Telecom News - שגב חוסטיק מונה למנכ"ל מר-מקסיקו ואבישי ממיה לסמנכ"ל כספים בקב' מר

שגב חוסטיק מונה למנכ"ל מר-מקסיקו ואבישי ממיה לסמנכ"ל כספים בקב' מר

דף הבית >> מינויים >> שגב חוסטיק מונה למנכ"ל מר-מקסיקו ואבישי ממיה לסמנכ"ל כספים בקב' מר
שגב חוסטיק מונה למנכ"ל מר-מקסיקו ואבישי ממיה מונה לסמנכ"ל כספים בקב' מר
מאת: מערכת Telecom News,20.6.16, 11:27שגב חוסטיק
 
ח. מר תעשיות, קבוצת חברות ישראלית העוסקת באספקת פתרונות בתחומי התקשורת הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה על מינויו של שגב חוסטיק, ששימש כסמנכ"ל הכספים של החברה ב-8 השנים האחרונות, למנכ"ל מר מקסיקו. כמו כן הודיעה החברה, כי אבישי ממיה ימונה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

שגב חוסטיק, (בתמונה), יהיה אחראי בתפקידו החדש על כלל הפעילות של קבוצת מר במקסיקו לרבות פיתוח עסקי החברה על מגוון המוצרים, הפתרונות והשירותים ללקוחות קיימים וחדשים במדינה. הוא בעל ניסיון של 8 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת מר, כולל תפקידו האחרון כמנהל הכספים של הקבוצה. יצוין, שתפקיד מנכ"ל מר מקסיקו הוא תפקיד חדש, שממחיש את ריכוז המאמץ של קבוצת מר במדינה זו.

אבישי ממיה, שייכנס לתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת מר החל ב-1.8.16, הוא בעל ניסיון של 9 שנים בתפקידי ניהול כספים. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת זאפ במשך 5 שנים, ולפני כן שימש בתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברות מוחזקות בקבוצת האינטרנט 'וואלה!' במשך 4 שנים. לפני עבודתו ב'וואלה!' הוא עבד במחלקה המקצועית של פירמת רואי החשבון קוסט פורר גבאי את קסירר (EY). ממיה הוא רואה חשבון מוסמך בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אני שמח על מינויו של שגב חוסטיק למנכ"ל מר מקסיקו, ואבישי ממיה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת מר, ומאחל הצלחה בתפקידים החדשים לשניהם. שגב, לאור ניסיונו הרב בתפקידים ניהוליים משמעותיים בחברה כולל ניהול פעילותה הכספית של קבוצת מר, יוביל ויפתח את פעילות הקבוצה במקסיקו, שהיא טריטוריה מרכזית עבורנו.

המינוי הוא חלק מההדגשים החדשים של הקבוצה, שעיקרם שיפור יכולת הצמיחה וההתרחבות לתחומי העיסוק העיקרים של הקבוצה, ובכוונתנו למצות באופן אופטימלי את הפריסה הנ"ל להרחבה שלנו לטובת כלל פעילותה של קבוצת מר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לגל ברזילי, מנכ"ל מר טלקום-מקסיקו על תרומתו הרבה בשנים האחרונות".

 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share