Telecom News - הושקה תכנית מנטורינג ליזמים מיוון בהנחיית יזמים ומשקיעים מישראל

הושקה תכנית מנטורינג ליזמים מיוון בהנחיית יזמים ומשקיעים מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הושקה תכנית מנטורינג ליזמים מיוון בהנחיית יזמים ומשקיעים מישראל
הושקה תכנית מנטורינג ליזמים מיוון בהנחיית יזמים ומשקיעים מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 6.6.16, 15:39יוון ישראל
 
זה שת"פ של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI והבנק הלאומי של יוון NBG בהמשך למזכר הבנות, שנחתם בין רוה"מ בנימין נתניהו לראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס, בעת ביקורו של ציפראס בישראל בינואר השנה.
 
השבוע נפתחה באתונה תכנית מנטורינג ליזמים וסטארטאפים מיוון, בהנחיית יזמים מישראל. משלחת של יזמים ומשקיעים החברים ב-IATI - איגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות - ארגון הגג הגדול בישראל של תעשיות ההייטק ומדעי החיים, בו חברים כ-600 גופים ישראלים ובינלאומיים, הגיעו ליוון בהובלת מנכ"לית האיגוד קרין מאיר רובינשטין, כדי להיפגש ולעבוד עם יזמים מקומיים מתכנית הסטארטאפים של הבנק הלאומי של יוון NBG. המשלחת הישראלית נפגשה עם יזמים מ-6 חברות טכנולוגיה יווניות, בהן סטארטאפים וחברות בוגרות.

תכנית המנטורינג היא פרי יוזמה משותפת של הבנק הלאומי של יוון - The National Bank of Greece (NBG), ושל IATI. התכנית זוכה לתמיכה וסיוע משגרירות ישראל ביוון.

תכנית המנטורינג IATI-NBG היא חלק מסדרת יוזמות לקידום שיתוף הפעולה בין ישראל ליוון בתחום החדשנות והיזמות, בהמשך למזכר הבנות, שנחתם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס, בעת ביקורו של ציפראס בישראל בינואר השנה.

חברי המשלחת הישראלית המשתתפים בתכנית המנטורינג הם:

קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית IATI וראש המשלחת,
יוסי מולדבסקי, מייסד משותף ויו"ר PLUS Ventures,
איציק פריד, מנכ"ל ושותף-מנהל, חממת ,Tawkin Labs
ערן וגנר, שותף בקרן ג'מיני,
עמי הראל, מנכ"ל end to end Systems.
 
קרין מאיר רובינשטין: "חברי המשלחת הישראלית יחנכו בהתנדבות את היזמים וילוו אותם בפיתוח העסק שלהם עד שיגיע לבשלות. האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות פועל לפיתוח שיתופי פעולה עם יוון ועם כל אקוסיסטם עסקי בעולם. אנו שמחים לחלוק מניסיוננו עם קהילת העסקים ביוון במסגרת היוזמה החשובה הזו, ורואים בה צעד משמעותי להרחבת שיתוף הפעולה בין ישראל ליוון".

אירית בן אבא, שגרירת ישראל ביוון: "התכנית תתרום לקידום השת"פ הכלכלי בין המדינות. בישראל יש תעשייה מפותחת של חדשנות ויזמות, עם יותר מ-5,000 סטארטאפים ו-300 מרכזי פעילות של חברות רב-לאומיות, שרובם עוסקים במו"פ. השקעות הון הסיכון בישראל הגיעו ב-2015 ל-8.1 מיליארד דולרים, שמשקפים צמיחה של 69% בהשוואה לשנה הקודמת. אנו רוצים לחזק את שיתוף הפעולה עם יוון, שמצמיחה קהילה של יזמים חדורי התלהבות וכישרון. תכנית המנטורינג של IATI ו-NBG היא שילוב מוצלח בין הכישרון והפוטנציאל הקיים ביוון למומחיות והניסיון של המנטורים מישראל".

בתמונה מימין לשמאל: עמי הראל, יוסי מולדבסקי, אירית בן אבא, קרין מאיר רובינשטין, איציק פריד, ערן וגנר.
 
יוון



 
 
Bookmark and Share