Telecom News - ייחשפו כ-120 פרויקטים של חממות המסלול האקדמי המכללה למינהל

ייחשפו כ-120 פרויקטים של חממות המסלול האקדמי המכללה למינהל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> ייחשפו כ-120 פרויקטים של חממות המסלול האקדמי המכללה למינהל
אקזיט גרסת האקדמיה: ייחשפו כ-120 פרויקטים של חממות היזמות של המסלול האקדמי המכללה למינהל
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.16, 20:15
 
במסגרת חשיפת פרויקטים, שסיימו את שלב הפיתוח, מובאים דוגמאות לפיתוחים מעניינים כמו רחפן אוטונומי המצייר גרפיטי, אפליקציית אנדרואיד המזהה שערי כדורגל בזמן אמת, פלטפורמת לבניית אתרי מסחר אלקטרוני, פיתוח המאפשר להשתלט ולהאזין למכשירי Bluetooth ועוד. עדכון: איזה מיזם זכה?
 
מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל לא מתעלמים ממהפכת היזמות הישראלית ומשלבות הכשרה מעשית ליזמות טכנולוגית ועסקית, ניהול פרויקטים וגיוס הון.

ב-14.6.16, יוצגו כ-120 מיזמים של 2 חממות היזמות במסלול האקדמי המכללה למינהל, שיציגו סטארטאפים של סטודנטים, שפותחו לאורך השנה האחרונה, בליווי של מנטורים. חלק הארי של המיזמים לוו ע"י קרנות ההון סיכון גדולות ומצליחות בארץ ובעולם.
 
היזמים ישתתפו בפגישות עם משקיעים פוטנציאלים, יהיו אירועי פיצ'ינג למשקיעים ושל פיתוח מודל עסקי ופגישות עם מנטורים מהתעשייה.

להלן רשימה נבחרת של פרויקטים מעניינים:
 
SP4 - רחפן אוטונומי המצייר גרפיטי
רחפנים הם הבאזז של 2016. חברות כמו אמאזון כבר נמצאות בשלב מתקדם של פיתוח שירותי מבוססי רחפנים, והרגולוציה כבר מייצרת תקנים ותקנות להסדרת מעמדם. המערכת מאפשרת להעלות תמונה או לחילופין לצייר ציור לתוכנת הרחפן ולעבד את התמונה לבניית מסלול תעופה על פיו ינוע הרחפן, שיצייר את הגראפיטי באמצעות מערכת צבע. הפרויקט נעשה בשיתוף בית הספר לעיצוב פנים, עם סטודנטים לתואר שני בעיצוב ויזמות טכנולוגית.
https://www.youtube.com/watch?v=icnDOrBx-ic&feature=youtu.be

 
Kickoff - פלטפורמה דיגיטלית לציד כשרונות בספורט
קבוצות ונבחרות משקיעות מיליוני דולרים בחיפוש המסי או הרונאלדו הבאים. החיפושים לא מתרכזים רק באירופה אלא גם באפריקה, דרום אמריקה ואסיה. מערכת איתור חדשה, שמבוססת רשתות חברתיות, תאתר באופן גלובלי את הספורטאים של המחר ותאפשר להם להיחשף למועדוני הספורט הגדולים בעולם תוך התאמת ספונסרים וסיוע כלכלי.
 
C-line - אפליקציה חינמית לזיהוי שערי כדורגל בזמן אמת
כמעט ואין משחק כדורגל, שאין בו ויכוח על שער, שהיה או לא היה. המערכת תעשה לעולם הכדורגל את מה שהפוטופיניש עשה לריצה, ותזהה בהתאמה של כמעט 100% אם היה שער או לא. הכל באמצעות אפליקציית אנדרואיד חינמית.
 
- I-dentica  האיתורן של הסייבר למניעת פריצות בזמן אמת
 המערכת "מתלבשת" על גבי מערכת ההפעלה, לומדת את התנהגות המשתמש ובונה לו פרופיל התנהגותי ייחודי באמצעות מעקב אחרי המקלדת, העכבר והאפליקציות השונות. ברגע, שהמערכת מזהה פעילות חשודה, היא נועלת את המחשב ומודיעה ב SMS- לבעל המחשב ולגורמים רלוונטיים על אפשרות פריצה (חברת אבטחה, הנהלה וכו') וכך מונעת גניבת זהות וגניבת מידע.
 
"קליקה" - הרשת החברתית שתמצא לך את הנפש התאומה
קליקה הוא שירות, שמטרתו למצוא לכל משתמש את הנפשות התאומות שלו באמצעות תשאול מסיבי של רשתות חברתיות, תציג ה”אני האמיתי” של כל משתמש, שמאופיין ע"י תחומי העניין המשותפים שלו ברשתות החברתיות. המידע מוצלב כדי למצוא התאמה אופטימלית בין משתמש לחברים פוטנציאליים.
 
