במקביל לעיסוקם הנוכחי או במקומו.
חלק מהיזמים לוקח את ההשתתפות למקום של הובלת יזמות אבל מרביתם מתייחסים לזה כאסמכתא לרלוונטיות של הכישורים והניסיון שלהם למעגל העבודה התובעני".
                                         
הזוכה בתחרות אשתקד הייתה חברת "ninispeech", שהציגה אלגוריתם היודע לנתח את תנודות הקול. האלגוריתם מיושם בתוך אפליקציה בסמארטפון או בטאבלט, ומספק לאוכלוסיית המגמגמים בקרה ופידבק על מצב הדיבור שלהם מחוץ לקליניקה, בדומה למצב המתרחש במהלך הפגישה שלהם עם קלינאי התקשורת. 
 
החברה השלימה סיבוב גיוס ראשון של מיליון דולרים. עד כה נאספו ונותחו מעל 5 מיליון הברות (יותר ממה שנאסף אי פעם בכל מחקרי הגמגום בעולם). המערכת פעילה בפיילוטים בקליניקות מובילות ב-7 מדינות, ונכנסת למדינה חדשה בכל חודש והמערכת משמשת כיום כפלטפורמת הלימוד לדור חדש של קלינאי תקשורת המתמחים בגמגום בדרום אמריקה. 
 
בין חברי הוועדה המייעצת, השופטים והמנטורים הפועלים בשיתוף עם קרן מיראז': אורי אדוני, מנכ"ל מייקרוסופט לשעבר ושותף בקרן JVP, חמי פרס ורמי קליש מ-Pitango, איל חומסקי, (מנכ"ל קבוצת אדלר חומסקי, אלן סלרס שותף בכיר ב-SAIL Capital Partners, גבי צ'רטוק, יזם טכנולוגי וחברתי ודרור דליות, משפטן ואיש עסקים.  

השקעה
 
 



 
 
Bookmark and Share