Telecom News - הסטארטאפ Trax Image Recognition גייס 40 מיליון דולרים

הסטארטאפ Trax Image Recognition גייס 40 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Trax Image Recognition גייס 40 מיליון דולרים
הסטארטאפ Trax Image Recognition גייס 40 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.16, 13:49יואל משמאל דרור מימין

Trax הייתה חלוצה בפיתוח פלטפורמת למידה עמוקה (Deep learning) קניינית, שמהווה צורה של בינה מלאכותית, שנועדה להעצים את התהליך לזיהוי תמונה.

הסטארטאפ הישראלי-סינגפורי Trax Image Recognition בתחום זיהוי תמונה בענף הקמעונאות, גייס 40 מיליון דולרים בסבב גיוס הון שלישי מבעלי מניות קיימים. הגיוס נועד לתמוך בצמיחה הגלובלית, בפיתוח מוצרים חדשים ובחדשנות הטכנולוגית של החברה.

הסטארטאפ הוקם ב-2010 וגייס עד כה כ- 78 מיליון דולרים מבעלי-מניות קיימים.

Trax הופך תמונות של מדפי החנויות לתובנות, שעל פיהן ניתן לפעול. הטכנולוגיה של Trax סוקרת מדי חודש למעלה מ-8 מיליון תמונות (עם יותר ממיליון ביקורים בחנויות) ברמת דיוק נתונים גבוהה מאוד, ועל ידי כך מספקת מודיעין עסקי בזמן אמת, תובנות והמלצות לקמעונאי מוצרי צריכה ב-40 מדינות.

Trax ישתמש בהון, שגויס בסבב ההשקעה הנוכחי שלו, שהוא הגדול ביותר נכון להיום, כדי להרחיב את פעילויותיו הגלובליות, בדגש על צפון אמריקה, ולפיתוח קו מוצרים חדש לקמעונאים מהשורה הראשונה.

דרור פלדהיים, (בתמונה למעלה מימין), מייסד-משותף ומנהל מסחרי ראשי (CCO) ב-:Trax "אנו נרגשים להרחיב את נוכחותנו בצפון אמריקה ולשתף פעולה עם קמעונאים בארה"ב. נוכחנו לדעת, שהשוק נלהב ומשתוקק למנף את טכנולוגיית ה-Machine Learning המתקדמת שלנו ופתרונות מדע נתונים (Data Science) לענף הקמעונאות. קמעונאים הופכים את הנתונים והתובנות שלנו למודיעין עסקי נרחב ולחיזוי מגמות מדויק מאוד, ששופכים אור על דרכים חדשות לשיפור חוויות לקוחותיהם בחנויות".

יואל בר-אל, (בתמונה למעלה משמאל), מייסד-משותף ומנכ"ל Trax: "עם יותר מ-220 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 130 המועסקים במרכז הפיתוח ומרכז המצוינות לראיית מחשב בתל אביב, Trax מהווה חלק משמעותי בסצנת ההייטק המשגשגת של ישראל. היינו חלוצים בפיתוח פלטפורמת למידה עמוקה (Deep learning) קניינית, שמהווה צורה של בינה מלאכותית, שנועדה להעצים את התהליך שלנו לזיהוי תמונה.
Trax מחויבת לחדשנות מתמדת, כדי שנוכל לענות לצרכים של בסיס לקוחותינו הגלובליים הגדל. סבב גיוס זה יאפשר לנו לקדם את הטכנולוגיה ואת הפתרונות והשירותים שלנו. כך, שבסופו של דבר, לקוחותינו יוכלו לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולהגדיל את היקף מכירותיהם ואת נתח השוק שלהם".

בתמונה: דו"ח של מערכת Trax כפי שנראה על סמארטפון.

TRAX



 
 
Bookmark and Share