Telecom News - האקסלרטור הירושלמי AtoBe יציג את הסטארטאפים מסיימי המחזור השני

האקסלרטור הירושלמי AtoBe יציג את הסטארטאפים מסיימי המחזור השני

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור הירושלמי AtoBe יציג את הסטארטאפים מסיימי המחזור השני
האקסלרטור הירושלמי AtoBe יציג את הסטארטאפים מסיימי המחזור השני
מאת: מערכת Telecom News, 15.6.16, 21:11DEMO DAY

האקסלרטור מבית עזריאלי מכללה להנדסה, יציין את סיום המחזור השני באירועDemo Day , בו יציגו 6 הסטארטאפים בוגרי המאיץ את הישגיהם בפני קהל משקיעים ונציגי קרנות הון סיכון. רשימת הסטארטאפים ותיאור פיתוחיהם בכתבה.
עדכונים בתחתית הכתבה.

 
ביום ב', 20.6.2016, בשעה 18:30, תקיים עזריאלי מכללה להנדסה בירושלים אירוע חגיגי לציון סיום המחזור השני של האקסלרטור ההנדסי AtoBe. במסגרת האירוע יציגו היזמים, בוגרי ובוגרות המאיץ, את הישגיהם בפני קהל המוזמנים ופאנל משקיעים ונציגי קרנות הון סיכון מחברות וקרנות מובילות וביניהן:

Terra ventures, Jumpspeed Ventures, Pico ventures, Incubit ventures, OurCrowd, MadeInJL, Glide, Argento.

את הנאום המרכזי יישא סגן נשיא החדשנות של Microsoft ישראל, אדיר רון בנושא: "סיפור החדשנות של מיקרוסופט".

6  הסטרטאפים, שהתקבלו למחזור השני של התכנית, השלימו תהליך פיתוח אינטנסיבי בו הוקנו להן כלים ייחודיים לקידום הרעיונות והוצאתם מן הכוח אל הפועל ולהנדס את חלומם למציאות.

מיכאל מזרחי, מנהל אקסלרטור AtoBe: "האקסלרטור הוקם מתוך תפיסה, שעזריאלי מכללה להנדסה היא בית להנדסה וטכנולוגיה בירושלים. לפני פתיחת המחזור הראשון בחרנו 6 סטארטאפים מתוך עשרות שהגישו מועמדות לתכנית. אלה נבחרו עפ"י הפוטנציאל הגלום במוצר ובצוות שלהם, תוך שימת דגש על  יכולתנו, כמאיץ הנדסי במכללה להנדסה, להעניק ליזמים הצעירים ערך מוסף משמעותי".

הסטארטאפים, שהתבססו באקסלטור של המכללה, הספיקו לרשום כמה הצלחות מכובדת בהתקדמות טכנולוגית ובהיתכנות הנדסית של רעיונותיהם. 4 מתוך החברות כבר גייסו כסף ממשקיעים, מקרנות ומהמדען הראשי במשרד הכלכלה. כל החברות קידמו באופן יוצא דופן היתכנות הנדסית והוכיחו ישימות ביצועית של המוצר שלהן.

בוגרי המחזור הראשון של התכנית השתתפו בתחרויות ישראליות ועולמיות, ואף עלו לגמר בכמה מהן, דוגמאות בולטות: HoloDent זכה במקום השני בתחרות Startup Open של שבוע היזמות הבינלאומי.

TEM נבחר לאחד מ-20 הסטארטאפים המובילים בעולם, שזוכים להשתתף בכנס RISE של Web summit בהונג קונג. חבריה יוטסו לכנס בחסות מחלקת פועלים הייטק של בנק הפועלים – השותפה לאקסלרטור.

גם הסטארטאפים, שמסיימות כעת את המחזור השני, רשמו כבר הצלחות והישגים. למשל ,Tukuoro שזכה במקום השני בתחרות הבינלאומית של טכנולוגיות ללוחמה בטרור, שיזם משרד ההגנה האמריקאי בשותפות עם משרד הביטחון הישראלי (מפא"ת) ופורום MIT ליזמות בישראל.

Check In  זכה במקום הראשון בתחרותSmart City  של Microsoft  ועיריית ירושלים, ובמקום השני בתחרות של ועידת התיירות הבינלאומית IMTM.
 
