Telecom News - Tyco Innolvation השקיעה בסטארטאפ מישראל ContinUse Biometrics

Tyco Innolvation השקיעה בסטארטאפ מישראל ContinUse Biometrics

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Tyco Innolvation השקיעה בסטארטאפ מישראל ContinUse Biometrics
Innolvation Tyco הודיעה על השקעה בסטארטאפ מישראלContinUse Biometrics 
מאת: מערכת Telecom News, 23.5.16, 16:31IOT
 
הסטארטאפ פיתח טכנולוגיה פורצת דרך לזיהוי וניטור פרמטרים ביו-רפואיים מרחוק לשימוש לאימות זהות המשתמש ולמידע על כושרו וכשירותו. זו קפיצת מדרגה בתחום ה-IoT בזיהוי אנושי לצורכי אבטחה וניהול בניינים חכמים, מקומות עבודה ומתקנים רגישים. הושק המחזור השני של תכנית המסחור של טייקו בארץ בתחומי IoT, ערים חכמות, בתים חכמים ועוד.
 
זרוע החדשנות של תאגיד האבטחה, הביטחון וכיבוי האש הגדול בעולם,  Tyco Innovation, הודיעה היום על השקעה אסטרטגית ראשונה בישראל,  בסטארטאפBiometrics  ,ContinUse שפיתח חיישן ביומטרי לזיהוי וניטור רציף של פרמטרים ביו-רפואיים מרחוק וללא צורך במגע.
 
ההשקעה האסטרטגית תאפשר את המשך הפיתוח המשותף של הטכנולוגיה של החברה והטמעתה במגוון פתרונות בסביבת הבניין והבית החכם, בקרב לקוחות של טייקו בעולם. התאגיד מגלגל מחזור מכירות שנתי של יותר מ-10 מיליארד דולרים, מעסיק כ-60 אלף עובדים ופעיל בכ-200 מדינות.
 
ContinUse (www.cu-bx.com) הוקמה ב-2015 על בסיס טכנולוגיה, שפותחה במשותף ע"י אוניברסיטת בר-אילן ואוניברסיטת ולנסיה, והצטרפה לפני כחצי שנה למחזור הראשון של תכנית המסחור של טייקו בישראל, שנועד לסייע לחברות בעלות טכנולוגיות פורצת דרך להגיע למכירות בשוק הבינלאומי דרך אפיקי המכירה הקיימים של תאגיד הענק. בין המשקיעים בחברה עד כה ניתן למנות גם את זרוע ההשקעות של חברת Lenovo וכן את קרן Olive Tree Ventures.
 
החיישן הביומטרי של ContinUse, מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת מדידה רציפה ממרחק של פרמטרים ביו-רפואיים לפי תנודות על פני גופו של המשתמש. הנתונים משמשים לאימות זהותו של המשתמש ומספקים מידע על כושרו וכשירותו.  החיישן של ContinUse מהווה קפיצת מדרגה בתחום הזיהוי האנושי לצורכי אבטחה וניהול סביבות חכמות בבניינים ובבתים. כך למשל, באמצעות החיישן ניתן לוודא, ללא מגע ומרחוק, זהות ונתונים פיזיולוגים של מספר רב של אנשים בו זמנית בכניסה למקומות עבודה או מתקנים רגישים (למטרות בקרת כניסה ותפעול) ועוד.
 
אלי גורוביץ', מנכ"ל  Tyco Innovation: "ההשקעה האסטרטגית ב- ContinUse מהווה את מימוש החזון של טייקו בישראל - למצוא את חוד החנית של הטכנולוגיות, שמעניינות את הלקוחות שלנו בעולם מחד, ולסייע לחברות בשלות להגיע לתפוצה גלובלית מאידך.
 
ישראל מיצבה את עצמה כ-Hub לטכנולוגיות בעלות התוויה ביטחונית ופתרונות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) בסביבות חכמות ולכן בשנה האחרונה ראינו גידול משמעותי בפעילות של טייקו בישראל, החל מהשקת תכנית מסחור, דרך הקמת זרוע השקעות וביצוע השקעה אסטרטגית ראשונה, שמעידה יותר מכל על האמון, שאנו נותנים בחברה וביכולת שלה לשנות את כללי המשחק בתחום, שבו היא פועלת".
 
אודות תכנית המסחור של Tyco  בישראל
בימים אלה משיקה טייקו את המחזור השני של תכנית המסחור שלה בארץ, שמיועדת למיזמים הנמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים, אבטיפוס או מכירות, ומעוניינים לשלב כוחות עם חברה גלובלית.

החברות הנבחרות מבצעות פיילוט להטמעה של הטכנולוגיה שלהן בערים חכמות, בניינים חכמים, בתים חכמים, חנויות ומבנים מסחריים אצל לקוחות של Tyco ברחבי העולם. מימוש מוצלח של הטכנולוגיה צפוי להוביל להצעה מסחרית מהתאגיד, החל מהפצה, הסכם שימוש או שותפות ועד השקעה או רכישה.
 
בין התחומים, שמעניינים את החברה הגלובלית, אפשר למצוא מוצרים ושירותים הכוללים אמצעי זיהוי ואיתור אנשים, ציוד מעקב וניטור, טכנולוגיות וידאו, מערכות בית חכם, מניעת גניבות וניהול מלאי ברשתות קמעונאות וחנויות, פתרונות גילוי וכיבוי אש ומכשור להגנה והצלת חיים.
מידע נוסף על הפעילות ב: www.tycoinnovation.com.

עיר חכמה



 
 
Bookmark and Share