Telecom News - השת"פ בין ישראל לקנדה גדל: אנשי עסקים מקנדה מחפשים יזמים ישראלים

השת"פ בין ישראל לקנדה גדל: אנשי עסקים מקנדה מחפשים יזמים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> השת"פ בין ישראל לקנדה גדל: אנשי עסקים מקנדה מחפשים יזמים ישראלים
שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין ישראל לקנדה מתעצם: אנשי עסקים מקנדה מחפשים יזמים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 17.5.16, 21:51ישראל קנדה
 
קנדה שלחה משלחת טכנולוגית גדולה מאונטריו של 180 אנשים, מחציתם אנשי עסקים, שמתמקדים ביצור וקידום הזדמנויות יזמיות טכנולוגיות בין 2 המדינות. הם מחפשים לעשות עסקים עם חברות ויזמים מישראל. זאת, בתחומיCleantech , Biotech, מדי-טק, IT, סייבר, אנרגיה, מכשור רפואי ופיתוחי E-Health.
 
סיפורי ההצלחה של חברות ההייטק הישראליות תורמות לביסוסם של שיתופי פעולה טכנולוגיים ענפים בין ישראל למדינות רבות בעולם.

אחד משיתופי הפעולה, שעושה רושם כי רק הולך והופך הדוק יותר ויותר עם השנים, הוא שיתוף הפעולה עם פרובינציית אונטריו שבקנדה. השת"פ בין 2 המדינות מתקיים כבר יותר מעשור. במסגרת תוכנית זו נרשמו בעבר הישגים טכנולוגיים למדינות לחברות.
 
מחר (18.5.16) יחתמו נציגי  המדינות על הכפלת מימון מו"פ משותפים, הרחבת המימון ביניהן ל-2 מיליון דולרים כל שנה, בתופסת לתקציב נוסף של 5 מיליון דולרים בשנה, שיוקדש לשת"פ בין האקדמיה והתעשייה הישראלית קנדית.
 
החתימה על הרחבת ההסכם נעשית במסגרת ביקור רשמי בחסות של ראש ממשלת פרובינציית אונטריו, ובו תגיע לישראל המשלחת הקנדית הגדולה ביותר, שהגיעה אי פעם לישראל, ובה ראש ממשלת אונטריו, שר הכלכלה, שר הבריאות ו- 180 אנשי עסקים, ראשי ארגונים, תעשיינים וחוקרים מאוניברסיטאות בקנדה המחפשים לעשות עסקים עם חברות ויזמים ישראליים. מחצית מחברי המשלחת הם אנשים עסקים, שמתמקדים ביצור וקידום הזדמנויות יזמיות טכנולוגיות בין 2 המדינות.
 
אבי חסון,  יו"ר רשות החדשנות: "כבר 10 שנים, שאנו מקיימים הסכם בילטרלי בינינו לבין ממשלת אונטריו-קנדה בנושא חדשנות. אלא שמחר, נחתום על הרחבה תקציבית להסכם, כאשר2 הצדדים יממנו פרויקטים בהיקף של 2 מיליון דולרים כל שנה, ותקציב נוסף שיאפשר שת"פ בין האקדמיה והתעשייה הישראלית קנדית -בהשקעה של 5 מיליון דולרים. בכך נוכל להכפיל את מספר הפרויקטים המשותפים עם אונטריו ב-5 השנים הקרובות.   
 
קנדה היא אופציה נהדרת לכל חברה ישראלית יזמית, שמעוניינת בנוכחות צפון אמריקאית. הקנדים רואים בישראל מוקד משמעותי לחדשנות וברצונם למצוא ולפתח כאן שת"פ במגוון תחומים טכנולוגיים, ביניהם Cleantech, Biotech, מדי-טק, IT, סייבר, אנרגיה, מכשור רפואי ופיתוחי E-Health, דבר שיכול למנף יפה מאוג את 2 הצדדים".

מחברי המשלחת:

מ לחת קנדית



 
 
Bookmark and Share