Telecom News - סוף עצוב: ספונדוליס - סטארטאפ הציוד לכריית ביטקוין קרס ומונה לו מפרק

סוף עצוב: ספונדוליס - סטארטאפ הציוד לכריית ביטקוין קרס ומונה לו מפרק

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> סוף עצוב: ספונדוליס - סטארטאפ הציוד לכריית ביטקוין קרס ומונה לו מפרק
סוף עצוב: ספונדוליס - סטארטאפ הציוד לכריית ביטקוין קרס ומונה לו מפרק
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.16, 19:59גיא כורם

התחרות הקשה עם היצרנים הסינים וירידת ערך הביטקוין הביאו למצב בו הסטארטאפ המבטיח מקריית גת כבר לא יכול היה לשלם משכורות לעובדיו.

סטארטאפ הציוד לכריית ביטקוין Spondoolis Tech, שגייס עד כה כ-12 מיליון דולרים ב-3 סבבים ובהם 3 מיליון ₪ מהמדען הראשי, ושעמד לקראת סיום המיזוג עם  BTCS האמריקאית, הגיע לסוף דרכו.

ב-.25 בפברואר 2016 דיווחנו - כאן, שהמדען הראשי אישר את המיזוג בין הסטארטאפ הישראלי ספונדוליס-טק המפתח ומספק ציוד כרייה לביטקוין, לבין BTCS האמריקאית, מיזוג, שעל פרטיו דיווחנו – כאן.  BTCS שאפה להגדיל את אחזקתה בסטארטאפ המבטיח כפי שדיווחנו - כאןאישור המדען הראשי נדרש כאן עקב המענק שלו של 3 מיליון ש"ח בסטארטאפ כפי שדיווחנו – כאן. (על ההשקעות הנוספות בספונדוליס - כאן). לספונדוליס היה ב-2014 רווח של 28 מיליון דולרים, שנה בה היו לה הישגים מדהימים כפי שדיווחנו - כאן.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע מינה לו מפרק בעקבות בקשה של 7 עובדים, שלא קבלו את משכורות אפריל 2016. הנהלת הסטארטאפ הודיעה להם, שהיא אינה יכולה לשלם את שכרם ולהמשיך את העסקתם ושלמעשה היא עומדת לפשוט רגל.

העובדים ביקשו מבית המשפט לפרק את החברה ולמנות מפרק, שימזער נזקים, ימכור את הטכולוגיה שלו ויצור ערך לנושים, או ימצא קונה לסטארטאפ או משקיע שיקנה חלק ממנו.

מסתבר, שספונדוליס, בראשותו של גיא כורם (בתמונה), פעלה בשוק תחרותי קשה מול יצרנים מסין עם עלויות פיתוח וייצור גבוהות וגם מול ירידת ערך הביטקוין, מה שהוביל לקריסתה. למעשה, הכסף בספונדוליס נגמר ממש לפני סיום מהלכי המיזוג עם BTCS.

עדכון 18.6.16: ירידה ברווחים ובשוווי המניות של BTCS. 

 



 
 
Bookmark and Share