Telecom News - תגובת יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי על חשיפתו של סאטושי נקמוטו

תגובת יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי על חשיפתו של סאטושי נקמוטו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> תגובת יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי על חשיפתו של סאטושי נקמוטו
 תגובת יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי על חשיפתו של סאטושי נקמוטו ממציא הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 2.5.16, 19:33מני רוזנפלד
 
דיווחים באקונומיסט וב-BBC קובעים, כי ד"ר קרייג רייט, איש עסקים מאוסטרליה, חשף את עצמו והוכיח לכתבים כי הוא ממציא הביטקוין, שעומד מאחורי הכינוי סאטושי נקמוטו, שהחליט כעת לשים קץ לספקולציות לגבי זהותו של הממציא.
 
מני רוזנפלד, (בתמונה), יו"ר איגוד הביטקוין: "חשיפתו של ד"ר קרייג רייט כמי שעומד מאחורי השם סאטושי נאקמוטו היא אכן רגע מרגש עבור כל מי שעוסק במהפכה הפיננסית האדירה של הביטקוין והמטבעות הדיגיטליים.
 
עם זאת, חשוב לציין, שאת הוכחת הזהות ניתן לעשות בצורה פשוטה ופומבית וכרגע לא ראינו הוכחה כזו המוצגת באופן גלוי. למעשה, אנו נשענים על דיווחים של כלי תקשורת על כך, שלהם הוצגה הוכחה. אך עד שזו לא תוצג באופן פומבי ותיבדק לעומק ע"י מפתחי הקהילה לא ניתן יהיה לקבוע זאת בוודאות.
 
זאת ועוד, בלוקצ'יין וביטקוין כבר עברו את השלב בו הם זקוקים לפנים, שיקדמו את הטכנולוגיה. הבלוקצ'יין כבר עומד על רגליים יציבות המאפשרות שימושים מגוונים ברחבי העולם, שבוודאי יוכפלו עשרות מונים בשנים הקרובות.
 
אני מאמין כי סאטושי נקומוטו, והאיש מאחורי השם הזה, ייזכר לשנים ארוכות בשורה אחת עם סר טים ברנרס לי וחלוצי האינטרנט המודרניים כאנשים האחראים לאחת המהפכות הגדולות ביותר בתולדות האנושות".
 
עדכון 5.5.16: קרייג רייט נסוג וחזר בו. הוא למעשה "לא הצליח" להוכיח את טענתו בפומבי. הוא נעלם מהעין הציבורית והותיר שאלות רבות. הוא טען, תחת הכותרת "אני מצטער", שאין לו "אומץ" לספק הוכחות. להלן לשון ההודעה:
 

I’m Sorry

I believed that I could do this. I believed that I could put the years of anonymity and hiding behind me. But, as the events of this week unfolded and I prepared to publish the proof of access to the earliest keys, I broke. I do not have the courage. I cannot

When the rumors began, my qualifications and character were attacked. When those allegations were proven false, new allegations have already begun. I know now that I am not strong enough for this

I know that this weakness will cause great damage to those that have supported me, and particularly to Jon Matonis and Gavin Andresen. I can only hope that their honour and credibility is not irreparably tainted by my actions. They were not deceived, but I know that the world will never believe that now. I can only say I’m sorry

And goodbye




 
 
Bookmark and Share