 Sellit - ה- Wixשל אתרים למסחר אלקטרוני
מדובר במערכת פשוטה ומהירה ליצירה וניהול חנות און ליין המיועדת גם לאנשים פרטיים, וגם לעסק המעוניין למכור וצריך עיצוב פשוט ונוח. ע"י כניסה לאפליקציה הסלולרית מעלים את פרטי המוצר, מאפיינים אותו, ותוך כמה שניות אפשר להתחיל למכור באמצעות פלטפורמה מעוצבת ומושקעת.
 
BlackTooth - הפיתוח שיאפשר להשתלט ולהאזין למכשירי Bluetooth
"מדברים בטלפון עם אוזניה? נוהגים ברכב עם דיבורית? אנו יכולים לשמוע אתכם. הפיתוח מנצל פרצת אבטחה פשוטה כדי להשתלט על שיחה, להקליט אותה ולצוטט לכם בזמן שתדברו בהתקני בלוטות'.

TAKE ME – מורה דרך רובוטי
הגעתם לתור בביה"ח? לראיון עבודה במגדל עזריאלי? אין צורך בהתרוצצויות מיותרות. הזינו לרובוט את מספר החדר, ושם האדם המחכה לכם, ובאמצעות הצלבת מידע און ליין הוא יוביל אתכם ליעדכם, ללא בזבוז זמן יקר ושיחות טלפון מטרידות.
https://www.youtube.com/watch?v=TdVukfiJ_ik

https://www.youtube.com/watch?v=CTQf1xIezrc

DOGO  - ה-GET TAXI של הדוגווקרים
יותר ויותר בעלי כלבים מתקשים להתפנות באמצע היום ולבלות עם כלביהם. במקרים אלה, דוגווקר הוא האופציה המועדפת, אך כיצד תדעו לבחור את הדוגווקר הנכון? ומה יקרה אם בדיוק היום הדוגווקר שלכם חלה ולא יכול לטייל עם כלביכם? האפליקציה מאפשרת מעיין MARKET PLACE, שבו בעלי כלבים יכולים להזמין שירות דוגווקר מיידי, בהתאם למיקומם הגיאוגרפי, דרישות ספציפיות וחוות דעת של בעלי כלבים אחרים. 

אנימה – לקבל תובנות על מצבו הנפשי של הילד דרך ציור
החיים המודרניים מאפשרים לנו זמן מוגבל עם ילדינו. המיזם, שפותח ביחד עם פסיכולוגים מומחים, מנתח את הציורים של הילד, שמצויירים על גבי טאבלט, עפ"י תבניות קבועות מראש בהתאם לגילו, ומציע תובנות על מידת התפתחותו של הילד, קשיים נפשיים אותו הוא חווה, ויכולותיו המוטוריות. ככל שהילד יצייר יותר, כך האפליקציה תלמד יותר את אישיותו ותדע לתת אבחנה מדוייקת יותר.

Awayke - פיתוח המונע הרדמות בנהיגה
הירדמות על ההגה היא אחת הגורמים המשמעותיים לתאונות דרכים.
ההתקן יתריע על עייפות הנהג והיותו מועד להירדמות על ההגה באמצעות התראה שיקבל הנהג והנוסעים ברכב.

AVR – סימולטור המשלב בין טכנולוגיות מציאות מדומה לעיבוד תמונה ומאפשר אימון טייסים בעלויות נמוכות
כיום סימולטורים מקצועיים יקרים מאוד, ודורשים מקום רב. התוצאה – מעט שעות סימולטור לכל טייס, וגם שעות אלה עולות כסף רב. הפיתוח מאפשר לכל טייס להטמיע את המערכת על המחשב הפרטי שלו, באמצעות קסדת מציאות מדומה לדמות טיסה אמיתית, כל זה בעלויות נמוכות וללא רכישת ציוד מתוחכם.

עדכון 16.6.16: התקיים פאנל משקיעים, שבמסגרתו הציגו סטודנטים, שפיתחו מיזמים נבחרים בפני יוסי מולדסבסקי, יו"ר קרן ההון סיכון PLUS VENTURES ויזהר שי, שותף מנהל בקרן ההון סיכון קינן פרטנרס ישראל. 

AVR זכה במקום ראשון וקיבל מענק של 20 אלף ₪ להמשך פיתוח הפרויקט.

הצוות הזוכה עם ד"ר יהודה אלמליח, דקאן ביה"ס למדעי המחשב המסלול האקדמי המכללה למינהל: 

 
הצוות הזוכה
 
מיזם
 



 
 
Bookmark and Share