Telecom News - האינטרנט של 012 יאוחד עם 'פרטנר'

האינטרנט של 012 יאוחד עם 'פרטנר'

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> האינטרנט של 012 יאוחד עם 'פרטנר'
האינטרנט של 012 יאוחד עם 'פרטנר'
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.16, 11:39איחוד
 
לקוחות 012 סמייל ייהנו מהרחבה של מערכי השירות והתמיכה העומדים לרשותם כחלק מקבוצת פרטנר.
 
פרטנר מאחדת את פעילויות האינטרנט של הקבוצה, 012 סמייל ו'פרטנר', במהלך הדרגתי, שיושלם בחודשים הקרובים ויביא לקפיצת מדרגה משמעותית במערכי השירות והתמיכה ללקוחות 012 סמייל.

המהלך כולו נוגע לפעילויות של 012 סמייל בלבד (אינטרנט, קווי ושיחות בינלאומיות), ואינו כולל את הפעילות הנפרדת בתחום הסלולר של מותג 012 מובייל מקבוצת פרטנר, שתמשיך לפעול ללא שינוי תחת המותג העצמאי.

חברת 012 סמייל, שנרכשה ע"י פרטנר ב-2011, פעלה עד כה כמותג נפרד בבעלות פרטנר. כעת, בהמשך לדרך החדשה עליה הכריזה קבוצת פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, נכנסת פעילות 012 סמייל תחת מעטפת השירותים של פרטנר. עם השלמתו, מהלך זה צפוי להשיא ערך ללקוחות, הן בהיבטים של חוויית הלקוח, והן בהצעות ערך חדשות.

בהודעות, שתישלחנה החל מהשבוע הבא ובמהלך השבועות הקרובים ללקוחות 012 סמייל, כחלק מהחשבונית החודשית, יעודכנו הלקוחות בנוגע למיזוג, לשינוי הצפוי במראה החשבונית וליתרונות, שבהשתייכות לקבוצת תקשורת כוללת. יש לציין, שבמסגרת איחוד הפעילויות, הלקוחות ימשיכו ליהנות מאותם תנאי השירות מהם נהנו עד כה, בהתאם לתנאי התכנית אליה הצטרפו ב- 012 סמייל.

במהלך המחצית הראשונה של 2016, התמקדה קבוצת פרטנר בהכנות המערכתיות והתשתיתיות לקראת איחוד הפעילויות, והחל מהימים הקרובים, כאמור, תתחיל הפניה ללקוחות 012 סמייל באופן הדרגתי, לקראת השלמת איחוד מלא של הפעילויות ב-2017.

כיום, יש ללקוחות פרטנר פלטפורמות שונות לקבלת שירות ותמיכה ובאמצעים דיגיטליים, בהן: נקודות שירות ותמיכה בפריסה ארצית, מוקד טלפוני, מענה לפניות במייל, שירות לקוחות בעמוד הפייסבוק, שירות אישי בצ'אט באתר או ב-SMS, ואפליקציית MyPartner המאפשרת לקבל מידע על שירותי החברה והחשבון האישי, וביצוע פעולות כגון עדכון שירותים ופרטים אישיים. עם השלמת איחוד הפעילויות, ייהנו גם לקוחות 012 סמייל מהמערך המורחב הזה של השירות והתמיכה של פרטנר.



 
 
Bookmark and Share