Telecom News - אקסלרטור A3I לטכנולוגיה מסייעת פתח הרשמה למיזמים למחזור השלישי

אקסלרטור A3I לטכנולוגיה מסייעת פתח הרשמה למיזמים למחזור השלישי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקסלרטור A3I לטכנולוגיה מסייעת פתח הרשמה למיזמים למחזור השלישי
אקסלרטור A3I לטכנולוגיה מסייעת פתח הרשמה למיזמים למחזור השלישי
מאת: מערכת Telecom News, 26.5.16, 16:24טכנולוגיה מסייעת

מוזמנים יזמים ומפתחים מעולם ההייטק ומהעולם החברתי-עסקי, שמפתחים מיזם חדשני ומהפכני, שיביא לשינוי משמעותי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות. המפגשים יכללו גם זמן מעבדה ב-LightHouse ברעננה. קישור לרישום בכתבה.

האקסלרטור הראשון בעולם בתחום הטכנולוגיה המסייעת, A3I, קורא ליזמים מעולם ההייטק ומהעולם החברתי-עסקי, שמפתחים מיזם חדשני ומהפכני, שיביא לשינוי משמעותי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, להגיש את מועמדותם להשתתפות בתכנית. הגשת מועמדות ניתנת עד ה-4.6.16. אנשים עם מוגבלויות מהווים כחמישית מאוכלוסיית העולם. מעבר לפוטנציאל העסקי הרב הטמון בכך טמונה גם הזדמנות להשפעה חברתית חשובה. 

המיזמים הנבחרים, שיתקבלו למאיץ, יזכו לליווי צמוד משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע, להכשרה מקצועית וליווי של אנשי מקצוע, מנטורים ויועצים עסקיים לצד הזדמנויות לפיילוטים והטמעה של הטכנולוגיה במסגרות השונות ברחבי הארץ.

המאיץ הוא שותפות בין PresenTense, בית איזי שפירא, קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס ומהווה חלק מרשת בינלאומית של מאיצים מבית PresenTense.

בוגרי המחזורים הקודמים של המאיץ זכו להצלחה רבה, ביניהם זכייה בפרס ע"ס מיליון דולרים מטעם Verizon, קבלת מענקים מהמדען הראשי במסלול לחדשנות טכנולוגית בתחום המוגבלויות, זכייה בתחרויות ומענקים מקרנות בינלאומיות המקדמות עסקים בעלי השפעה חברתית ו-3 יזמים גייסו השקעות סיד.

אורך התכנית הוא 12 שבועות הכוללים 2 מפגשים בשבוע. המפגשים יכללו:

 סמינרים מקצועיים מביתPresenTense  בבית איזי שפירא,  

זמן מעבדה בהאב הסטארטאפים החדש LightHouse ברעננה,

יום בשבוע יוקדש לייעוץ פרטני במגוון נושאים, בהם ייעוץ משפטי, רישום פטנטים, הגשה בקשות למדען הראשי, בניית אתרים, מחקר שוק, שיווק ועוד. משתתפי המאיץ ייזכו גם גישה מלאה לידע ולמומחים בבית איזי שפירא וחיבורים לקהילה הרחבה של טכנולוגיה מסייעת, עולם המוגבלויות וגיל שלישי בישראל ובעולם.

להרשמה ופרטים נוספים: http://www.a3i.org.il/

ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא: "הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים עם מוגבלות עצמאות, שילוב מירבי בחברה ושיפור משמעותי באיכות חייהם ע"י"כ, שהיא מאפשרת  להם לתקשר, ללמוד, לנוע, לבטא רצונות וצרכים ולמעשה, מבטיחה את מימוש זכויותיהם ואת מירב ההזדמנויות לצמיחה ופיתוח. למיזמים בתחום הטכנולוגיה המסייעת יש פוטנציאל שוק גבוה לצד האפשרות לחולל שינוי חברתי משמעותי".
 
גיא שפיגלמן, מנכ"ל פרזנטנס: "אנו רואים מגמה עולמית של התפתחות וצמיחה בתחום הטכנולוגיה המסייעת, ולישראל יש הזדמנות אמיתית למקם את עצמה כשחקן מרכזי בזירה. בוגרי 2 המחזורים של A3i פיתחו מוצרים, מגייסים כסף וחודרים לשווקים גלובליים, ולמעשה, מהווים את הניצנים הראשונים של החיבור של ישראל לזירה הבינלאומית".  
 
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: "השותפות בהקמת המאיץ ובהפעלתו בשטח מייצגת מספר ערכים לפיהם הקרן פועלת, ביניהם: חדשנות, יצירתיות ומקצועיות, שיחד יוצרים מציאות בה שילוב הוא טבעי, משמעותי וכלכלי. קרן משפחת רודרמן מאמינה, שטכנולוגיה בכלל והמאיץ בפרט הם אמצעים משמעותיים וייחודיים ליצירת חידושים ולהגברת המודעות לשילוב בחברה, וכן לטיוב איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות". 
 
טכנולוגיה מסייעת



 
 
Bookmark and Share