המיזמים של מחזור 2016 - אקסלרטור AtoBe:
  1. Airscort
יזמים: איתי שטראוס ויצחק טל
Airscort  מפתח תחנות עגינה אוטונומיות לחלוטין, שמסוגלות לשלוט הן בטיסה תקינה ובטוחה של הרחפן והן בהטענת הסוללות באופן אוטונומי. כך לדוגמא, ניתן לאפשר לחקלאי לתת פקודה למערכת, לסרוק את שדותיו בלחיצת כפתור בלבד. התחנה תדאג להוציא את הרחפן מהאחסון, לסרוק תא שטח מסוים, להחזיר את הרחפן לתחנה לצורך החלפת סוללה ולהמשיך במשימה עד תום
  1. Check-in
יזמים: משה בינימין ואבי ליפשיץ
Check In מפתח אפליקציית White Label לבתי מלון ומאפשר לאורח לנהל מכף ידו את חופשתו, לבצע צ׳ק אין וצ׳ק אאוט, לפתוח את דלת החדר באמצעות המובייל ולהזמין את כל שירותי המלון: ספא, שירות חדרים, מסעדות ועוד. והכל בלחיצת כפתור ובכל השפות.
  1. Kinor-Lev lifebeat
יזמים: ד"ר מרדכי ליפו, ישראל ליפו ועדיאל בוטבול
כבר לא צריך לחכות לנסיעה למזרח הרחוק כדי להירגע. שיטת  KinorLev (פטנט רשום) מאפשרת בעזרת טכנולוגיה רפואית ייחודית, המייצרת שילוב בין מוזיקה לקצב פעימות הלב, להיכנס למצב מדיטטיבי של שלווה ורוגע גם בתוך המציאות היום יומית.
"כינור לב" נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח אפליקציה ל- mobile, ול-wearable כדי להנגיש את "kinorLev" לכלל האוכלוסייה בארץ ובעולם.

בסטארטאפ מאמינים, שטכנולוגיה זו, שיוצרת מעגל אינטראקטיבי בין הלב למוח, סוללת  דרך לאיכות חיים טובה יותר, שתביא להחלפת תחושת הלחץ והמתח המאפיינים את חיינו בעידן המודרני, בתחושות של שמחה רגיעה וחיבור אמיתי לדופק של חיינו. 
  1. NoveLaka
יזמים:ריבה נוביקוב, אווה סמגז', יוסי אברינה וד''ר עדאל פנחסי
נובהלקה הוא סטארטאפ ,R&D שמפתח טכנולוגיה לשחרור תרופה מושהה, על בסיס פולימרים המסוגלים להעביר תרופה דרך העור ישר לתוך הגוף.
  1. טוקואורו
יזמים: עמיר צרויה, מיכאל אזולאי וניר פנחס
Making Voice Work!
הסטארטאפ פיתח פלטפורמה, שתשמש כממשק המשתמש הבא. Voice User Interface. הפלטפורמה מאפשרת הזנה ושליפת נתונים בקול, בכל שפה ומכל מערכת מידע.

כך, במקום להקליד את המידע לתוך ממשק מייגע, איש השטח (טכנאי / שירות / מכירות)  מדבר אל האפליקציה, וטוקואורו מבצעת את העיבוד, הדיוק וההזנה של המידע למערכת הארגונית המתאימה. באופן דומה יכול איש השטח לתשאל את מערכת המידע בקול ולקבל מיידית את התשובה גם כן בקול. Tukuoro תומכת כיום במערכות salesforcre ,Oracle ותמיכה במערכת נוספת היא אפשרית.

ראו סרטון דוגמא.
  1. Keepers
יזמים: חנן ליפסקין, אריק בודקוב ודורון יעקבי
אפליקציית קיפרס מנטרת ומזהה אלימות ברשת ומודיעה להורים בזמן אמת על כל התרחשות שכזו. כמו כן האפליקציה מזהה תקשורת של עברייני מין פוטנציאלים ומתריעה עליהם גם כן.

עדכון 21.11.16: נפתח מחזור 3 באקסלרטור ההנדסי AtoBe. למחזור השלישי נבחרו 9 מיזמים מבטיחים. פירוט - כאן.

עדכון 29.12.16, 18:18: חברת Keepers, בוגרת המחזור השני של אקסלרטור AtoBe במכללת עזריאלי להנדסה, זכתה בפרס Cer Prize היוקרתי בגובה 26,000 אירו, שניתן לסטארטאפים, שעתידים להפוך את העולם למקום טוב יותר.

החברה פיתחה כאמור אפליקציה המזהה הודעות פוגעניות הנשלחות או מתקבלות ברשתות החברתיות השונות ומדווחת להורים על מקרי אלימות ברשת בזמן אמת.
 
הורדת האפליקציה החל מהיום 29.12.16  - כאן.



 
 
Bookmark and Share