Telecom News - מחבקים כל השנה - אפליקציה בחינם של אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון

מחבקים כל השנה - אפליקציה בחינם של אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> מחבקים כל השנה - אפליקציה בחינם של אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון
מאת: מערכת Telecom News
09/05/16,  11:11
מטרת / הייעוד של התוכנה: ריכוז אירועי הזיכרון של המשפחות השכולות לאורך כל השנה בכל הארץ.
שם התוכנה: מחבקים כל השנה
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת חשיפת אירועי הנצחה וזיכרון המתקיימים לזכר חללי מערכות ישראל. האפליקציה, שפיתח אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון , מאפשרת חשיפה בכל עת לאירועי הנצחה שונים, שמקיימות משפחות שכולות לזכר יקירן. המדובר באירועי הנצחה כגון: צעדות, מרוצים, משטים, משחים, מרוצי-אופניים, אליפויות, טורנירים, ערבי-שירה, ערבי-זיכרון, אזכרות אישיות וכל אירוע הנצחה אחר. בנוסף, תפורסמנה אזכרות חייליות וטקסים ממלכתיים.

האפליקציה מציגה את האירועים בצורה כרונולוגית נוחה, כאשר ניתן לאתר אירועי הנצחה לפי סוג פעילות / מיקום האירוע / קהל יעד. יש אפשרות ניווט אל האירוע. האפליקציה מבוססת מיקום ולכן כל משתמש יכול לראות את אירועי ההנצחה באזור בו הוא נמצא.

בכל אירוע הנצחה ניתן לצפות בפרטי האירוע המורחבים, שמכילים, בין היתר, גם את פרטי אנשי הקשר לבירור פרטים נוספים וקישורים חיצוניים ( במידה והוזנו כאלו על ידי מזין האירוע).

בתצוגה הראשית באפליקציה, ניתן לצפות באירועי ההנצחה.


אזכרות וטקסים ניתן לאתר דרך התפריט הצידי, ולפי מיקום האירוע וקהל היעד.

מסך מחבקים כל השנה
 




 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share