Telecom News - נחשפו טכנולוגיות חדשות בעולם התיירות

נחשפו טכנולוגיות חדשות בעולם התיירות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחשפו טכנולוגיות חדשות בעולם התיירות
נחשפו טכנולוגיות חדשות בעולם התיירות
מאת: חיים חביב, 9.5.16, 22:21האקתון

תחרות האקתון במרכז הבינתחומי הרצליה חשפה 8 מיזמים טכנולוגיים מתקדמים לעולם התיירות על כל היבטיו. 3 אפליקציות הוכרזו כזוכות.

בסוף השבוע (7.5.16) ננעלה תחרות ההאקתון הגדולה בישראל – HackIDC, במהלכה נחשפו מיזמים ופיתוחים טכנולוגים מרתקים בתחום התיירות.

האקתון, שנערך בחסות חברת אמדאוס ישראל, אפשר הצצה ל'דור הבא' של טכנולוגיות בתחום התיירות פיתוחים טכנולוגים המתייחסים לכל היבט בטיול. 

במקום הראשון זכתה אפליקציית -  TouRunאפליקציה המתכננת מסלולי ריצה עם אתרים מעניינים בחו"ל ומאתרת מסלולי ריצה ליד יעדי תיירות מובילים בחו"ל. בהתאמה למיקום המשתמש מחפשת האפליקציה אתרים אטרקטיביים בסביבה – פסלים, מומנטים.

במקום השני זכה מיזם  BetterFlight- אפליקציית ווב לחיפוש טיסות עפ"י פרמטרים והעדפות אישיות. האפליקציה סורקת מידע מאתרים המדרגים חברות או נמלי תעופה ושומרת את המידע שמצאה על השרת ובכך מאפשרת לחפש עפ"י התאמה אישית (גודל המושב, איכות הארוחה, אמצעי הבידור וכו'). כיום יש אתרים המדרגים כל אחת מהעדפות בנפרד (אתר המדרג גודל מושבים לפי חברות תעופה ואתר המדרג ארוחות של חברות תעופה). אין אתר המשלב את כל האפשרויות החיפוש.

במקום השלישי זכתה אפליקציית- Trempit - אפליקציה למציאת טרמפים בטוחים. האפליקציה מבוססת על קבוצות סגורות הנקבעות לפי הדומיין וככה יש בעצם קבוצות לעבודה או ללימודים. רק האנשים השותפים בקבוצה יכולים להציע ולראות טרמפים שלך. האפליקציה יכולה לעבוד גם עם מזהה קוד כלשהו לשימוש בקבוצה נפרדת כמו למשל בחו"ל. בנוסף לכך קיים כפתור, שבמידה ויש זמן עד הטרמפ, ניתן ללחוץ עליו ולקבל המלצות לבילוי בסביבה (מסעדות וכו').
 
ברשימת הצוותים המובילים במסלול  ה-Travel :

 - TripRouletteאפליקציה לבניית טיול אקראי הכולל מפגש עם מטיילים אחרים מהעולם. המשתמש בוחר טווח תאריכים, מגדיר תקציב ומספר מעט על עצמו (לדוגמא: מה חשוב לו בטיול מבחינת בילויים). ברגע שיש מידע על המשתמש האפליקציה בונה לו טיול שלם - טיסה, מלונות, אטרקציות  ואוכל באופן המותאם לו, ובנוסף האפליקציה מפגישה עם אנשים אחרים הנמצאים ליד.

BetYOURwish - הקבוצה שמה לה למטרה לשנות את חוקי המשחק של הקניות באינטרנט. האפליקציה לוקחת מוצרים מהממשק של אמדאוס ושל ebay. כל משתמש שם סכום קטן של כסף וברגע שממלאים את המחיר לטיסה ועושים הגרלה בין המשתמשים על הטיסה. מכוונים לקהל יעד שרוצים לשים סכום כסף קטן בשביל האפשרות לזכות. האפליקציה מאפשרת לראות כמה אנשים מתחרים על אותו מוצר, הכסף ששמים מתרגם באופן ישיר לסיכוי לזכות.

 Vinik- בוט (הדור הבא של האפליקציות) טיולים חכם מלווה אותך ואת חבריך משלב התכנון ולאורך כל החוויה באפליקציית המסרים האהובה עלייך.

בוט (יוזר מתוכנת) – תכנית שפה שממשק המשתמש פשוט ומסובך זמנית. פותחים קבוצה מוואטסאפ, רוצים לטוס לניו יורק אז מצרפים את הבוט, שהוא מחפש עבורם את הטיסות, ואת המלון והוא ממליץ.

Quick Shop - אפליקציית קניות והשוואת מחירים בשדה התעופה מבלי לחכות בתור.

Baroni - אתר/אפליקציה המוצאת טיול רב-יעדים במחיר הכי המשתלם ביותר עבורך. לוקחים מהממשק של אמדאוס את המידע ומחפשים מתוך זה את הקומבינציה הכי טובה של טיסות ומלונות, רכבות יחד שילוב עם מזג האוויר.
 
גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "חברת אמדאוס רואה בפיתוחים וחדשנות טכנולוגית ערך עליון ועל כן בחרה לקחת חלק בהאקתון הסטודנטים הגדול בישראל, מתוך מטרה לקדם מיזמים טכנולוגים חדשים, שיקלו על הטסים בשלל דרכים ולעודד יזמים ויזמות צעירים ליזמות לפיתוחים טכנולוגים חדשניים נוספים". 
תיירות



 
 
Bookmark and Share