Telecom News - Accenture הכריזה על הקמת מרכז מו"פ לסייבר בהרצליה

Accenture הכריזה על הקמת מרכז מו"פ לסייבר בהרצליה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Accenture הכריזה על הקמת מרכז מו"פ לסייבר בהרצליה
Accenture הכריזה על הקמת מרכז מו"פ לסייבר בהרצליה
מאת: חיים חביב, 20.6.16,  12:50הגנת סייבר

המרכז החדש יתמקד ב- Advanced Threat Intelligence, ,Industrial Internet Security אבטחת מידע בתחום ה-IoT, ותהליכי הפיתוח יתבססו על פיתוחים בבינה מלאכותית, blockchain ואנליזות מתקדמות. למרכז שת"פ עם Team8, שמיסדה הוא המפקד לשעבר של 8200.

מרכז הפיתוח החדש - Accenture Cybersecurity R&D Lab -  פתח היום את שעריו, ומסמן אבן דרך בהתרחבות החברה בתחום הסייבר סקיוריטי. המרכז יתמקד בפרויקטים ייחודיים של מחקר ופיתוח בתחומים: מודיעין מתקדם מפני איומים (Advanced Threat Intelligence), הגנה אקטיבית ואבטחת מידע בתחום ה-IoT בעולם התעשייתי. תהליכי  הפיתוח יתבססו על פיתוחים מתקדמים בבינה מלאכותית,  blockchain ואנליזות  מתקדמות, תוך שיתוף פעולה עם רשת מעבדות Accenture ומרכזי החדשנות שלה ברחבי העולם.

ההכרזה נמסרה הבוקר במסגרת ועידת הסייבר סקיוריטי הבינלאומית השישית באוניברסיטת תל אביב.

החברה הבינלאומית מצפה, שבהתבסס על האקוסיסטם הטכנולוגי העשיר בישראל, תוכל להפיק זרם קבוע של תובנות רעננות וטכנולוגיות פורצות דרך, במסגרת התוכנית Accenture Open Innovation , שמבוססת על שיתופי פעולה עם קרנות הון סיכון, סטארטאפים ואוניברסיטאות. מאמצי המחקר אף יושקעו בתחומים כמו הגנה אקטיבית, ניטור חשאי, טכניקות פאסיביות לזיהוי איומים ו'מקרים ותגובות' במטרה לפתח שיטות לאיסוף מידע עוין לצד ניתוח קוד זדוני. 

למרכז הפיתוח החדש שיתוף פעולה הדוק עם Team8, פלטפורמה ייחודית למחקר, ייזום והקמת חברות סייבר, שהוקמה לפני שנתיים ע"י נדב צפריר, מפקד לשעבר של יחידתת 8200, ישראל גרימברג, לשעבר מפקד מרכז הסייבר ב-8200 ולירן גרינברג, יזם וטכנולוג ובוגר היחידה. בין משקיעיה נמנים החברות ,Cisco ,AT&T Accenture ,Nokia ,Temasek ,Mitsui  והקרנות האמריקאיות Marker LLC, Bessemer Venture Partners Innovation - ו   Endeavors  של יו״ר גוגל אריק שמידט.

2 החברות תקדמנה מחקר משותף ופיתוח טכנולוגיות סקיורטי, שתקדמנה את התחומים של אבטחת מידע ממוקדת מטרה (mission-focused security), הגנה אקטיבית ומערכות שליטה תעשייתיות. החברות חותרות יחד לקיומו של מחקר משותף ולפיתוח של אבטחת מידע בתחום ה-IoT לתעשייה כדי להניב ללקוחות פתרונות הוליסטים.
 
מרכז הפיתוח יהווה סביבת המחשה והתנסות חווייתית עבור הלקוחות ויציע להם גישה חדשנית ושוברת מוסכמות כדי לקחת את יכולות הסייבר הקיימות צעד אחד קדימה. במרכז הפיתוח ניתן יהיה למצוא מרחבי מחקר משותפים ואזורים המותאמים לפרזנטציות וחשיפה של אבות-טיפוס מתקדמים. כל אלה יאפשרו פיתוח מואץ של פתרונות סייבר מובילים.
 
ליסה אוקונור, מנהלת Accenture Labs בתחום הסקיוריטי: "זה צעד משמעותי עבור Accenture Labs ותחום הסקיורטי של Accenture. המעבדה החדשה תהנה מדריסת הרגל הגלובלית  ומהאקוסיסטם הגדול בו אנו פועלים, לרבות שותפי סייבר סקיוריטי רבים ומגוונים, כדי להעניק ללקוחות  גישה לפתרונות חדשים לזיהוי איומי  סייבר, בהתבסס על שיטות מודיעיניות מובחרות ונהלי התנהגות במקרה של תקיפות. בראש סדר העדיפויות שלנו עומדת השאיפה לאפשר ללקוחות לגלות עמידות בפני  איומי סייבר ותקיפות ולהקנות להם את היכולת להגיב בשיא המהירות. על רקע זה קיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע באקוסיסטם הישראלי ובטכנולוגיות סייבר סקיוריטי מתקדמות, שעשויות להניב חדשנות רבת-עוצמה".

נדב צפריר, המייסד והמנכ"ל של  Team8: "בשעה שסייבר סקיוריטי הפך לנושא בעל עניין וערך בינלאומי, שמה של ישראל הולך לפניה בעולם והיא ידועה כחממה לחדשנות בתחום הסייבר וכמאגר של  עובדים מוכשרים. אנו רואים הזדמנות גדולה בשיתוף הפעולה עם Accenture  ושואפים לפתח כיווני חשיבה חדשים לספק יכולות סייבר סקיוריטי משולבות, שתאפשרנה לארגונים לנוע מסגנון התנהלות ראקטיבי לסגנון פרואקטיבי בכל הנוגע לסקיוריטי".

קריסטינה ריצ'מונד, מנהלת תוכנה ושירותי סייבר ב- IDC: "מערכות אינטרנטיות ומכשירים מחוברים פתחו דלת להתקפות מתפרצות. כדי להתמודד עם נושאים מורכבים אלה, החברות אינן יכולות עוד לנקוט בגישת  siloed approach לשיפור ארכיטקטורת האבטחה של מערכות המידע. עם חדשנות מתמדת, שימוש ביכולות אנליטיות מתקדמות  וטכנולוגיות חכמות, מרכז הפיתוח של Accenture  יסייע לארגונים להטמיע תוכנית עבודה ממוקדת בנושא אבטחת מידע".
 
מרכז הפיתוח בהרצליה יצטרף למעבדות Accenture השוכנות בעמק הסיליקון בקליפורניה, ארלינגטון בוריג'יניה, סופיה אנטיפוליס בצרפת, דבלין באירלנד, בייג'ין בסין ובנגלור בהודו.

Accenture הכריזה היום גם על רכישת חברת הסייבר מגלן, בבעלותו וניהולו של שי בליצבלאו
 
הגנת סייבר
 


 



 
 
Bookmark and Share