Telecom News - חשיפת המינוי הסודי והתמוה של תמי לשם במועצת הכבלים והלוויין

חשיפת המינוי הסודי והתמוה של תמי לשם במועצת הכבלים והלוויין

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפת המינוי הסודי והתמוה של תמי לשם במועצת הכבלים והלוויין
ראשונים לדווח: לא ברור למה משרד התקשורת מסתיר את המינוי של תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש) לתפקיד "חברה במועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין". אלא אם הסיבה להסתרה היא: מה קדם למנוי. בנוסף: חשיפת הפורשים ממשרד התקשורת. 
מאת: אבי וייס, 23.5.16, 20:40תמי לשם

במייל האדום קיבלנו מידע מאוד מוזר. תמי לשם (בתמונה), שמשמשת כסמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, התמנתה כחברה קבועה ע"י ראש הממשלה (באישור מליאת הממשלה) במועצת הכבלים והלויין.
 
המינוי הזה לא תורם הרבה לתמי לשם (אולי כמה שקלים למשכורת כהחזר הוצאות על השתתפות בישיבות, על פי התקנות), אבל כנראה יש למינוי הזה חשיבות ב-CV, שתמי לשם תוכל להציג, אחרי שתפרוש מתפקידה. 

אולם, מה שהמינוי החדש כן תורם לתמי, זה כבוד, עוצמה והשפעה בתחומים מאוד רגישים כיום בשוק התקשורת הישראלי.

למה מגיע לה הכבוד והקרבה הפיזית למעגל מקבלי ההחלטות בתחום רגולציית הטלוויזיה בישראל? 

התשובה לעניין הזה נעוצה, ככל הידוע לנו, בפרשה מאוד מסובכת, שקשורת ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעד"ר יפעת בן-חי-שגבת בן-חי-שגב, בתמונה משמאל), שכללה אין סוף תרגילים.

כך, בעקבות סדרה של תחמונים מאוד מסובכים, שתמי לשם הייתה "הכוכבת הראשית" בתרגילים הללו, בידיעת נציבות שירות המדינה ו"קליקת הפרקליטים", היא השיגה את מבוקשה.

כעת, היא מקבלת את התגמול על השת"פ הזה עם ד"ר יפעת בן-חי-שגב

למי שמעוניין להכיר את התרגילים הרבים, שבוצעו בפרשה הזו, מוזמן לקרוא את סדרת הכתבות והחשיפות בנושא זה באתר.
 
התרגילים הללו לא יכלו לפעול בלי ש"קליקת הפרקליטים" נתנה לזה יד. זה ברור. 

השחקנית המרכזית בקליקה הזו בפרשה הספציפית הזו הייתה עו"ד ליאת גלזר, (בתמוליאת גלזרנה משמאל), שנבחרה לתפקיד הבכיר במועצת הכבלים והלויין במכרז ומייד התפטרה, כדי לפנות את המקום (תרגיל ידוע בעולם המכרזים של נש"מ, מה שנחשף מזמן ולא רק אצלנו).

למי ששכח, עו"ד ליאת גלזר כיכבה אצלנו גם בפרשות אחרות מוזרות, למשל בפרשת הקנסות על בזק.

כך או כך, נודע לנו, שעו"ד ליאת גלזר מצטרפת לשורה ארוכה של בכירים במשרד התקשורת, שעוזבים או עתידים לעזוב את המשרד (כפי שחשפנו בעקבות התכנית לשינוי ארגוני של שלמה פילבר, המנכ"ל). למיטב ידיעתנו היא תתקדם לתפקיד היועמ"ש של המשרד לנושאים אסטרטגיים והסברה, בראשות השר לבט"פ גלעד ארדן. כך, חברי "קליקת הפרקליטים" מתגמלים זה את זה. שיהיה לה בהצלחה בתפקיד החדש. 

פורשים נוספים מהמשרד: ד"ר אמיר אדלר, המדען הראשי, ומנהל אגף החירום, איתן שטיינר הופיע ברשימת המומלצים על ידי להתפטר). בהצלחה לכולם בדרכם החדשה. רווח נקי לשוק התקשורת. נקווה שהמחליפים יהיו טובים יותר וראויים יותר. 

נחזור לתמי לשם. שלחתי שאלה דחופה למשרד התקשורת כדלהלן:
"מדוע השם של תמי לשם לא מופיע באתר משרד התקשורת ברשימת חברי מועצת הכבלים והלוויין?
היא הרי מונתה לתפקיד (ע"י הממשלה) כבר במרץ 2016?"

תגובה לא הצלחתי לקבל. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

עדכון 24.5.16: השם של תמי לשם עלה לפתע הבוקר ברשימה החברים במועצת הכבלים והלוויין. 

המזל של עם ישראל, שמועצת הכבלים והלויין תסיים די בקרוב את תפקידה המיותר והמזיק, במסגרת הרפורמה של "ועדת פילבר" לשוק הטלוויזיה (מה שממכונה "ברית המועצות").

אני מקווה, שגם הקדנציה של ד"ר יפעת בן-חי-שגב תסתיים. איש לא יוכל להציל אותה מסדרת השערוריות, הספינים והכאוס, שהיא יצרה לעצמה במו ידיה ופיה הגדול. הסוף שלה ממש קרוב. 

ומה יהיה עם תמי לשם? בינתיים רונית בן-טלהיא דואגת, ששלמה פילבר יצליח להעביר את השינוי הארגוני במשרד. במסגרת זאת היא דואגת ליו"ר וועד העובדים - רונית בן טל, (בתמונה משמאל), שכידוע כפופה לתמי לשם, כמנהלת תחום רווחה ולוגיסטיקה, שעומדת להתמנות לתפקיד מנהלת אגף (תקציב ולוגיסטיקה).

אז מה הפלא שהיא (כלומר "ועד העובדים") תומכת בשינוי הארגוני במשרד התקשורת?...

למי שתוהה איך מנהל(ת) בכיר במשרד ממשלתי הוא (היא) גם יו"ר ועד העובדים, התשובה שלי פשוטה: במשרד התקשורת הישראלי הכל יכול להיות
 
ביזיון במשרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share