Telecom News - 100 מנטורים ילוו מקרוב את הסטארטאפים בסקלרטור Lighthouse ברעננה

100 מנטורים ילוו מקרוב את הסטארטאפים בסקלרטור Lighthouse ברעננה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 100 מנטורים ילוו מקרוב את הסטארטאפים בסקלרטור Lighthouse ברעננה
Lighthouse: 100 מנטורים ילוו מקרוב את הסטארטאפים בסקלרטור ברעננה
מאת: מערכת Telecom News, 1.6.16, 14:15עידו מנור
 
Lighthouse נפתח ברעננה. משימת המנטורים: להגדיל את אחוזי ההצלחה של הסטארטאפים בישראל. הם יתמקדו בתחומי ההתמחות של ה-Scalerator, שהם פינטק, סייבר וביטחון, eMed והגיל השלישי ( Aging) וה-IoT.
 
הסקלרטור (Scalerator) ,Lighthouse מיוזמתו של עמוס טלמור, שנפתח היום באזור ההייטק של רעננה, יעמיד לרשות היזמים, שישהו במקום, 100 מנטורים, שילוו את פעילותם מקרוב. בין המנטורים ניתן לראות שמות מוכרים מתעשיית ההייטק הישראלית והבינ"ל כמו למשל: שלמה נטף, ממנהלי NetApp לשעבר ו-Sun Microsystems, ד״ר JP Huang, מייסד ויו״ר קבוצת ההשקעות הסינית JPI, מחברות ההשקעה והפיתוח המובילות בסין, ליאור כוכבי, יזם ו-CTO של חברת CYREN, פרופ׳ רון נבארו, מעצב תעשייתי ומייסד AgeCulture, איתן ברוקר, מנהל אינקובטור HP, עו״ד יונתן קלינגר, חיות יוגב, מנכ״ל Gaia VSM, אריק צנטר, שמתמחה בפיתוח עסקי ושיווק גלובלי ופרופ׳ מרים ריינר, מנהלת ה-Touch Lab של הטכניון.
 
המנטורים יוכלו לספק מענה לכל אתגר בחיי הפעילות של הסטארטאפים החל משלב ה-PreSeed ועד לגיוסים מתקדמים יותר ויתמקדו בתחומי ההתמחות של ה-Scalerator, שהם פינטק, סייבר וביטחון, eMed והגיל השלישי ( Aging) וה-IoT.
 
בין 100 המנטורים, שכבר התגייסו, נמצאים אנשים היכולים לתת מענה לייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי ובנקאי, ניהול חשבונות, מיתוג, מיצוב ותקשורת שיווקית, ניהול קשרי משקיעים, פיתוח עסקי, תכנות וניהול טכנולוגיה.
 
המנטורים התחייבו להעניק שעות תמיכה חינמיות, עם אפשרות שימוש בשירותים מורחבים בתעריף מיוחד. הם ילוו את היזמים מיומם הראשון ב-Lighthouse ועד לשלב המוצר/פתרון - כולל ההכנות לפגישה עם משקיעים וביכולתם להתאים לכל אחד ואחת את התוכנית האופטימלית להצלחה.
 
עידו מנור, סטארטאפיסט, (בתמונה למעלה), וליאורה הורביץ, לשעבר מהאקסלרטור THE BRIDGE של קוקה קולה, ממקימי המתחם ומנהליו: " למנטורים יש משמעות גדולה והשפעה רבה על מידת ההצלחה של סטארטאפים, הם כבר 'עשו את זה' ועכשיו הם ב-Lighthouse  כדי לתת בחזרה.
 
המנטורים שלנו יוכלו לספק מענה אפקטיבי ומדויק לתחום ההתמחות של הסטארטאפ ובהתאמה לשלב הספציפי בו הוא נמצא מבחינת ההתפתחות שלו. לא משנה באיזה שלב ומול אילו אתגרים הסטארטאפ עומד כרגע, אנו נדע להציע לו את המנטור הטוב ביותר לבחירתו, אפילו מבחינת הכימיה האישית".
 


לייטהאוס
 
  
 
 



 
 
Bookmark and Share