Telecom News - TA Associates השקיעה ב"תן ביס" מישראל להזמנת אוכל בסלולר ובאינטרנט

TA Associates השקיעה ב"תן ביס" מישראל להזמנת אוכל בסלולר ובאינטרנט

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> TA Associates השקיעה ב"תן ביס" מישראל להזמנת אוכל בסלולר ובאינטרנט
TA Associates השקיעה ב"תן ביס" הישראלית להזמנת אוכל בסלולר ובאינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 23.5.16, 18:49השקעה

TA Associates הודיעה על השלמת השקעה בתן ביס (10bis), שוק מקוון ופלטפורמת תשלומים להזמנות אוכל עסק לעסק ועסק לצרכן בישראל. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

בשוק העסק לעסק בישראל, תן ביס מפעילה שוק אוכל מקוון, שמאפשר לעסקים לספק לעובדים תוכניות הטבות של ארוחות במסעדות בישראל. הפלטפורמה של תן ביס משתלבת עם מערכות משאבי האנוש והחשבונאות של חברה, כשההקצבות של העובדים זמינות באמצעות חשבון תן ביס ייחודי. העובדים יכולים לבצע רכישות במסעדות באמצעות אפליקציית המובייל או האתר של תן ביס, או באמצעות שימוש בכרטיס של תן ביס באופן אישי במסעדות משתתפות. תן ביס משרתת אלפי חברות בישראל, שכוללות מאות אלפי עובדים.

גם אנשים פרטיים יכולים להשתמש בפלטפורמה של תן ביס כדי להזמין ארוחות אישיות מהבית. בין הלקוחות של תן ביס חברות ישראליות וגם חברות רב לאומיות.

ב-2015 תן ביס נכנסה לשוק העסק לצרכן עם השקת מוצר הישר לצרכן שלה. הפלטפורמה הגדלה במהירות מספקת גישה מהירה ונוחה לאלפי תפריטים, ביקורות ודירוגים של מסעדות, ומציעה הנחות, מבצעים והטבות אחרות. תן ביס מטפלת ביותר ממיליון הזמנות בחודש ברשת של 3,500 מסעדות ב-20 ערים בארץ. תן ביס הוקמה ב-2000 והמטה שלה נמצא בתל אביב.

תן ביס מעריכה את השווי של שוק הזמנות האוכל עסק לעסק בישראל בכ-1.8 מיליארד דולרים, ואת שוק ההזמנות עסק לצרכן, שכולל בעיקר עסקאות בטלפון, ב-2.3 מיליארד דולרים. חברת סטטיסטה מעריכה את ההוצאה השנתית על מסעדות בישראל ב-8 מיליארד דולרים וצופה, שבמסחר, שקשור במזון ומשקאות יהיה שיעור צמיחה שנתי מורכב איתן של 19.3% בין 2015 ו-2020.

TA Associates הודיעה היום על השקעה בתן ביס.  המדובר באחת מחברות ההשקעות הפרטיות הגלובליות בחברות צמיחה הכי גדולות ומנוסות. החברה השקיעה ביותר מ-460 חברות בעולם וגייסה הון של 24 מיליארד דולרים. לחברה יש משרדים בבוסטון, מנלו פארק, לונדון, מומבאי והונג קונג. היא עוסקת ברכישות ומימון מחדש של החזקות מיעוט של חברות צמיחה רווחיות בענפי הצריכה, שירותים עסקיים, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות וטכנולוגיה. www.ta.com.

נייבין א. וואדהירה, מנהל כללי ב-,TA Associates שיצטרף למועצת המנהלים של תן ביס: "באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית המאוד מדרגית, נוחה לשימוש ורב ערוצית שלה, תן ביס הפכה לספקית מובילה בישראל של שוק ותשלומים להזמנת אוכל עסק לעסק ועסק לצרכן. תן ביס היא עסק יחיד מסוגו, שמשרת גם את שוק הקצה העסקי וגם את שוק הקצה האישי, והוא מאוד מוערך אצל הלקוחות והמסעדות כאחד. אנו שמחים מאוד להיות השותפים של ההנהלה הדינמית והמוכשרת של תן ביס ולשתף פעולה בהמשך הצמיחה הרווחית של החברה".

תומר פפר, מנכ"ל משותף, תן ביס: "אנו שמחים לקדם בברכה את TA Associates לחברה שלנו ולמועצת המנהלים שלנו, במה שאנו צופים, שיהיה פרק חדש משמעותי בהתפתחות של תן ביס. נמשיך להתמקד בהוספת לקוחות ומסעדות חדשים לפלטפורמה שלנו, וגם למצוא דרכים חדשות לתוך השוק הצרכני. עם הסיוע של TA Associates, המשקיע המוסדי הראשון שלנו, בכוונתנו להמשיך בצמיחה שלנו, כולל העסקת עובדים נוספים, ולהרחיב את ההיצע שלנו".

נורית שקד, מנכ"לית משותפת, תן ביס: "תן ביס הפכה למובילה בשוק הזמנות האוכל עסק לעסק, אבל חלק משמעותי של שוק העסק לעסק הפוטנציאלי צריך עדיין ללכוד. בנוסף, למרות שיש בישראל תרבות הזמנת אוכל מבוססת, רק חלק קטן מהפעילות עסק לצרכן מתבצעת כיום באופן מקוון. לאור הטכנולוגיה המוכחת שלנו ורשת המסעדות הרחבה והמגוונת, אנו מאמינים, שתן ביס ממוצבת היטב לצמיחה משמעותית מתמשכת בעסק לעסק וללכידת חלק משמעותי משוק ההזמנות המקוונות עסק לצרכן המתפתח".

הורדת האפליקציה בחינם "תן ביס" לאנדרואיד ולאייפון - כאן.

 
מסך תן ביס
Bookmark and Share