Telecom News - אביטל רגב-קיסר מונתה לדוברת פלאפון

אביטל רגב-קיסר מונתה לדוברת פלאפון

דף הבית >> מינויים >> אביטל רגב-קיסר מונתה לדוברת פלאפון
אביטל רגב-קיסר מונתה לדוברת פלאפון
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.16, 20:09אביטל רגב קיסר
 
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון הודיע היום על מינוי אביטל רגב-קיסר לדוברת החברה. היא תחליף את נוי קדם-מדמון, שמונתה לראש מערך ההסברה והתקשורת בדואר ישראל.

רגב-קיסר שימשה ב-8 השנים האחרונות כדוברת האגודה למען החייל ולאחרונה גם כדוברת קרן לב"י, כאשר ליוותה את האיחוד בין האגודה למען החייל וקרן לב"י ואת תהליך השקת הארגון המאוחד - 'יחד למען החייל'.  לפני כן שימשה כיועצת תקשורת בכירה ב-McCann Press, מבית McCann Erickson  וכמ"מ דובר משרד המשפטים.

רגב-קיסר היא עורכת דין בהכשרתה, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ובוגרת לימודי עיתונאות ותקשורת מבר אילן. לאחרונה היא הקימה, בשיתוף לשכת העיתונות הממשלתית, את פורום דוברי המגזר השלישי.
 
תא"ל במיל. אילן טל, מנכ"ל 'יחד למען החייל': "ב-8 השנים האחרונות אביטל ליוותה במקצועיות את התהליכים השונים באגודה למען החייל והייתה מובילה ומחדשת בתחומים רבים. אני מעריך מאוד את עבודתה כדוברת וכחברת ההנהלה הבכירה של האגודה, ואת תרומתה הייחודית לאורך תקופה זו. היא הייתה לי יועצת נאמנה. אני גאה על היבחרה לתפקידה החדש והמאתגר, ובטוח, שהיא תצליח גם בתפקיד זה". 
 
 רן גוראון, מנכ״ל פלאפון: ״לאחר תהליך מיון ואיתור ממושך נבחרה אביטל, שהפגינה יכולות מרשימות בשילוב ניסיון מקצועי. אני בטוח, שלאביטל תהיה תרומה מקצועית משמעותית לפלאפון. כולנו מקדמים בברכה את השתלבותה בצוות המוביל בחברה, ומאחלים לה הצלחה בתפקידה החדש״.
 
קרדיט תמונה עליונה: יוסי גמזו לטובה.


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share