Telecom News - היפנים מסתערים לאיתור חדשנות טכנולוגית של מיזמים וסטארטאפים בישראל

היפנים מסתערים לאיתור חדשנות טכנולוגית של מיזמים וסטארטאפים בישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> היפנים מסתערים לאיתור חדשנות טכנולוגית של מיזמים וסטארטאפים בישראל
היפנים מגבירים קצב לאיתור חדשנות טכנולוגית של מיזמים וסטארטאפים בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 25.5.16, 11:36יוני גולן
 
האקסלרטור סמוראי אינקובייט מתכנן בתקופה הקרובה סדרה גדולה של אירועים לטובת היזמים, המפתחים והסטארטאפים הישראליים. חברות יפניות חשובות תגענה לארץ לחפש השקעות וחדשנות ישראלית. יתקיימו כנס בטוקיו וגם האקתון פינטק בת"א בתחומי בלוקצ׳יין וטכנולוגיות לשיטות תשלומים והאקתון בארץ ל-IoT, בתים חכמים, Health Care ורכבים. פירוט וקישורים לרישום בכתבה.
 
סמוראי אינקיובייט, שנחשפה לראשונה כאן, התבססה היטב בקהילת היזמות והסטארטאפים בישראל. מי שעומד מאחורי היוזמה הוא המשקיע קן סמוראי (ששמו המלא ביפן הוא: קנטארו סאקאקיברה (Kentaro SAKAKIBARA) מייסד ומנכ"ל סמוראי אינקובטור, (שקיבל מאתנו צל"ש ל-2015), ואת הסניף הישראלי בתל-אביב מנהל יוני גולן, (בתמונה למעלה), מנכ"ל Samurai House in Israel .
 
סה״כ נכון להיום יש 25 סטארטאפים ישראלים הנמצאים בפורטפוליו ההשקעות של סמוראי אינקובייט וכעת הם מתחילים לעבוד על הקרן הבאה, שתביא יותר כסף לישראל. באקסלרטור בתל-אביב יושבים קרוב ל-20 סטארטאפים.KEN
 
קן סמוראי, (בתמונה משמאל), ויוני גולן ממשיכים לדחוף במרץ הגעה של חברות גדולות מיפן. לצורך כך הם הרצו בחודש החולף מול מנכ״לים בכירים במשק היפני ונתנו להם סקירה על התעשייה בישראל, לאחר שהכינו מצגת מקפת של "למה ישראל ולא רק הסילקון ואלי". התוצאה: ביוני 2016 כבר תגענה לארץ מספר חברות יפניות חשובות לחפש השקעות וחדשנות ישראלית.
 
סמוראי אינקובייט מתכננת בתקופה הקרובה סדרה גדולה של אירועים לטובת הסטארטאפים הישראליים לפי הפירוט הבא:

1) ב-25-26 ביוני 2016 יתקיים כנס גדול בטוקיו, יפן, שמאורגן ע״י סמוראי אינקיובייט ומטרתו היא ליצור מיצג גדול של טכנולוגיות וחיבור בין סטארטאפים, חברות ענק וקרנות יפניות. לכנס זה עתידה להגיע, יחד עם סמוראי אינקיובייט, משלחת של למעלה מ-20 מיזמים, שיציגו למשקיעים באירוע ויעלו על ספינת ״ספיד דייטינג״ בין הסטראטאפים למשקיעים.

בכנס הקודם, שנערך ביפן ע״י סמוראי אינקיובייט, חזר  סטארטאפ ישראלי עם השקעה של 13 מיליון דולרים ו-2 סטארטאפים ישראלים אחרים חתמו חוזי שיתוף פעולה. פרטים והרשמה כאן.

תמונה 1

כמו כן, במסגרת האירוע, יתקיים גמר של יזמיות יפניות יחד עם שגרירות ישראל ביפן ובסופו הזוכה תטוס לישראל להשתתף בסמינר ותציג למשקיעים בינ״ל. המטרה של אירוע זה היא לקדם את היזמות הנשית ולחזק את הדימוי הישראלי ביפן.
 
תמונה 2
 
2) האקתון פינטק 19-20 ביולי 2016. חברת הענק TIS יחד עם סמוראי אינקיובייט תארח בתל אביב האקתון ל-10 צוותים בתחום הפינטק, בתחומים: בלוקצ׳יין וטכנולוגיות לשיטות תשלומים. ההאקתון יהיה במתווה של 10 צוותים, כאשר הצוות המנצח יזכה לטיסה לטוקיו יפן על חשבון ואירוח חברת טי.איי.אס וסמוראי אינקיובייט, שם הם יפגשו את ההנהלה הבכירה ותהיה להם ההזדמנות למצוא היתכנות לשיתופי פעולה עתידיים. להלן פרטי ההרשמה- כאן.
 
ביום חמישי ה-16.6.16 יתקיים מפגש אינפורמטיבי לכל המעוניין לשמוע יותר על פרטי האירוע ובמהלכו יוצגו תחומי החדשנות, שהחברה מחפשת בישראל: כאן.
 
תמונה 3

3) מורטה-תון מס׳ 2 בישראל –14-15 בספטמבר 2016: לאחר ההצלחה של ההאקתון הראשון, בו זכה סטארטאפ, שנמצא בתהליכים מתקדמים מול מורטה. להלן הקישור לרישום לאירוע – כאן.
 
חברת השבבים והחיישנים הענקית מורטה מיפן החליטה יחד עם סמוראי אינקיובייט לקיים אירוע נוסף בסדר גודל גדול יותר, שמונה 15 צוותים עם עדיפות לסטארטאפים קיימים לשם אינטגרציה של המיזם, שיפותח בהאקתון, כאשר הצוות המנצח יזכה לטיסה לקיוטו יפן על חשבון ובאירוח חב׳ מורטה. שם הם יפגשו את מהנדסי  החברה של חברת מורטה ותהיה להם ההזדמנות למצוא היתכנות לשיתופי פעולה עתידיים. התחומים בהם מתעניינת מורטה: IoT, בתים חכמים, Health Care, רכבים.
 
ביום חמישי ה-2.6.16 יתקיים מפגש אינפורמטיבי בסמוראי האוס בת"א לכל המעוניין לשמוע יותר על פרטי האירוע והחברה תציג את תחומי החדשנות, שהיא מחפשת בישראל – כאן.

תמונה 4
ישראל יפן



 
 
Bookmark and Share