Telecom News - קוואלקום ונצ'רס הכריזה על תחרות QPrize ותעניק מימון ראשוני לסטארטאפים

קוואלקום ונצ'רס הכריזה על תחרות QPrize ותעניק מימון ראשוני לסטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קוואלקום ונצ'רס הכריזה על תחרות QPrize ותעניק מימון ראשוני לסטארטאפים
קוואלקום ונצ'רס הכריזה בארץ על תחרות QPrize ותעניק מימון ראשוני לסטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.16, 13:28מרב וינריב
 
QPrize ישראל תתקיים בארץ זו השנה השישית ותתמקד בטכנולוגיות בתחומים כמו VR, רובוטיקה, IoT, מחשוב ענן ובריאות דיגיטלית. הרישום למיזמים בשלבים התחלתיים בעיצומו.
 
קוואלקום, באמצעות זרוע ההשקעות שלה קוואלקום ונצ׳רס, הכריזה על תחרות ההשקעות השנתית השישית שלה, QPrize ישראל. QPrize היא תחרות בינלאומית, שמתקיימת בכל האזורים, שבהם פועלת קוואלקום ונצ׳רס, לרבות סין, אירופה, הודו, ישראל, קוריאה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה.

התחרות נועדה לזהות ולהעניק מימון ראשוני לחברות הנמצאות בשלבים התחלתיים, ומתמקדת בטכנולוגיות אלחוטיות ייחודיות ומבטיחות, בין השאר בתחומים כמו מציאות מדומה, רובוטיקה, האינטרנט של הדברים, מחשוב ענן ובריאות דיגיטלית.

 קוואלקום תעניק לזוכה אחד מכל אזור בו מתקיימת התחרות מימון ראשוני בסכום של עד 250,000 דולרים.

זוכים ישראליים שעשו אקזיטים
QPrize היתה בעבר זרז משמעותי עבור סטארטאפים ישראלים, שלקחו חלק בתוכנית.

2 מהזוכים הישראלים ב-5 תחרויות ,QPrize שנערכו עד כה, רשמו אקזיטים מוצלחים.

Panoramic Power, פתרון ניהול לאיזון צריכת אנרגיה, היה הסטאטרטאפ שזכה בתחרות QPrize הראשונה, שנערכה אי פעם, ב- 2009. ב-2015 הוא נרכש ע"י Direct Energy.

iOnRoad, שפיתח אפליקציה המשפרת את הנהיגה בזמן אמת, זכה בתחרות  QPrize בישראל ב-2013, וזמן קצר אחר כך נרכש ע"י Harman International Industries.

כמה זוכים אחרים בתחרות QPrize בישראל כוללים את Corrigon, חלוץ בתחום טכנולוגיות החיפוש הוויזואלי, Medisafe, פלטפורמת רפואה ניידת לניהול תרופות ו-Splacer, זירת מסחר מקוונת לאירועים.

המועד האחרון להגשת תוכנית עסקית הוא ה-14.8.16. לאחר קבלת ההצעות, קוואלקום ונצ׳רס תבחר עד 8 סטארטאפים ישראלים, שיעלו לגמר. המועמדים הסופיים ישתתפו בתחרות אזורית, במהלכה יזכה כל אחד מהם בהזדמנות להציג את הטכנולוגיה שלו בפני פאנל שופטים. חבר השופטים יעריך לא רק את החדשנות, היתרונות הטכנולוגיים והפוטנציאל המסחרי, אלא גם את יכולות ההנהגה של המיזם ואת מידת הקיימות של התחזיות הכספיות המוצגות בתוכנית העסקית.

תחרות QPrize ישראל של קוואלקום ונצ׳רס פתוחה כעת למתמודדים. כדי לקבל מידע נוסף על אודות הזוכים בתחרויות קודמות, נא בקרו באתר www.qprize.com.

כדי לברר פרטים נוספים על אודות התחרות, החוקים, הנהלים, כללי הגשת מועמדות ולהגיש את התוכנית העסקית שלכם, נא בקרו באתר: www.f6s.com/qprizeisrael/apply.
 
מרב וינריב, (בתמונה למעלה), מנהלת קוואלקום ונצ׳רס ישראל: ״אנו נרגשים להשיק את תחרות QPrize השישית במספר בישראל. QPrize ממשיכה לשמש מקור חשוב של מימון ראשוני עבור יזמים. מאז היווסדה, הזוכים בתחרות QPrize העולמית גייסו השקעות בסכום כולל של יותר מ-411 מיליון דולרים. בישראל נרשמו אינספור סיפורי הצלחה. איננו חדלים להתפעל מאיכות היזמים הנרשמים לתחרות, והצלחתם מעוררת בנו השראה״.

קרדיט צילום תמונה עליונה: פול מלינג.

תחרות סטארטאפים
 
 



 
 
Bookmark and Share