Telecom News - לישראלים יש במגירה מצבור סמארטפונים בשווי של 6 מיליארד ₪

לישראלים יש במגירה מצבור סמארטפונים בשווי של 6 מיליארד ₪

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> לישראלים יש במגירה מצבור סמארטפונים בשווי של 6 מיליארד ₪
לישראלים יש במגירה מצבור סמארטפונים בשווי של 6 מיליארד ₪
מאת: מערכת Telecom News,9.5.16, 19:09
 
כדי לוודא, שמקבלים מחיר מיטבי עבור הסמארטפון המשומש, פיתחה eBay מחשבון אוטומטי "כמה שווה הסמארטפון שלך ב-,"eBay שמציין כמה כסף ניתן להרוויח לאחר הזנת נתוניו.
 
ענקית המסחר המקוון הבינלאומי eBay, חושפת היום נתונים, על פיהם מונחים ללא שימוש בישראל טלפונים משומשים בשווי של 6 מיליארד ש"ח.  במחקר ,TMT Predictions שפירסמה חברת דלויט גלובל בתחילת 2016 נראה, ששוק הסמאטרפונים המשומשים צפוי להניב למעלה מ-17 מיליארד דולרים.
 
עפ"י חברת נתוני דלויט גלובל, קצב הגידול של שוק הסמארטפונים המשומשים חזוי להגיע לפי 5-4 משוק הסמארטפונים הכולל. מכירת מכשירים משומשים ע"י צרכנים וספקים צפויה להמשיך ולגדול עד 2020.
 
לאחר ההכרזה על סמסונג גלקסי 7S ולנוכח שמועות, שאפל עומדת להכריז על דגם חדש, הצרכנים הישראליים מתכוננים למכור את הסמארטפון הישן שלהם ולרכוש חדש במקומו. כדי לוודא, שמוכרים יקבלו את המחיר הטוב ביותר בשוק עבור הסמארטפון שלהם, פיתחה eBay את המחשבון כמה שווה הסמארטפון שלך ב-.eBay מדובר במחשבון אוטומטי המציין מחיר השוק של כל סמארטפון לאחר הזנת נתוני המכשיר.
 
המחשבון נותן לצרכנים הערכה מדוייקת כמה כסף הם יכולים להרוויח עבור המכשיר שלהם. לדוגמה, מחיר המכירה הממוצע ל-iPhone 6s ירד ב-50 דולרים מאז ספטמבר 2015 אך משיג עדיין מחיר של 875 דולרים למכשיר בודד, בעוד שהסמסונג גלקסי 6S משיג מחיר של 526 דולרים.
 
חמשת המכשירים המובילים במכירות ב-eBay ישראל הם:
1.       Apple iPhone 5 and 5S
2.       Apple iPhone 6 and 6 Plus
3.       Samsung Galaxy S6
4.       Apple iPhone 4S
5.       Samsung Galaxy S5
 
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות המסחרית איביי ישראל: "לישראלים יש אהדה גדולה לכל סמארטפון. ב-2015 רכשו הישראלים ב-eBay קרוב ל-40 אלף סמארטפונים ויותר מ-3 מיליון אביזרים. אנו רואים מגמה הולכת וגוברת על פיה יותר ויותר צרכנים מוכרים מכשירים משומשים במקום למסור אותם. ב-2015 נמכרו ב- eBayבכל העולם 1,600 סמארטפונים מדי שעה ובארץ כ-5 בשעה. 


אפל, סמסונג, LG, HTC ונקסוס הם מותגי הטלפונים עם שיעורי החיפוש הגבוהים ביותר ב-2015. הנתונים שלנו מראים, ישלמרות שה-iPhone 6 Plus יצא לשוק לפני יותר משנה, מחירו הממוצע גבוה רק במעט מזה של הסמסונג גלקסי S6 Edge, שיצא לשוק לא מכבר. הסמסונג גלקסי 7S הוא ללא ספק המכשיר המדובר ביותר ב-2016 אבל בעלי iPhone יכולים להיות בטוחים, שהתיאבון למכשירי iPhone חדשים ומשומשים לא ירד עם 10 מיליון חיפושים ב-2015 לעומת 4 מיליון חיפושים על סמארטפונים של סמסונג".


סמארטפונים
 
 
 



 
 
Bookmark and Share