Telecom News - אלון רווה מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בבזק

אלון רווה מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בבזק

דף הבית >> מינויים >> אלון רווה מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בבזק
אלון רווה מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בבזק
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.16, 11:46אלון רווה

דירקטוריון בזק אישר את מינוי של רו"ח (עו"ד) אלון רווה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת בזק. הוא ייכנס לתפקידו בחודש אוקטובר, במקומו של דודו מזרחי, שהודיע על עזיבתו לפני מספר חודשים.

ב- 9 השנים האחרונות כיהן רווה בתפקידים בכירים בקבוצת עופר, קודם כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה לישראל, לאחר מכן כסמנכ"ל הכספים של צים שירותי ספנות, ובתפקידו האחרון כסמנכ"ל הכספים של אקס.טי החזקות וספנות (לשעבר "עופר ספנות" ו"קבוצת עופר החזקות"). לפני כן, הוא כיהן במשך 6 שנים בתפקידים שונים בפז נפט ובקבוצת בינו לרבות כסמנכ"ל כספים וכסמנכ"ל פיתוח עסקי.

רווה הוא רואה חשבון ועורך דין, יוצא משרדו של פרופ' יצחק סוארי. הוא בעל תואר שני במימון מלונדון ביזנס סקול, ותואר ראשון בחשבונאות כמו גם במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

בתפקידיו המגוונים הוא צבר ניסיון בהובלת מערכים פיננסיים גדולים ומורכבים של חברות ציבוריות, בניהול תחומי המימון, הכלכלה והתקציב, החשבות, ניהול תזרים המזומנים, גיוס כספים ועוד. במסגרת תפקידיו הוא פעל מול שוק ההון ומערכת הבנקאות בארץ ובעולם והוא בעל ניסיון בניהול קשרי משקיעים.

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק: "לחטיבת הכספים בבזק תפקיד מרכזי בהצלחת החברה בניהול התקציב השוטף ובהובלה ושותפות במהלכי שיפור והתייעלות ובהתוויית האסטרטגיה הפיננסית ארוכת הטווח של החברה. אלון מביא עימו ידע וניסיון יקר ערך בתחומים אלה, ויש לו יכולות מוכחות בהם. אני משוכנעת, שהוא ידע לחזק את פעילות בזק".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share