Telecom News - מייקל דל מנכ"ל דל העולמית בארץ: "הביצועים כאן מעוררי השראה בכל העולם"

מייקל דל מנכ"ל דל העולמית בארץ: "הביצועים כאן מעוררי השראה בכל העולם"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מייקל דל מנכ"ל דל העולמית בארץ: "הביצועים כאן מעוררי השראה בכל העולם"
מייקל דל מנכ"ל דל העולמית בישראל: "הביצועים כאן מעוררי השראה בכל העולם"
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.16, 20:59מייקל דל
 
סיכום אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של חברת Dell בישראל.
 
אורח הכבוד בכנס הלקוחות והשותפים הבינלאומי השנתי של   DELLישראל - Future Ready Tour, שהתקיים היום במתחם האירועים Lago  בראשון לציון היה המייסד, הבעלים ומנכ"ל החברה מייקל דל. (בתמונה משמאל), באירוע השתתפו כ -800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.
 
הכנס נערך במתכונת מושבים מקצועיים, שהועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של Dell מהארץ ומהעולם, ביניהם מייקרוסופט ואינטל.
 
באירוע הציגה הענקית הבינלאומית Dell את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה -רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה ואבטחה והציבה תערוכת אקספו, שהציגה את תיק הפתרונות המקיף של החברה לצרכנים ולארגונים.
 
שלי לנצמן, מנכ"לית מייקרוסופט: "האירוע הזה מציג את השותפות הגדולה בין מייקרוסופט ו-DELL. השותפות הולכת הרבה שנים אחורה והיא תתקדם גם לעבר העתיד. מייקרוסופט שמה לה ליעד להביא לידי ביטוי את הפרודוקטיביות האישית והארגונית שלה באמצעות השותפים שלה. מייקרוסופט שואפת להגדיל את הפרודוקטיביות שלה ככל שניתן. כל אחד פה יכול לשאול את עצמו מה אני יכול לעשות יותר טוב. התשובה לשאלה הזו לא נעוצה רק ב-DELL או רק במייקרוסופט אלא בשילוב ביניהם. מייקרוסופט שואלת את עצמה איך היא יכולה לשפר את החיים של כולם? לשם כך היא יושבת עם שותפיה וחושבת איך מביאים את החומרה והתוכנה יחד בצורה הכי טובה. ה"ביחד שלנו" הוא זה העושה את המשמעות".
 
את האירוע נעל מייסד, בעלים ומנכ"ל Dell  העולמית, מייקל דל: "הביצועים הישראליים מעוררים השראה בכל בעולם, חשוב לנו להיות בישראל. הטכנולוגיה מתפתחת פי 10 כל 5 שנים, תחשבו מה זה אומר לגבי תחומי החיים, יותר מחצי המכוניות על הכביש, יהיו מכוניות ללא נהג, ובכל התחומים נראה שינויים: חקלאות, אנרגיה, מכשור רפואי ועוד. ב-2021 כמות ההתקנים תעמוד על עשרות מיליארד והאתגר יהיה איך לחבר בין כמות המידע לבין האנליטיקס, וליצור מזה משהו. קוראים לזה, המהפכה התעשייתית הבאה.

DELL ו-EMC אותה רכשנו, הן חברות משלימות וחדשניות, שמטרתן לייעל את התהליך לקראת עתיד דיגיטלי. הטכנולוגיות החדשניות שאנו חלק מהן תרפאנה מחלות ותיצורנה משרות חדשות. אלה זמנים מרגשים.
 
איכות הכישרון בישראל ידועה בכל העולם, ביקרתי היום במשרדים של EMC  ושל DELL בהרצליה והתרגשתי לראות את הפיתוחים החדשים".
 
לקראת תום הנאום הודיע דל, כפי שחשפנו לראשונה – כאן, שכבר בקיץ הקרוב, החברה תיקרא "דל טכנולוגיות" והחברה המשותפת מיועדת להשיק בין 10-15 מוצרים חדשים.
 
בתמונה: מייקל דל מנכ"ל דל העולמית (משמאל) ושלומי קואטלר מנכ"ל דל ישראל.
קרדיט צילום: ניב קנטור.
 
מייקל דל ושלומי קואטלר



 
 
Bookmark and Share